Uskoisin että kaikissa paikoissa saa ja suositellaan pitämään vauva turvakaukalossa pukuhuoneessa sekä pesuhuoneessa. Meillä sai viedä vauvan kaukalossa ihan altaiden puolelle asti. Siihen kannattaa ottaa mukaan joku vedenpitävä suojus ja tietty pyyhe. Itse kokeilin äippäpakkauksen mukana tullutta muovitettua froteeta mutta se ei ehkä ollut tarpeeksi iso meidän kaukaloon kun meni vaan myttyyn sinne pohjalle. Täytyy miettiä mikä siihen olis kätevämpi ratkaisu. Voi tietty olla että pelkkä pyyhekin riittää... Tai sit kaksi päällekkäin. Sitten ottaisin mukaan jonkun "huonomman" pyyhkeen tms. alusen jonka päällä voi vauvaa pukea ja riisua pukuhuoneen puolella. Ei nyt muuta tähdellistä tule mieleen niiden normaalien uimahalliin otettavien tarvikkeiden lisäksi. Omista tavaroista aion karsia jotain turhakkeita pois ensi kerralla.
En tiedä mitkä käytännöt missäkin on uimavaipan suhteen, mutta täällä sanottiin että ei kielletä eikä edellytetä eli saa käyttää jos haluaa. Meillä ei ollut enkä näkisi sitä mitenkään tarpeelliseksi, pelkkä uikkari on ihan riittävä.
Heh, mietin itsekseni edellisyönä että mitä jos poika PISSAA kaaressa siellä pukuhuoneessa tai pesuhuoneessa tai saunassa kun on ilman vaippaa / uikkaria :D Otinkin hänet ihan vaan vaippasiltaan sinne pesuhuoneen puolelle ja vaihdoin uikkarin vasta kun olin itse valmis altaiden puolelle. Mutta pois lähtiessä pesujen ja saunan yhteydessä ei voinu tietty heti laittaa vaippaa joten siinä vaan jännitin miten käy ja yritin kietoa pyyhkeeseen hyvin mutta sehän potkittiin heti pois; ei onneksi pissannut (ainakaan tällä kertaa) :)
En tiedä mitkä käytännöt missäkin on uimavaipan suhteen, mutta täällä sanottiin että ei kielletä eikä edellytetä eli saa käyttää jos haluaa. Meillä ei ollut enkä näkisi sitä mitenkään tarpeelliseksi, pelkkä uikkari on ihan riittävä.
Heh, mietin itsekseni edellisyönä että mitä jos poika PISSAA kaaressa siellä pukuhuoneessa tai pesuhuoneessa tai saunassa kun on ilman vaippaa / uikkaria :D Otinkin hänet ihan vaan vaippasiltaan sinne pesuhuoneen puolelle ja vaihdoin uikkarin vasta kun olin itse valmis altaiden puolelle. Mutta pois lähtiessä pesujen ja saunan yhteydessä ei voinu tietty heti laittaa vaippaa joten siinä vaan jännitin miten käy ja yritin kietoa pyyhkeeseen hyvin mutta sehän potkittiin heti pois; ei onneksi pissannut (ainakaan tällä kertaa) :)