Hankintoja

Meillä tekee oman ennusteensa se että mä olen 151cm tumppi. Isimies onki sitten perus 175cm. Mun lyhyys vetää sitä arviota aina alaspäin.
 
Meille on varmaan tulossa tasaisempaa jälkikasvua, kun itse olen aikalailla naisten keskimittaa, ja mies on hyvin tarkkaan miesten keskimittaa. Siinä ei kovin variaatioita ole, toki ainahan luonto voi yllättää. :)
 
Tällä hetkellä vauvanvaate ostoslakko päällä... Hieman on lähtenyt lapasesta vaatteiden ostelu vaikka oon ajatellu aina olevani sellainen ihminen mikä ei mitään turhaa ostele. Isommat ostokset kuten sänky yms. ostetaan kesällä vasta.
 
Tukivyöasiaa. Viikot nyt 30+4 ja alaselkä on alkanut kipeytyä. Olisiko teillä antaa suosituksia hyvistä tukivöistä? Ja mieluiten sellaista mikä toimii hyvin jo omasta takaa isokokoiselle?
 
Tukivyöasiaa. Viikot nyt 30+4 ja alaselkä on alkanut kipeytyä. Olisiko teillä antaa suosituksia hyvistä tukivöistä? Ja mieluiten sellaista mikä toimii hyvin jo omasta takaa isokokoiselle?

Mulla on tää https://www.selkäkauppa.fi/fi/tuote/3660326

Koko mulla on yhden koon verran ohjeenmukaista pienempi ja siltikin tuntuu, että olisi saanut olla vielä yhden koon pienempi. Oon käyttäny jo aika kauan tuota ja muuten tykkään, mut huomasin muutama päivä sitten, että tuo alamahalle tuleva vyö taitaa olla liian kapea, se ei ole tuon näköinen kuin kuvassa vaan selän takaa tuleva vyö on paljon sitä leveämpi!
 
Tukivyöasiaa. Viikot nyt 30+4 ja alaselkä on alkanut kipeytyä. Olisiko teillä antaa suosituksia hyvistä tukivöistä? Ja mieluiten sellaista mikä toimii hyvin jo omasta takaa isokokoiselle?

Mulla on Upsie Belly -tukivyö
BELLY BANDIT. Tuntuu hyvältä ja tukevalta ja tykkään kun malli on leveämpi. Itse olen ollut pyöreä ollut jo ennen raskautta, joten piti olla mahdollisimman tukeva. Itse ostin bebekseltä tän. Hinta vähän kalliimpi, mutta omassa käytössä maksanut itseään kyllä takas :)
 
Uskaltauduin vasta eilen ostamaan ekan bodyn ja ostin suoraan kokoa 68, joten ei ihan heti tule käyttöön. Oli niin kiva kettubody (mun lapset on kaikki "kärsineet" äitinsä palavasta ihastuksesta kettuihin ja käyttäneet pienestä pitäen erilaisia kettuvaatteita :laughing002) ja maksoi cittarissa vain vitosen niin en voinut jättää :)
 
Uskaltauduin vasta eilen ostamaan ekan bodyn ja ostin suoraan kokoa 68, joten ei ihan heti tule käyttöön. Oli niin kiva kettubody (mun lapset on kaikki "kärsineet" äitinsä palavasta ihastuksesta kettuihin ja käyttäneet pienestä pitäen erilaisia kettuvaatteita :laughing002) ja maksoi cittarissa vain vitosen niin en voinut jättää :)

Ihanaa ku joku muukin tykkää ketuista. Mä en oo ennen innostunut mut nyt kun ollaan laitettu lastenhuonetta ni kettuja löytyy :)
75e7b0ceb86d6d5c21dd4b2ac1471d9f
70a09f3684aca58d517b8db1c401b645
 
Me hankittiin keskiviikkona viimeinkin turvakaukalo ja sitteri, kun arvioitiin, että ne me tarvitaan ensimmäisenä. Aateltiin pärjätä ilman pinnasänkyä ekat kuukaudet, koska aikaisemmatkin ovat mieluiten nukkuneet ekat kuukaudet vieressä ja ajateltiin, että niin varmaan tämäkin. Ja äkkiähän sen saa hankittua, jos meneekin toisin :) Ostin myös ihanan uuden kettuyöhaalarin ja tutteja :) Vaunut on vielä siskon luona, ne haetaan jossain vaiheessa tai he tuovat. Ei niilläkään ihan hirveä kiire ole.
 
Ensi viikolla synnärille aika ja nyt kaksosrattaista irtosi eturengas kun muovipala halkesi kesken rattaiden työntämisen ylämäessä joten täksi illaksi korjaushommia. Toivottavasti saadaan kuntoon kun tulee muutoin kiire uusien sisarusrattaiden hankintaan jotta liikkuminen vastasyntyneen ja kahden taaperon kanssa helpottuu
 
Uudet baby jogger sisarusrattaat nyt hankittu, onko kellään kokemusta vaunukoppakankaista joilla perus rattaidenistuin muokataan vaunukopaksi? Kaupoissa hinnat pyörivät reippaasti yli sadan euron joten mietin onko yhtä hyvä kuin valmis erillinen koppa joka vielä reilusti kalliimpi?
 
Olisko kellään ylimääräiseksi jäänyttä doppleria...? Pistä yksityisviestiä!
 
Takaisin
Top