Hankintoja vauvalle, itselle, kotiin...

Hehe, toihan se vähän tahtoo olemaan et samat suosikki vaatteet aina puetaan päälle ja moni vaate jää käyttämättä sit sen takia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eilisen saldona oli taas vaatteita. En malttanut olla sortumatta pariin ihanuuteen. Yhtenä pieni body, jossa lukee "Born in 2014". Kokoa 50. Saa sitte jäädä poitsulle muistoksi, että on joskus ko. bodyyn mahtunut :) Lisäksi Baby Style kaupasta kun kävin etsimässä tuttipulloa, niin tuli siinä sorruttua mobileen. Ihan turha, mutta kun semmoistakin olen vähän haaveillut ja oli tarjouksessa -50% hintaan. Expertillä ei ollut havittelemaani itkuhälytintä, niin pistin sen vielä illalla tilaukseen. Jos joku kiinnostunut, niin miehen mukaan hinta-laatu -suhteeltaan paras. Ilmeisesti poistuva malli, joten monessa paikassa loppuun myyty (esim. Gigantin verkkokaupasta, mutta muutamissa liikkeissä sitä vielä on). Laitoin tilauksen sitten menemään semmoiseen nettikauppaan kuin Webhallen.com josta sitten postikulujen kanssa hinnaksi tulee 53 euroa. Ihan vinkkinä, jos joltain itkuhälytin vielä puuttuu, niin tuo ilmeisesti olisi hyvä. On myös joku testivoittajakin :) http://www.webhallen.com/fi-fi/kauneus_ja_terveys/137236-philips_avent_babymonitor_scd505
 
^Talvella tilasin tuon saman Gigantin verkkokaupasta 50 eurolla kotiinkuljetettuna ja ihan pätevältä vekottimelta vaikutti, kun miehen kanssa testailtiin :)
 
^ Nyt on hinta noussut Gigantilla ja siellä 59,90e + postikulut, jos saisi tilattua kotiin (keskusvarastolta loppu). Expertillä 49e, mutta sieltä myös nettikaupasta loppu (liikkeissä saattaa olla - Jyväskylän Tourulassa ei ollut). Tuolta Webhallenista tosiaan 49e + postikulu 4e.
 
^Niillä oli silloin joku tarjousviikonloppu tms. Ja Gigantilla on muuten joku hintatakuu, että jos löytää saman tuotteen normaalihinnalla halvemmalla muualta, niin ne laskee hinnan. Tai ainakin oli tuolloin muutama kuukausi sitten :)
 
Joo nyt kun mainitsit niin taitaa olla. Jos joku omasta Gigantistaan noita kysyy, niin kannattaa mainita nuo halvemmat hinnat. Ainakin tuo Expert :) Jyväskylän Gigantista nuo oli myös loppu :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Hei noita samoja itkuhälyttimiä ollaan suunniteltu ostettavan, gigantista oltiin meinattu hakea. Kiitos siis vinkeistä Lunastar ja Zhassa, vois itsekin tilailla tuolta webhallenin kautta :)
 
Jos pumppaa paljon, niin itse olen tykännyt tosi paljon Aventin sähkökäyttöisestä. Mutta satunnaiseen pumppailuun liian kallis (mielestäni). Käsikäyttöisistä ei olekaan kokemusta.
 
Kopsasin tään tuolta salaiselta puolelta ja muokkasin vähän:
Mulla on ollu käytössä tyttöjen aikaan medelan sähkökäyttöinen mini electric pumppu ja on ollu hyvä, uuden hinta on 99, mut käytettynä saa jopa 20. On siinäkin mielessä kätevä et toimii myös paristoilla, joten voi vaikka reissussa käyttää... Ja ainun tutipullot käy tohon laitteeseen suoraan, joten ei sit tartte muutenkaan pelata pullojen kaa, jos siis käyttää ainun tutipulloja( Mulla oli pelkästään ainun pulloja ja mie lypsin suoraan aina tolla pumpulla pulloon, jääkaappiin ja siitä syömään kun oli aika):) Ja oli kätevää kun ei tarttenu enää pulloja vaihella vaan sai suoraan syöttää siitä mihin oli lypsäny....
 
