Hankintoja

Joo hyvä mä, etin sun teksteistä jotain kuvaa ja olin et häääää:wacky:
 
:D
Mulla aukee suoraan video. En oo varma mitä niistä Jebsu tarkottaa. Mutta olihan tuossa jotkut melko ahtaastikin istuvia, pidemmällä matkalla voi puutua.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1454515783.614947.jpgtää varmaan se mikä näky jebsulle mut videossahan oli useita kymmeniä istuimia vissii :)
 
Aaa...Mulla siis näkyy pelkkä linkki, josta video aukee.

Mut tuohon kuvaan..munki mielestä tuota istuimen asentoa vois vähän muuttaa niin jaloille jäis enempi tilaa. (Tosin en juuri tuon kyseisen istuimen säätöjä tunne. Mutta ne mitä meillä on ollut, niin on voinut "pystympäänkin" asentaa, siis kauemmas tuosta takapenkin selkänojasta).
 
Muute verkkokauppa.com "juhlii" vuotta lastentavikkeita myynnissä. Tarjouksii. Osa paikanpäältä vaan ImageUploadedByVau Foorumi1454521920.919297.jpg
 
Ääk. Mää oon taas niin hukassa nuitten istuimien kans. Mies on sitä mieltä että esikoinen siirtyis jo korokeistuimeen ja kuopus sais hänen vanhan istuimen. Mun mielestä se ei oo riittävä vaan vauveli tarttee uuden ja turvallisemman. Aika hintavia nuo mitä oon katellu. Haluaisin käännettävän ja isofixillä. Tämä mamma nimittäin tänään vihdoin kävi itse tonkimassa auton takapenkkejä ja kyllähän meillä on isofixit sielä!! Tuo cybex sirona miellyttäis kovasti silmää mutta 599e hinta on ihan älytön!! Britaxin (max-fix tai) dualfix ois kans vaihtoehto. Tuo dualfixikin on yli 400e :/ sit ois vielä tuo concord ultimax 3. Se ois 340e verkkokaupas. Voihan puuuuuh. Miehellä ei siis luonnollisesti oo mielipidettä asiaan.
 
Ite löysin jonku eestikeel sivun jossa tulis noin 450e. Toisaalta tuo britaxin dualfix ois saman hintanen suomesta.

Ootko Yomanda tykänny siitä sironasta?
 
Täytyy raahata tuo ukko lastentarvikeliikkeeseen testaamaan nuita istuimia. Ehkä se sitte tajuaa mikä ero niissä istuimissa on. Saa poikakin testata istuimia. Vieläkö löytäis jonku sopivan yhteisen ajan..
 
Oon tykänny kyllä. Se on just nii helppo ku kääntyy siihe ovelle ja sen ulkonäkö on passeli miun silmään.. Ei mee kauaa lasta hyvin kiinnittäessä ja irroittessa ja seki siinä tykkää vissii istua ku nukkuu melkeen aina jos menee yhtää pidempään eli yli 10minsaa :D ja oli helppo kiinnittää autoon ku hokas systeemin
 
Meillä oli noista istuimista joku hetki sitten puhetta niin jotenkin ymmärsin että mies olis ehkä antamassa minulle käyttöön tuon paremman auton.. Oon kyllä yllättyny jos näin on.
Oon kyllä pariin otteeseen katellu automainoksiakin sillä silmällä kun niissä on ollu niitä että saat autostasi vähintään sen ja sen verran kun vaihdat. No menin sanomaan miehelle niin piti tarkistaa sen auton arvo ja no..ei voi vaihtaa noilla tarjouksilla ainakaan kun nettiautossa on hunompia samanlaisia ja parempi hinta ku mitä tarjotaan.. Ehheh. En nyt sitten tiiä olisko tuo taipumassa siihen että sen rakas eka auto vois ehkä mahdollisesti olla se mikä vaihdetaan jos auto vaihdetaan..
 
Suosittelen tekemään niin ku mie tein ku vaihdoin viimeks autoo (jos siis onnistuu) ku meillä ainaki on välillä osassa liikkeitä tarjous et auto ku auto katsastettuna esim 1500€ hyvitystä.. No sit ostamaan joku halpa kakka auto missä on leimaa jäljellä, vaikka parilla saturaisella ja sinne vaihtoautona.. Sen oman auton voi sit myyä viel eriksee vaikka nettiautos tai mis haluaa :wink. Tällee meil ainaki homma toimii, esim rintajoupilla on huutokauppa mis ne myy sit ne paskaautot ja saivat miunki viemästä rojusta voittoo
 
Kamuxilta sai hyvin vaihtoautosta hyvitystä :)
 
Me syksyllä ostettiin kans tuolta rinta-joupista auto sillä "auto kuin auto käy, jos pihaan saat ajettua" tarjouksella. Miehen autosta saatiin 1500 hyvitys vaihtoautoon vaik arvo ei ollut ku varmaan parisataa euroa.
 
Cybex sirona tosiaan kotiutui tänään. Vielä en ole ehtiny autoon asentamaan. Mutta olen kyllä ihastunut jo tuohon ♡ mää tilasin sen virosta kun sieltä tuli halvimmaksi mitä itse löysin. Ja ma iltana tein tilauksen ja to aamuna oli jo kotiovella. Ei moitittavaa!
 
Alicee haluaisitko linkittää paikan josta tilasit? :)
 
Takaisin
Top