Hauskoja pohdintoja (isiltä)

multatassu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Pongasin tällaisen keskustelun Helistimen sivuilta (odotuksen ihanuus ja kurjuus, isien suusta) Kannattaa käydä lukemassa kyseinen ketju!

Mitä hauskaa teidän esim tulevat isät ovat sanoneet raskausaikana! Miksei synnytyksen jälkeenkin.

-Meillä mies mietti miten synnytys voi sattua nykyäänkin kivunlievityksen myötä.
-Halusi lasta mm sen takia, kun meillä on muuten niin hiljaista ja arki on tavallista ja tylsää (Lapsen myötähän se juhla alkaa! Voi sitä hiljaisuuttakin vielä kaivata...)
-Ihmetteli kun siskolleen oli synnytyksen jälkeen jäänyt mahaa...
-Sisäultran jälkeen totesi osuvansa seksissä vauvaan. Olihan se laitekin minkä sisääni laittoi ihan munan pituinen!
-Mies pelkää synnytystä minunkin puolesta. Siskoltaan ei meinannut istukka irrota, nukutuksessa poistivat ja oli iso verenhukka. Lisäksi välilihaa leikattiin. Mies kyseli kauhuissaan oliko TÄMÄ se pahin mitä voi sattua! Ehkä parempi ettei pelottele sillä mitä voi sattua...

meillä isäntä painaa korvansa mahaan ja kuuntelee jonkin aikaa hiljaa, ja kun kysyn siltä että mitä kuuluu niin tulee vaan vastaus että akvaario ääniä[:D] pisti huvittamaan kun ekaqn kerran tuumasi noin.

pikkuveljeni joka täyttää pian kahdeksantoista, rupesi kyselemään vauvasta. Kysyi että kuinka kauvan minun pitää olla laitoksella vauvan syntymän jälkeen ja kun vastasin että 2-3 päivää niin veli oli hetken hiljaa ja kysyi sen jälkeen, että kuinkasn kauvan sen vauvan pitää olla sairaalassa sen jälkeen kun se syntyy. Johon vastasin että jos ei ole keskonen niin sitten se pääsee äitin kanssa kotiin 2-3 päivän päästä[:D]

Itse törmäsin myös tämän kaltaiseen vauva.infon foorumilla, huvitti kyllä niitä juttuja lukiessa [:D]

Mä laitan sitä mukaa lisää, kun muistan.... [:D] Ensimmäisenä tuli vain tälläinen mieleen; katselin näitä vaun sivuja ja mies kyseli noita tickereitä nähdessään, että millainen sulla on. Näytin sitten omaani ja mies sanoi heti vaikuttuneena: "ooooooo.. ei muuten edes tajuaisi miten pitkällä tää raskaus on, mutta ihanaa, kun tuo haikara on liihottanut noin kauas!" [:D][:D]

Vastaava (joka ei periaatteessa liittynyt raskauteen/vauvaan) kävi kerran saunassa. Valittelin läskejäni, (jota nyt ei loppujen lopuksi kamalasti ole, silti pitää valittaa ;) johon mies totesi. "ei sulla ole läskiä" Kysyin vähän "hermostuneena", että "no mitäs nämä sitten on?" Tähän mies vastasi; "sä olet vain pehmeä!" [:D] Tuo oli mielestäni ihanasti sanottu ja tuli pelkästään hyvä mieli tuosta kommentista! [:)]

Tää ei nyt ole vielä tulevalta isältä, mutta toiveissa on selkeästi isyys:

Karttoi vaihteeksi sessyä, kun oon kuulemma liian hyvän näköinen (perus-selitys) ja kiellon jälkeen totesi:
-Sehän raskautuminen voi olla vaikka nyt ... mies voi silleen kutsua ovulaatiota.
-Häh, mitä sä selität?
-Ovulaatiot tulee miehen mukana, ei naisen.
-Siis siittiöt tulee miehen mukana, ovulaatio on se naisen hommeli, missä se munasolu irtoaa.
-Niihän sä selität, mutta muna on miehellä, ei naisella.
-Just joo. Siis ovulaatio on se kun NAISEN munasolu irtoaa.
-Ainiin.

Ei naurattanu sillon, kun just oltiin kerrattu perusteet. Pitäs vissiin näille miehille pitää pieni biologian oppitunti. Ja siis kyseessä on ihan aikuinen 30-nen mies.

Meillä mies heitti saunassa istuskellessamme, että "Sulla on jo ihan tollaset äititissitkin! " Kun kysyin, että no millaset ne äititissit sitten on on niin kuulemma "no tuollaset ihanan pulleat ja mustat" (tarkotti varmaan tummuneita nännipihoja!) [:D]

Kerran eräs maatalon isäntä heitti synnytyssalissa vaimon voivotellessa kivusta ponnistusvaiheess, että "eihän tää oo yhtään niin paha ku jos lehmä poikii" Vaimo tuumas sellasella ilmeellä, takas että oksat pois : "Haluutko tulla kokeileen!?"

