Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keskenmenosta 4 viikkoa. Tänään kävin hcg kontrollissa ja tulos 7 eli aivan lievästi koholla. Minkälaisia lukemia olette saaneet hcg kontrollissa km jälkeen? Onko normaalia että vielä koholla vai onko uusi raskaus mahdollinen?
Tyhjennyksen jälkeen jälkitarkastus n. 3 vkon kuluttua neuvolassa sis. verikoe ja sisätutkimus. Mulla oli hcg tuollon vielä päälle 80, lähete naistentaudeille. Siellä uudet lääkkeet, ja 3-4 kontrollikäyntiä missä ultrattiin ja verikokeella hcg. Kaikenkaikkiaan 2.5kk että materiaali poistu ja hcg laskenut 6.8
Eripaikoissa eri käytäntöjä. Mua neuvottiin nistentaudeilta tyhjennyksen jälkeen varaan neuvolasta jälkitarkastusaika. Sen varasin ja terkka teki hcg pyynnön.
Jos ei ole mitään vaivoja, vuotoja, tms. niin ei ehkä tarvetta.Onpa kurja, että kesti noin kauan saada tyhjennettyä kokonaan...!
Selvästi tosi eri käytäntöjä paikoissa, koska Helsingissä naistenklinikalta sanottiin vaan et kotona raskaustesti 4vko tyhjennyksestä, ja jos se on nega niin kaikki ok. No ei ollut, soitin naikkarille ja käskettiin tehdä uusi taas viikon ja tarvittaessa vielä kahden päästä. Se sentään oli sit jo nega... Jotenkin oma mielenrauha olisi ehkä kaivannut ihan gyne-kontrollikäyntiä, niin mietin tässä että kävisinkö kuitenkin yksityisellä vai luottaako siihen, että kaikki on ok kun testit negaa
Onpa kurja, että kesti noin kauan saada tyhjennettyä kokonaan...!
Selvästi tosi eri käytäntöjä paikoissa, koska Helsingissä naistenklinikalta sanottiin vaan et kotona raskaustesti 4vko tyhjennyksestä, ja jos se on nega niin kaikki ok. No ei ollut, soitin naikkarille ja käskettiin tehdä uusi taas viikon ja tarvittaessa vielä kahden päästä. Se sentään oli sit jo nega... Jotenkin oma mielenrauha olisi ehkä kaivannut ihan gyne-kontrollikäyntiä, niin mietin tässä että kävisinkö kuitenkin yksityisellä vai luottaako siihen, että kaikki on ok kun testit negaa
Minulle sanottiin samaa. 4 viikkoa ja kotitesti. Toivoisin kyllä gyneä ja ultraamista.
Mulla on tämä tuulimuna ollut sitkeä, oli edellinenkin kkm sitkeä. Nyt 3.4 (rv 12+) tehty tyhjennys ja 12.6 hcg oli vielä yli 200. Sain ohjeeksi käydä ultrassa ja ens viikolla mulla sinne aika varattuna. Olen ollut ihan oireeton eikä menkkoja ole kuulunut. Laitan kuvan hcg seurannasta.
Olen ollut oireeton ja hcg laskusuuntainen kuitenkin ollut, oltu seuranta linjalla. Viimeksi kkm hoidettiin seurantalinjalla (kesti kaikenkeikkiaan n. 2kk), sain silloin 2. kerran tyhjennyslääkkeet. Lääkäri varoitteli että tuulimuna saattaa olla sitkeä tapaus. Tapaukset on aina yksilöllisiä ja katsotaan tilanteen mukaan.Miten on mahdollista, ettei oo vielä kaavittu? Mun lääkäri oli nyt 4 viikkoa tyhjennyksestä että joo tää kaavitaan ja sillä siisti. Sen 1.5 cm palasen takia.