Hankintoja

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Joo, ehkä vielä vähän aikaista, mutta päätin ostaa juuri äsken meidän Carenan tupliin uudet turvakaaret (vanhat rikki) :) Kattelin myös koppaa niihin, mutta ehkä mä maltan sen hankkimista odotella vielä :D Joko muut on ostelleet?
 
Päätin olla ostamatta mitään ennenkuin on ainaki puoles välis, ei tuu turhaa tavaraa tai pettymyksii..
 
Yritän pysytellä Yomandan kannassa, mutta saas nähdä onko totuus toinen ja jouluostoksilla syli täynnä jotain ihan muuta kuin lahjoja. :p
 
vauvan vaatteita on kokoja 50-80 tytöille sekä pojillle... oon hamstrannu edullisesti kirppiksiltä :D heti ku saan varmuuden onko tyttö vai poika niin kyllä muuten kaappi alkaa täyttymää:) varmaan vasta loppukeväästä ostetaan suurinmat kamppeet pinnasängyt yms sitku lähenpänä la :)
 
Mä oon toistaseks onnistunu vain katselemaan... Tuplat on hakusessa, mieluusti edukkaasti käytettynä. Mutta, kun ei me voida ostaa niitä ennenkö kesällä, meil ei mahu ne mihinkää säilytyksee.... :sad001 Kaukalo meil on, pinnis saadaan ja vaatteita tulee ovista ja ikkunoista....Lähikaveripiirissä paljon alle 2-vuotiaita, joten vaatteet saa hyvin kierrätettynä :)
 
Meilläkin saadaan osa tavaroista tuttavaperheeltä. Päätin myös, etten hanki mitään ennen ultraa, ja muutenkin maltillisesti ja vaatteet kirpparilta. Luulen, että vaatteita saadaan myös aika paljon lahjaksi :rolleyes:
 
Täälläkin mietitään mitään hankintoja sitten aikaisintaan rakenneultran jälkeen...
 
Mä sorruin tänään kirpparilla "muutamiin" vaatteisiin. Piti piilottaa mieheltä ettei ihan vielä nää mitä kaikkea tuli hankittua...
 
Nuorimmaiselta jää vaatteet säilöön tulevaa varten, pitäs melekkeen vaan niitä tuplia sitte ruveta ehtimmään kuhan päästään pitemmälle. :)
 
Meillä on niin paljon tallessa edellisiltä, ettei paljon tarvi hommailla enää. Mutta sitteri on ainakin ostoslistalla, ja luultavasti tulee jotain vaatetta joko tehtyä tai ostettua. Ja muutama vaippa varmaan pitää tehdä lisää. Meillä siis tullaan käyttämään kestovaippoja. Ai niin, ja hoitotaso hävitettiin muutossa, joten täytynee miettiä siihen sopiva ratkaisu.

Mutta nämä ehtii sitten myöhemmin, en ole vielä uhrannut niihin ajatuksia.
 
Ai nii, munkin täytyy muutamiin vaippoihin vaihtaa tarrat ja kumpparit...
 
Esikoiselta on jääny kaikki, paitsi turvakaukalo myytiin pois, kun ei sillon vielä tiedetty koska haluttais toinen lapsi. Eli se pitää hankkia ja uudet tuttipullot :) Vaatteitakin voi vaikka kuinka ja paljon, mutta jos tää uusin tulokas onkin poika, niin pitää varmaan ostaa sit vähän muutakin vaatetta, ettei tarvii rinsessamekko päällä lähteä synnäriltä kotiin :D
Niistä tuplista en oo varma tarvitaanko, vai kertoisko joku kokemuksia kuinka 2v 3kk jaksaa kävellä, että pärjäiskö seisomalaudalla?
 
Me on pärjätty hyvin ilman tuplia kun ikäerot 2v3kk ja 2v2vko. Me ei tosin liikuta paljon kärryillä, täällä maalla on melkein pakko mennä joka paikkaan autolla.... Eikä tuo meidän keskimmäinen edes suostunut kärryihin sen jälkeen kun täytti 1v....
 
Mimi meidän poika on nyt 2vee ja hyvin jaksaa kävellä tai vaikka ajaa pyörällä. Mä ajattelin silti hankkia just seisomalaudan.
 
Kiva kuulla ettei tuplat oo välttämättömät, ostettiin noi meidän vaunut helmi-maaliskuulla, kun vanhat levis käsiin ja miehelle sit sanoin että nyt haetaan uudet. Molemmilla palo pinna edellisten rattaiden kans, ku koko ajan joku paikka repsotti tai hajos. Edelliset ostettiin siis käytettynä ja enää ei uskalla :D
Vauvallekki on odottamassa ihan uus makuukoppa :)
 
Takaisin
Top