Hankittua...

Hmm..taitaa olla sama newbie-korvahattu meilläkin kassissa, "jos on vaik kylmempi ilma". Pitäsköhän itekin ottaa vähän kuvaa noista meiä vaatteista, siin on jos jotakin lähössä. :) (vaihteeks taas karsittuna)
 
Ja toi valkonen Tutan karvapuku on meillä myös, mutta ruskeena! :) Kassissa siis. Hyviä valintoja siis Ameeba! :wink
 
Tässä meidän kotiutumissetti vauvalle. Aika neutraali toi perusvaatekerros kun on valkoista, mut ulkovaatteet sit paljastaakin sen että tyttö pitäisi tulla. :grin

View attachment 1745
Kuvan tossut otan omaan laukkuun jo sairaalaan että saan sujauttaa ne sitten vauvan jalkaan kun päästään osastolle. :)
 
Muokattu viimeksi:
voi voi, miksi nuo imetyspaidat on niiiiin kalliita...? en nyt mitään yli 50€ haluaisi maksaa paidasta, jota käytän hetken... ensin ajattelin, että pärjään näillä muutamalla imetyspaidalla mitä mulla on jäljellä edellisistä imetyksistä. sitten mulla oli tapana laittaa masutuubi normi-paidan alle, niin pystyi ihan hyvin normipaidallakin imettämään ja nostamaan paidan helmaa tisseihin asti, kun maha pysyi kuitenkin piilossa. ja kun masutuubi oli semmoista tukevaa, napakkaa värkkiä, niin se piti löllömahankin muka paremmin kuosissa. :grin

mutta hoksasimpa nyt sitten, että edelliset lapset ovat syntyneet syksyllä ja tämä syntyy keväällä ja kesäkin on tulossa, ettei sitä välttämättä kesäkuumalla kiinnosta masutuubia tukkia normipaidan alle, voi tulla vähän hikikin... ja ne muutama imetyspaita mitä mulla on jemmassa, niin on pitkähihaisia.
ja kun en haluaisi semmoisia imetyspaitoja, joissa on pieni reikä imetystä varten, mun mielestä se oli niin ärsyttävää koittaa tissiä tukkia semmoisesta reijästä ulos. haluaisin semmoisen paidan, joka on kunnolla auki ja saa helposti tissin esille.

yhden paidan ostin nyt toissa päivänä hm:ltä ihan normivaatteitten puolelta, missä oli napit vähän tissien alapuolelle asti. ajattelin, että voihan silläkin imettää.

oon ihaillut kauan bebelanelta tuota saskia imetyspaitaa, joka ei nyt niin imetyspaidalta edes näytä. ja jota olisi ihan hyvin voinut pitää näin raskausaikanakin. siinä on "puolihihat", ettei se kesäpaita sinänsä ole, mutta muuten tosi kivan näköinen. sillä saisi varmaan mahamakkaratkin piilotettua synnytyksen jälkeen... :wink ja sitä voisi pitää ihan ristiäisissäkin.
 
Itse olen hankkinut imetysvaatteita samasta paikkaa kuin äitiysvaatteitakin ja tyytyväinen olen ollut.

Tuo äitiysvaatesetti oli edullinen ja kätevä. Siinä on kesälegginsien lisäksi mukava imetys-t-paita ja masutuubi. Myös pari yöasusettiä "imetystoiminnolla" :D on tullut ostettua tuolta ja ne on ollut käytössä koko raskausajan.

Ko. verkkokaupassa muutkin imetyspaidat/ -hameet alle 50 euroa.
http://www.mammavaatteet.fi/category/23/imetysvaatteet

Eilen piti taas muutenkin vähän shoppailla... Kun ei enää muuhun kuntonsa puolesta kykene :D shoppailu on ajanvietettä parhaimmillaan, nyt kun on odottavan aika muuten ruvennut käymään pitkäksi :P
 
Mulla on kesäks pari keitaisumekkoa ja yks kietasupaita joissa imettäminen varmaan onnistuu aika hyvin. Sit muutama h&m:n imetystoppi ja t-paita niin toivon pärjääväni niillä. Yhteensä kaikkiin menny n. 50€. Imetysliiveihin sit kyllä aika paljon enemmän...
 
Miulla on muutenki miljoona virttynyttä paitaa mistä saa tissin nostettua kaula-aukosta nätisti ulos eikä purista tissin alta yhtään. Kotona ihan se ja sama käyttää niitä jos ei aio hengata tyyliin alasti :p Tai vaikka käyttäis kaupungillakin jos joku liina pysyis eessä. Sit on masutuubeja peräti viis (joista tosin varmaan kaks tuskin pysyy synnytyksen jälkeen kun on niin isoja) ja miulla on muutamia "urheiluliivejä" jotka on siis tosi löysiä, ohutta puuvillaa ja käy masutuubin päälle paitaosaksi tosi hienosti. Niihin vaan imetysliivi alle ja saa sen topin nostettua ylös. Eiköhän noista jotain keksi...
 
Tilasin myös ne bravadosin saumattomat, mutta jotenkin olivat ympärykseltään kovin kapeat, vaikka vaihdoin jopa kokoa suurempiin. Olisiko muita hyviä saumattomia liivejä suositella?

Toki voihan olla, että ympärysmitta alkaa riittämään, kun tästä turvotuksesta pääsee eroon...
 
