Hehkutusta!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Piitzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehkuttelen samasta asiasta kuin w.astis eli masuasukin liikkeistä [:)]
Aamusta asti kyllä tuntunut olevan sellaiset sembalot mahassa ettäh <3

Jee!! Just kun mietin, että miten saan päivän kulumaan (eilen sain siivottua), niin kuinkas ollakkaan: Vauva-lehti kolahti luukusta sisään!![:D] Kylläpäs piristi päivää kummasti[:D][:D]

....Tuntuu, että päivät vaan matelee kun odottaa ensi keskiviikkoa ja ultraa *tik-tak-tik-tak*.......[&:]

Rölli: Tahtoo kans Vauva-lehden!

Hehkuttelen täällä tuimista liikeistä, joita joku harrastaa vatsassani päivittäin ja jotka aiheuttavat iltaisin nukkumisvaikeuksia

Hehkutus myös tasan puolivälistä.

Nyt on pakottava tarve hehkuttaa, ihanaa! 20 viikkoa täynnä ja 21.viikko alkaa!!![;)][:D][:D]

tänään tullu jo 5 kunnon potkua tonne alamahaan<3
Tätä ennen ollu kuplintoja ja muuta sellasta.
Mut nyt on vissiin ekat kunnon iltajumpat menossa

Maiza: Hehkuttelen samasta asiasta! Meillä LA samana päivänä. Jee!

Ja tietty hehkuttelua myös niistä ah, niin ihanista potkuista [:)]

Huomasin tuossa justiisa, et toi mun Lilypie menee päivän edellä. Tein sen kyllä mielestäni silloin ihan oikeillä päivillä. [8|]
 Nooooo, olokoot.

LUNTA!!! Täällä sataa LUNTA! Sulaa heti, mutta kuitenkin... Noh, nyt tais loppua [:(]

Ihania uutisia kaikilla!!! Jeee!!  [:)]   [:)]   [:)]   [:)]

Täällä taas hehkutetaan samalla kerralla montaa asiaa:

1. Nykyään olen rouva [:)] (naimisiin mentiin 10.10.10)
2. Eilen tuli tasan 4 kk laskettuun aikaan [:)]
3. Eilen tuli myöskin tasan 2 kuukautta JOULUUN ja se tarkoittaa myös sitä, että mulla on tasan 2 kuukautta töitä!!! [:)] Sitten jään joululomalle ja pidän pitämättömät lomat ennen äitiyslomaa.
4. Saatiin tietää, että näillä näkymin tulisi tyttö!!! Ihanaa!!! (pääsen siis tulevaisuudessa letittämään hiuksia/lakkailemaan kynsiä ja kaikkia muitakin ihania tyttöjen juttuja tekemään).
5. Tyttö remaloi aikalailla masussa jo. Ja varsinkin kun nukkumaan pitäisi mennä, niin pikkuneiti on erimieltä. [:)]
6. Olen niin onnellinen siitä, että tulin ylipäänsä raskaaksi ja että minusta tulee kohta äiti! <3

Oi, mun on kans pakko hehkuttaa tuota Piitzun viimeisintä kohtaa [:)] Liian paljon aikaa menee kehnosta olosta jurputukseen. Ihanaa, MUSTA TULEEE ÄITI!

Piitzu: oi ihanaa!! Kaikki pointit on niin ihania, mutta ennenkaikkea ONNEKSI OLKOON!!!!

Samoin voisin tehdä oman listan:

1. Olen alkanut tuntemaan säännöllisesti vaavin liikkeitä (kesti kauan, mutta nyt se on jo ihan säännöllistä)
2. Vaavilla on kaikki hyvin
3. Äippäpakkaus haettu
4. Työpäiviä jäljellä 37 kpl [:D] eli jään jouluksi (viimeinen päivä 22.12)
5. Olen tehnyt elämäni myyntivuoden, eli provisiota on tullut ja jemmaan olen laittanut, joten varaa on jäädä hieman pidemmäksi aikaa kotiin
6. Olen edelleen umpirakastunut mieheeni
7. Raskaus, raskaus, raskaus!!!

[:D] [:)] [:D] [:)] [:D] [:)] [:D] [:)]

lisää näitä positiivisa viestejä!

