Joko muilla on ollu harjoitussuppareita? Mulla rv 15+3 ja elämäni ensimmäinen suppari tuli aamulla! Heräsin jostain syystä, hetken kääntyilin sängyssä ja laitoin käden mahalle - ja se olikin pinkeä! Vasemmalta puolen mahaa oli kohtu noussu aivan pintaan, hyvin erotti sen rajat. Yli puoli tuntia meni, ennen kuin rauhoittui. Mä kun luulin, että ne kestää vain hetken aikaa...
Toista kertaa ei oo tullu. Suppari ei sattunut yhtään, en muuten olisi huomannut, ellen olisi tosiaan laittanut kättä mahalle. Esikoisen odottaminen on jännää!
Toista kertaa ei oo tullu. Suppari ei sattunut yhtään, en muuten olisi huomannut, ellen olisi tosiaan laittanut kättä mahalle. Esikoisen odottaminen on jännää!
Eilen kun oltiin kävelyllä, yhtäkkiä koko alavatsan alueella tuntui 1-2 sekunnin ajan sellanen nopea kipuaalto/ kramppi. Pysähdyin, eikä se sit jatkunut. En tiedä oliko supistus vai mikä (?)
Mulla kans on tullut supparit yöllä nukkuessa ja oon herännyt niihin, vaikkei ne tunnukaan miltään. Hassua, kun jossain neuvottiin supparin menevän ohi levolla ja itellä ne tulee levossa 
viimeksi kovettui koko maha eikä tullut vain pelkkää kohoumaa.
tähän mennessä en oo huomannu kuin yhden päivässä. Marianne2:n kommentin kun luin, niin eipä tossa omassa tilanteessa ollutkaan mitään ihmeellistä. Kai ne alkaa nyt vaan lisääntyä! AnneliN, perässä tullaan, mulla 16+5
tilasin sitten kotimaisen vartalotyynyn itelleni, tyynyliinan ja postien kans maksoi 35 e. Jos jota kuta muutakin kiinnostaa, niin tässä linkki: