Hehkutusta!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Piitzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
 PAKKO HEHKUTTAA :

Kaverini , jolla LA ois ollut 1.1.2011 [:)]

....Synnytti tänään päivällä terveen poikavauvan, vähän alta 3 kiloo ja 48 cm [:D][:D][:D]!!!!!!!
...OON SUORASTAAN ...Häkeltynyt !!!!
kohta itsellä sama eessä - oli IHANAA kuulla jonkun synnytystarina ja vielä ihanempaa huomena nähdä äiti & vaavi pikaisesti ( vien vaatteita jne.kun oli ns. yllärilähtö & synnytys - eli siis mua PYYDETTIIN poikkeemaan - en kehdannu itse "tuppautua" paikalle [;)] [;)])

voi vitsit .. ihanaa!!

[:)] No voi että mari!!! Näin sen sitten huomaa, kuinka lähellä se vaavin syntyminen meitä kaikkia on[:)]

Vieraista pöydistä huutelen mutta pakko oli tulla kertomaan että tätä ketjua lukiessa tulee ihan ratkiriemukkaalle tuulelle!! Ihan semmoinen jipii jipii olo nyt itsellänikin... Satuin tän vaan bongaamaan tosta etusivulta! Taidankin mennä miettimään elämäni onnellisimpia asioita peiton alle ja kuuntelemaan pienen suuren neidin tuhinaa (ja itkua kun tutti aika ajoin tipahtaa [;)]).

Tsemppiä loppu raskauteen kaikille, ihanaa ja jännää odotusta!

Voi elämä [:)] Pakko hehkuttaa vaan yksinkertaisesti sitä, että oon niin pirun onnellinen [:D] Siivoilin tän vuoden kalenterin välistä terkeimmät jo ens vuoden kalenterin väliin ja otin sen käyttöön.. Siinä siivoillessani sit pläräsin kalenteria ja itkeskelin onnen kyyneliä kun luin plussaus-päivän merkinnän kalenterista ? Plussasinkin näemmä Kp 32, enkä voi kyllä unohtaa sitä fiilistä.. Toisinaan on vieläkin niin epätodellinen olo tästä kaikesta..

Pakko tulla hehkuttaan tätä fiilistä :) jotenki ollu tää päivä niin ihana :) töissä kaikki hyvin...ja päiväunilla ko lapsia oli nukuttamassa pikkunen potkiskeli ihanasti :) kotiin ko tulin nii mies totes et älä ota vaatteita pois et kyyti tulee iha just ja olin ihan et täh minne mennään, eihän se kertonu... mut siis espooseen lastenvaunu tukkuun lähettiin ja kotiin tultiin vaunujen ja turvaistuimen kanssa :) aivan mahtava fiilis tämä ko on saannu nyt kaikki noi isommat hankinnat pois ja ei edes menny paljon rahaa  sinne tukkuun :D

nyt hyvillä fiiliksillä nukkumaan ja toivottavasti huomiseen jatkuu <3

Jee, Mimmu! Onnea äitiysloman alkamisesta! Mahtia!
insu: Ihana yllätys! [:)]
hilppa: Iloitse miehesi kanssa pakkauksen tutkiskelusta, se on niiiiin kivaa!

Pakko hehkuttaa: 10 viikkoa jäljellä!!
31. viikko alkoi tänään! Hurja! Ja vaaveli ilahdutti isiä ja äitiä eilen illalla kun nähtiin vatsan päältä miten se liikuskeli omassa kolossaan!
emoticon 

Jee... Pakkaus saatiin eilen kotiin <3 oli niin ihana katsella ja tutkiskella sisältöä miehen kanssa ( vaikka hän ei yhtä intona kun minä :D ) ja kisukin ihmetteli et mikä ihmeen loota :D nyt se leikkii tuolla sillä isolla pahvilaatikolla missä pakkaus tuli :)

TALOKAUPAT TEHTY !!!!

täällä erittäin onnellinen omakotitalon puolikkaan omistaja,
toinen puoli ukon ;D

JESS !!!!
Nyt uskaltaa tuulettaa, nyt tapettikaupoille ja kämpille kattomaan mitä tuli ostettua :D

Viimeinen työpäivä takana!!!emoticon

JEEEEEEEE!!! "LOMA"!!!!

Näköjään moni muukin jää nyt pois töistä. emoticon

Yhdelle ystävälle tytär syntyi 23.12. ja toiselle tänään 25.12. Voi upeutta, kyllä nyt on vauvoja joka kodissa...! emoticon

Ollaan miehen kanssa nyt oltu yhessä lomalla reilu kolme viikkoa, ja on ollu tosi ihanaa. emoticon  Ollaan saatu tehä kaikkea kivaa, mitä sitte vauvan aikaan ei ehkä oo mahollista. On kyllä parisuhteellekin tehny varmasti hyvää, että kahestaan ollaan saatu kunnolla viettää aikaa. Ollaan nukuttu melkein joka yö kellon ympäri, en ymmärrä mistä tätä unta riittää! emoticon 

Mutta saishan tuo jo syntyä, kun yhteinen lomakin loppuu huomenna ja mies palaa arkeen. emoticon

Takaisin