Piitzu! Voi mahtavaa, onnea tuoreelle rouvalle!!!

Ihana lista! Tämä oli niin hyvä idea, että haluan kans tehdä omani..

1. Olen raskaana, 7 vuoden odotuksen jälkeen! Uskomatonta! Ihanaa!
2. Joulu tulee, alle kaksi kuukautta!
3. Meillä on kaunis (vaikka pieni) koti.
4. Olen joka aamu onnellinen herätessäni mieheni vierestä, kohta 12 vuoden jälkeen.
5. Olen terve.
6. Minulla on ihania ystäviä.
7. Minulla on hyvä opiskelupaikka.
8. Minulla on hieno perhe.
9. 25 viikkoa täynnä!!! 15 jäljellä..!!

Mahtavaa hehkuvaa viikkoa kaikille!!

Maiza! Ei voi muuta kyllä kuin olla onnellinen sinun puolesta, jos seitsemän vuotta olette lasta yrittäneet! Mulla varmasti olisi jo toivo mennyt siinä vaiheessa! Voin uskoa, että olo tuntuu uskomattomalle, HIENOA! [:)]

hihihii,
masun asukas riehuu niin antaumuksella että koko maha heiluu<3
Aivan ihanaa katseltavaa, pääsee isikin kattelemaan<3
Ja ite pelkäsin ettei mulla näy kun on tota ylipainoa reippaasti
siis vielä näillä viikoilla,
mutta eipä sitä mahassa tunnu enää olevan niin näkyy kyllä [:)]

Ihanaa wassu [:)]

Meilläkin riehutaan ahkerasti, mutta musta tuntuu, että ainoastaan itse vielä näen/koen ne niin hurjina. Tosin, yhtenä päivänä kaveri potkaisi niin kovaa, että jos olis ollu kaukosäädin vatsan päällä, ni olis ehkä lentäny lattialle siitä!! Hihihihi [:D]

Raskaushormonit aiheuttaa siis myös mielialan vaihteluita, vai?! [;)] [;)]

Yhtäkkiä tajusin tuosta sokerijärkytyksestä toivuttuani, että unohdin tyystin hehkuttaa tämän päivän uutuutta:

Vauva potki luennolla niin että maha pomppi paidan läpi ja aivan uudessa paikassa tuossa ylhäällä, melkein kylkiluiden tienoilla ja keskellä, paljon navan yläpuolella! Kun kosketin vatsaa, tuntui aivan hirveän selvästi pikkuruinen, terävä kantapää, ihan melkein sain siitä kiinni. Voi, jouduin siinä itsekseni nauramaan ääneen, kun ilahduin niin kovasti. Meidän pikkuinen on kovasti viihtynyt alhaalla ja on välillä vähän ihmetyttänytkin, kun ei oikein ylhäällä mitään tunnu.

Voi, kuinka voi rakastaakin jotakuta näin paljon ennen kuin on edes nähnyt!!!!

Maiza: Toi on niiiiiiin totta! Ikinä en ole vielä tavannut, unia oon nähnyt (varsinkin viimeaikoina) ja tutustuttu tässä pikkuhiljaa, kun potkut alkanut tulla aika rajuiksikin... Sen on varmaankin sitä kuuluisaa äidinrakkautta Mulla iltaisin kohtu tuntuu "nousevan" tosi pintaan ja on täynnä pieniä möykkyjä, jotka vaihtaa paikkaa. Tässä vähän fiilistelyä:

http://www.youtube.com/watch?v=fpLfWOwJfyg

http://www.youtube.com/watch?v=w0WWOpH0oPk

[:)] Yhdyn Maizaan ja iisiin [:)] Kotona lauleskelen ja puhun aika ajoin meidän pikkuselle, kuinka "iskä ja äiti sua rakastaa, eikä malttais odottaa" jne.

Sitten hehkutusta: Äitiyspaketista tuli päätös postissa eilen vai toissapäivänä, että saapuu kahden viikon kuluessa.. No tänään haettiin se miehen kanssa postista:) Huikeeta! Yhdessä hypisteltiin paketin tavarat läpi ja tykättiin kyllä molemmat:) IHANAA!!!

Yhdyn täysin Maizan sanoihin. Välillä tuntuu niin suuria tunteita maha-asukkia kohtaan,että itku pääsee [:)]