Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oletteko ostanut nyt jotain alesta? Mun tekis niin mieli jo ostaa jotain. Lähinnä mietin baby nestiä, en ala sitä itse ompelemaan. Katselin jo tarjouksia, voisin melkein jo ostaa vaaleanpunaisen, kun on jo iha tyttöoloisommat hankinnat jätetään sitten myöhäisemmäksi. Kirppiksiltä tulen varmasti ostamaan vauvalle (ja itsellekin!) vaatteita. Ihanaa, kun niin kauan haaveillut pienten vaatteiden ostamista, ja nyt se on "sallittua"
![]()
Ensimmäinen suunniteltu ostos raskauteen/vauvaan liittyen tulee varmaan(toivottavasti) olemaan doppler. Päätin jo joskus aikoja sitten ennen kun yrityksestä oli edes tietoa, että haluan sellaisen. Amazonista tilattuna ei olisi kuin muutaman kympin ja se on pieni raha jos masiinalla saa muutamaan otteeseen mielenrauhan.Osaako joku suositella hyviä ja suht edullisia mammahousuja? Semmosia töihin sopivia siis, ei mitään verkkareita![]()
Eiks H&M:llä oo aika edullisia mamma housuja ja farkkuja. Oisko jotain 30 e luokkaa ainakin osa, nyt näytti jumbossa ainakin olevan alessa 20e.
Ite ostin yhet jo valmiiksi kirppikseltä parilla eurolla. Et jos kirppareita kiertelee niin sieltä löytyy kyllä tosi halvalla noita housuja.
Kauhuissaan mittailtiin tota meidän hissiä tuossa.. Oviaukko 60cm ja sisätila aavistuksen leveämpi ja n. 95cm pituutta. Kyllä tulee mielenkiintoset ajat kun vaunuja aletaan hankkia :D Minkäänlaisia säilytystiloja ei rapussa ole, ja asutaan vielä tosi korkealla. Jos jotkut vaunut tuonne mahtuiskin, niin eihän sinne sovi itse sisään! Olis niin kiva jos pärjättäs alku kuitenkin tässä kämpässä.
Meneehän ne vaunut kasaan ja sit kasaat ne alakerrassa ennen ulosmenoa ja lapsi kyytiinKauhuissaan mittailtiin tota meidän hissiä tuossa.. Oviaukko 60cm ja sisätila aavistuksen leveämpi ja n. 95cm pituutta. Kyllä tulee mielenkiintoset ajat kun vaunuja aletaan hankkia :D Minkäänlaisia säilytystiloja ei rapussa ole, ja asutaan vielä tosi korkealla. Jos jotkut vaunut tuonne mahtuiskin, niin eihän sinne sovi itse sisään! Olis niin kiva jos pärjättäs alku kuitenkin tässä kämpässä.