Jos kokoa on ni mie tilasin täältä: http://www.ebay.co.uk/itm/Pink-Aqua...=UK_Women_s_Lingerie&var=&hash=item3cc7330bd4 ei ole imetysliivejä mutta on tosi mukavia päällä. Miun kokoa ei silloin juuri ollu ni tilasin yhtä kokoa isommat ja ei niissä paljon urheilemaan lähdetä, mutta kotona hengaamiseen ihan parhaita ja postikuluineen sen reilu 4€/kpl, ei kiristä mistään, joustaa hyvin ja söpön värisiä. Tosi pehmot.

Muoks: Miulla on tullu 15cm rinnan alle lisää ku pallea on työntyny niin ulos :eek: Ni melkein mitkään vanhat tollaiset pehmoliivitkään ei enää mene, ihan muutamat hassut.
 
Kiitos Elmiina, täytyypä katsoa tarkemmin. Yhdet imetysliivit tilasin myös ebayn kautta, olivat bravadojen kaltaiset. Yhdet kaarituelliset pitäisi varmaan kans hankkia, jos tarvii pukeutua "hienompaan tilaisuuteen" :D
 
Olin ristiäisissäkin äitiys- ja imetystoppi päällä kun jäi hyvin mekon alle vaikka yläreuna meinas kurkata ulos. Kaarituellisia en nyt hanki kun alku- ja keskiraskauden käytin vanhoja liivejäni ja kärsin niistä kun en ollut vielä ostanut uusia. Nää kaarituettomat Carriwellit, CakeLingeriet ym. on niin ihania päällä.
 
Ostettiin tänään miehen kanssa koon 44 yökkärit ja housut vauvalle. Elämän kevät kun on pienet, mutta ompahan jotain sopivampaa kun syntyy :)
 
Onko kukaan tietoinen kyseisestä uk-verkkokaupasta? http://www.maternity2nursing.com/
Mun tekis mieli tilata tuolta parit liivit, mutta en oo ihan varma miten toi maksupolitiikka tuos menee jos visalla maksaa.. Tarkistin jo sen että siellä on se verified by visa, jota pidän tärkeenä tekijänä jos tilaa uk.sta (tai ulkomailta).. mut sit ku vie tilausta eteenpäin niin maksu tapahtuis jotenki ilmeisesti sagepayn kautta, joka on mulle ihan vieras juttu.. :sad001 HELP! Osaako joku auttaa vai jätänkö välistä koko tilauksen??
 
Sagepay on maksunvälittäjä, vähän niinku vaikka paypal. Ihan luotettava. Plus luottokorttiostoissa on aina se hyvä puoli että ne saa luottokunnan kautta peruttua jos myyjä yrittää kusettaa. :) En oo tuolta tilannut mut tilaan milloin mistäkin ja tosi harvoin on mitään ongelmia, juuri visalla nimenomaan kannattaa maksaa kaikki. Enemmän ongelmia on sit kotimaisissa tilisiirrolla suoraan firmoille hoidettavissa maksuissa. Niissäkin on parempi, jos on vaikka Suomen Verkkomaksut tms. välittäjänä että niiden kautta voi hakea rahojaan takaisin jos yrittäjä on perseestä ja epäluotettava.
 
Kiitti elmiina! :) Mä yritän olla aina tarkka nois jutuis ettei oo sit mitään härö-touhuja ja sekaannuksia tiedos jälkikäteen.. Ku tuota verified by visa-merkkiä pidän aina tärkeenä ku eikös sen kautta yleensä saa sit omilla pankkitunnuksilla vahvistettua tilauksen, jos nyt oikein muistan. On jo taas aikaa viimesimmästä uk-tilauksesta niin ei muistu kaikki heti kerrasta mieleen. :grin
 
Nyt tein sen tilauksen ja mun mielestä meni sillee ku pitkin. Fiksusti ja moitteettomasti. :) Ne bravadon sublimet lähti suuremmas koos palautukseen. Koko oli hyvä mutta istuvuus muuten huono, ahisti päällä. :confused:
 
nonnii, nyt on käyty vähän nettishoppailemassa... uskaltaakohan sitä miehelle edes sanoa, että tuli tuhlattua taas vauvajuttuihin 160€...? :rolleyes: tilasin kahdet imetysliivit ja 3 imetyspaitaa... tuntuu, että tätä rahaa on mennyt ihan hulluna, vaikka häkkisänky ja normi- ja sisarusrattaat meillä oli jo ennestään, kolmet imetysliivit mulla on tallessa, ja käytettynä ostin suurimman osan vaatteista, hoitopöydän ja turvakaukalon. ja tietysti sitten nämä tutit, liivinsuojat, vaipat yms piti ostaa.
ja tosiaan olen kutonut tuon turvakaukalopussukan ja sen jälkeen kudoin vauvalle huvikseni pipon ja vanttuut.

jännä jotenkin, ettei mummut ole ostaneet mitään vaatteita vauvalle, vaikka ovat tuoneet edellisille lapsille jotain kampetta ennen syntymää. ei sillä että heidän nyt tarvisikaan mitään ostaa, meidän hommahan se on, mutta kuitenkin kun ovat vanhemmille lapsille tuoneet jotain...
 
Nostellaanpa tätä ketjua.. Joko moni on vaihtanu turvakaukalon isompaan istuimeen? Me vaihdettiin kun on pitkä automatka taas edessä niin sujuu ehkä mukavammin nyt. Uudessa istuimessa kun on kallistuksen säätö.
 
Takaisin
Top