[:D] [:D] hauskoja!! Meillä pari ihanaa kommenttia jäänyt kanssa mieleen liittyen omiin ulkonäköpaineisiin ja mieheni "lohduttaviin" lausahduksiin....

Olin mummolassa lomailemassa ja mieheni tekstitti hänellä olevan kova ikävä ja sänky tuntuu tyhjältä ilman minua. Vastasin, että pukee mun jättiläisyöpaidan aikoinaan saamalleni jätti-teddylle ja änkeää jumppapallon sen paidan alle ja ottaa sänkyyn viekkuun. Ihan yhtä paksu, lihava ja karvanen ku minäkin.... (ahisti yhdessä vaiheessa kun karvat kasvaa ja ei taivu enää niitä raakaamaan) Niin hän vastasi "Kulta. Sä olet mukavan pehmeä, mutta et läheskään yhtä karvainen kun toi nalle" ... <3

Toinen oli kun kiukuttelin hänelle, että koko sohva on painunut mun perseen muotoiseksi, kun en pääse liikkumaan. Hän vastasi " Ei sulla ole iso perse, sohva vaan on pieni ja siinä tulitikkurasian painaumakin näyttäisi isolta" Tää oli siis osaksi mulle lohdutukseksi ja osaksi perusteluja sille kun hän halusi isomman sohvan... [:)] 

Hölmöjä lepertelyjä varmaan jonkun mielestä, mutta itselle omissa hormonimyrskyissä NIIN tärkeitä....

Yksi hölmistyneimmistä ilmeistä mitä olen hänellä nähnyt tuli, kun olimme koonneet pinnasängyn ja minä laitoin äitiyspakkauksen laatikon pinnikseen ja aloin petaamaan siihen laatikkoon patjaa, lakanaa ym. "Sinne laatikkoonko sä meinaat sen vauvan laittaa" hän heitti mielestään vitsinä  nauraen ja muuttui sitä kauhistuneemmaksi kun tajusi, että olenkin oikeasti tosissani.. heitellen pieniä "miten sä voit tehdä pienelle vauvalle niin" katseita minuun... [:D] [:D] Hetken päästä otti lattialta äitiyspakkauksen kannen ja kysyi alistuneena "no mites tän kannen kanssa? Ei kai tätä sentään...?"

On se niin oma pöhkö rakas.... <3

Sash79! [:D][:D] Ihan ääneen täällä nauran tota kansijuttua! [:D][:D] Niin, se kansihan on kätevä kun vauva alkaa itkemään niin sillä saa sen äänen vaimennettua [:D][:D]

Harmi kun ei nyt mieleen muistu niitä hauskimpia juttuja, mutta laittelen sitä mukaa kun tulee mieleen. Meillä kerran kun valittelin supistuksia ja mies silitteli massua niin tokas samalla et "täähän on ihan kova". Tokaisin siihen vaan, että enkö sanonut että on supistuksia.

Suloista oli kun herra osti mulle muumimamma mukin joululahjaks ja tokas et "se on ihan ku sä".

Tämä ei ollut tuleva isä, mutta miespuolinen kumminkin. Kyse oli ihmisten erillaisista navoista, toisilla kuoppa, joillakin pallo. Hän mietti vaikuttaako se mistä kohtaa napanuora katkaistaan navan ulkonäköön. Eli voiko lapselle valita millaisen navan haluaa! [:D] (Synnärillähän onkin katalogi josta valitaan mieleinen ja sen "leikkaus" ohje)

Mun mieheni ei oo pahemmin mistään huolehtinut tai ylipäätänsäkään kauheesti vauvasta höpissyt. No eilen se kuitenkin sano, joitain niin lutusta ja samalla hauskaa. Mä siinä kevyesti painelin masua ja näytin miehelle missä se meidän vauvan peppu tuntuu. No se sitten tuumasi, että ei sustakaan olis kivaa, jos sua koko ajan törkittäis ja paineltais, antasit sen olla rauhassa. Sit se vielä sano, että hei kaveri on pikkasen pienempi kun sinä, siltä voi murtua vaikka luita. Ihana mieheni[:)]

Tuli mieleen että kun masuni alkoi kasvaa niin sanoin kerran miehelleni: "Kato en enää voi vetää masuani sisään (samalla vedin masua sisään ja pidätin henkeäni) mieheni sanoi nopsaa:"Älä nyt masua vedä sisään, pikkuisella ei ole tilaa siellä kun teet noin"[:)]

Mieheni on monta kertaa sanonut että "Oot niin kaunis kun oot raskaana". Ja se lämmittää kovasti kun tunnen itseni joskus muumilaakson Mörköks

Mieheni tykkää hirveesti jutella pienelle ja kuunella hänen sydämenääniä "Isi tässä pikkuinen, miten siellä menee? Haluatko tummat vai vaaleat jalkalistat huoneeseesi? Potkaise isiä niin isi tietää..
(Hetken päästä pieni potkaisee) "Niin oliko tuo kyllä vai ei, kumpi väri... Meille tulee kyl hieno poitsu" [:)]
Siinä sitten itse yritän maata selällään nauramatta[:)] Ja hän yleensä kysyy lupaa että saako hän kuunella tai jutella pienelle niin mä sanoin et " ei sun lupaa tarvitse kysyä vaikka se on mun masu, se on vaan pikkuisen vuokratalo"

Mieheni on kovin innoissaan pienen tulosta ja odottaa kovasti, aivan kuten minäkin[:)]

Mä tykkään kovasti tanssia ja tanssiessa heilutella lanteita. Mies kerran tokaisi, että älä heilu ja hytky noin, pikkuinen lentelee seinästä seinään ja saa pian aivovamman [:D]

Mä komppaan vähän Yppyä...
Nauroin oikein kunnolla. "Älä hytky tolleen, Maijalta (nimi muutettu) tippuu astiat hyllyltä."

Katseltiin telkkaa sohvalla ja mää rupesin tuijotteleen mahaani kun vauva siellä möngersi. Mies kysy: "Onks kiva tuijottaa mahaa?" En vastannu vaan totesin että vauva on nyt mahan oikeessa reunassa kun pullotti niin. Mies sano: "Sano sille että on symmetrisesti." [8|]

Meillä mies odotti niin innokkaasti noita potkuja yks ilta tässä, et oli välillä pettyny kun mitään ei tapahtunu ja sit käski mun maata vielä aloillaan et jos sattuuki et vauva liikahtaa. No jatkoin makaamista ja hengittelin sit ihan rauhallisesti kun mies sano et nyt tuntu jotain, vai oliks toi sitä kun hengität? Katoin miestä ja sanoin et se oli vauvan potku kylläkin ja sit mies innostu vaan enemmän paino oikee korvansa mahaan kiinni ja käski mun olla hiljaa. Kuunteli vauvaa ja meijän pikkunen kun on vähä pippurinen ja energinen tapaus niin potkas aika mojovasti miestä poskeen. Mies nousi ja sano silmät kirkkaina että mä tunsin todella hyvin ton potkun, osu nimittäin mua poskeen [:D]

Muutenkin hyysää tota masua ihan hirveesti, tykkää silitellä sitä ja suukotella. mun ihanan rakas mies, ihan höperöks tullu [:)]. Mut on vaan niin ihanaa että on yhtä kovasti mukana tässä, hyvä isä tulee kyllä ja oon ylpee [:)]

Oltiin ensimmaista kertaa ultrassa, ja nahtiin 12 viikkoinen sikio noin 25" taulutelkkarin kautta. Mun mies kysyi sitten jalkeen pain laakarilta, etta miten mun maha on niin pieni, vaikka vauva oli jo noin iso...
Nain taalla Thaimaassa :)

voi vitsit ku oikeen sai kunnonn naurut noista teksteistä :D:D
itsellä hauskinta tähän mennessä oli se,ku valittelin miehelleni eräänä iltana,et ku koko ajan täytyy juosta vessas..se tokas sulosesti vaan,että ny tulee mahan kans vakavat keskustelut,taputti mahaa ja sanoi:"hyvä poika,pippeli tyhjäks vaan,kyl äiti juoksee ku tarve vaatii!!"[:D]hemmetti mä nauroin sille..varsinki ku ei ole ihan vielä tietoo kumpi tulee :D
nää miehet tuntuu olevan enemmän psyykkisesti raskaana ku me naiset fyysisesti :D

Meillä mies kysyi:
Voiko sille jo puhua? Sanoin että voi, mutta periaatteessa vauva kuulee vasta maaliskuun lopulla.. Mieheni siihen sitten että ennen sitä ei tietenkään sitten kannata mitää ruveta selittelee.. [:D]
Kovasti mies jo silittelee masua jen.. se on kyllä somaa [:)]

ALKUPERÄINEN: Miu82

Mulla ei oo isin sanomaa kerrottavana, mutta työkaveri oli kyllä aika huippu kun tutki ensimmäisiä ultrakuvia..hetken hiljaisuuden jälkeen "onko nää niinku sen takajalat?"

Öö.. on. Sieltä tulee koira.

[8|][8|][8|] [:D][:D][:D] Ihan jalat ja kädet ne vauvallakin on eikä etu- ja takajalat.... [:D]

Takaisin