Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tykkään perinteisemmistä malleista metallinvärisillä osilla ja isoilla pyörillä (meillä vaihtelevaa maastoa ja koiralenkkejä edessä) ja olin ihastellut kyllä valkoisia emmaljungia mutta alusta asti oli selvää ettei niin paljon aleta rahaa vaunuihin laittamaan. Sitten löysin valkoiset Nord Prestige vaunut ja tykästyin niihin Oliko kuinka vanhat ja paljonko maksoit? Aika paljon monet pyytää pari vuotta käytetyistä mutten haluaisi kovin vanhojakaan ostaa..Minä juuri ostin vaunutTykkään perinteisemmistä malleista metallinvärisillä osilla ja isoilla pyörillä (meillä vaihtelevaa maastoa ja koiralenkkejä edessä) ja olin ihastellut kyllä valkoisia emmaljungia mutta alusta asti oli selvää ettei niin paljon aleta rahaa vaunuihin laittamaan. Sitten löysin valkoiset Nord Prestige vaunut ja tykästyin niihin
![]()
Me ostettiin käytetyt emmaljungan super nitrot, haluttiin ehdottomasti kääntyvät lukittuvat etupyörät ja on ne todella kätevät
Porukoilla ois pinnasänky niin varmaan sen taidan pyytää käyttööni sitten kun tässä ehtii.