Mulla on nyt käytettynä Aventin käsikäyttöinen rintapumppu.
Tällainen, mutta vanhempi malli:

http://www.philips.fi/c/avent-vauva...pumput-manuaalinen-rintapumppu-scf310_20/prd/

Se on ihan hyvä, jos ei tarvii kuin satunnaisesti pumppailla. Mutta jos hiukankin enemmän joutuu pumppailemaan, niin sitten todellakin kannattaa ostaa sähkökäyttöinen! Käsikäyttöisen kanssa jos pumppaa 10 minuuttia kumpaakin rintaa, eli 20 minuuttia yhteensä, niin kädet on ihan tohjona... :confused:


Ja itkuhälyttimistä: meillä on Padwicon itkuhälytin, ja tykkään! Toimii hienosti ja on tyylikkään näköinen. Vanhempien kappaleestakin saa puhuttua vauvan kappaleeseen halutessaan, toimii siis radiopuhelimenakin. Ja vanhempien kappaleesta näkee vauvan kappaleen luona olevan lämpötilan (kätevää!).
Tällainen siis:

http://www.lastentarvike.fi/lastent...20000006100)/.do?itemkey=00000000020000006247

http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/t...uus-unen-aikana/padwico-itkuhälytin-850-musta
 
Itkuhälyttimet saapui tänään postissa, nyt vaan testailemaan! :grin
 
Oi vitsi! Ite en ookka muistanu noita itkuhälyttimiä testata toimiiko ku ne on siskolta saadut mut pitäis kyllä toimia! Kerra olin niitä käymässä testaamaa ilta myöhään ku olin yksin kotona mut sit tuli se Signs leffa mielee missä itkuhälyttimestä kuuluu niitä avaruusolioiden ääniä ni en sit uskaltanu.. :grin:laughing014
 
^ No ei paha :) Mulla on Triumphin imetysrintsikat Sokokselta, kahdet. Maksoi n. 30€kpl. Toiset on sellaiset, joissa on vähän toppausta, mutta ne on hankalammat avata, tai siis pitää auki taitettuna... toiset on sitten sellaiset joissa on vaan kangas kuppina, ne on helpommat mutta ei ihan kaikkien vaatteiden kanssa sovi. Pitäis ostaa vielä kolmannet, kans sellaiset vaan kankaiset. Kun yllättävästi nuo liivit maidosta tahreentuu, vaikka liivinsuojia käyttääkin.
 
Parhaat imetysliivit on mun mielestä Bravado-merkkiset, malli tais itellä olla bliss. Saa ainaki nettikaupoista tilattua. Itellä myös muutamat sellaset urheiluliivityyppiset ohuet, jotka kivat vaikka yöllä, mutta nuo enemmän kunnon liivit, mutta ilman kaaritukia (kuitenkin tosi tukevat ja hyvät).

Ja vielä piti niistä kertakäyttöliivinsuojista, että parhaita ja pehmeimpiä on Natusan-merkkiset. Halpismerkit on aivan paperia.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Last edited by a moderator:
Voi *ttu ne imetysrintsikat......................... en onneks oo unohtanu koko asiaa :rolleyes: täytyy varmaa kans ens viikol suunnata Sokokselle.
 
Ei niitä imetysrintsikoita kyllä kannata etukäteen ostaa kuin yhdet tai kahdet, kun rintojen koko muuttuu sitten hiukan kun maito nousee. Tai siis ensin rinnat saattaa paisua maidon noustua, ja sitten päivän-parin päästä taas pienentyä hieman. Ja kokeilemalla selviää, minkä mallisista sitten tykkää kun se maito on oikeasti noussut.. että haluaako kaarituen (inhottava kyl nukkua sellaisten kanssa), ja haluaako että on toppausta vai pelkkä kangas... Ostin ennen vauvan syntymää sellaiset, joissa oli hiukan toppausta. Mutta ne eivät olekaan ihan niin käytännölliset avata, tai siis pitää avattuna sitä läppää, kun mulla on sen verran pienet rinnat. Pelkkä kangas kuppina on mulle parempi, hoksasin vasta kun imetys oli siis jo alkanut.
 
Takaisin
Top