Hankintoja lapselle

Hauchin rattaissa näyttäis olevan isompi etupyörä. Ostaisin siksi sen. Menee helpommin yli töyssyjen!
 
Äänestän kanssa noita ensimmäisiä :) Renkaiden takia näyttää tukevammilta. Kivan näköisiä! Mä niin odotan että saan pikkuisen rattaisiin! Päästään varmaan sen jälkeen poikkeen kaupassa ja shoppailuilla kun pääsee istumaan. BabyJoggerit odottaa jo käyttäjää :)
 
Eka kyllä renkaiden puolesta näyttää paremmalle ja jogger viittaa että jousitustakin vois olla. Mutta kesä tulossa ja täysin musta, sitä mä vähän karsastaisin, kuinka aurinko niitä lämmittää..

Mun pitäis huomena käydä hakemassa kun ostin Tripp Trapin, jossa on jo baby setti (se vanhemman mallinen, kaari ja nahkaremmi) ja pehmusteet ni koko homma 50€!! Jos siinä nyt jotain isompaa sanomista on ni mökille tai mummolaan ainekin.
 
Hankala sanoa noista vaunuista, kun toisen tuotekuvaus oli saksaksi? Ne oli kyllä paljon halvemmat, jos sillä on mitään merkitystä. Oletko etsinyt käyttäjäkokemuksia noista? Nuo joggerit on kuvassa jäsymmän näköiset, mutta muuten en osaa sanoa. Noissa toisissa on kiva tuo limeväri ja ne on halvat :D minä en uskalla kokeilematta ostaa juuri mitään. :D

Nyt itselläkin houkuttaa matkarattaat, vaikka ei varmaan päästä tästä asiasta yhteisymmärrykseen miehen kanssa, kun meillähän on tosi hyvät yhdistwlmävaunut... Ne vaan on myös tosi isot!
 
Eikös jossain ollut joskus tehty testi, jossa oli kahdet vaunut (mustat ja valkoiset) laitettu vierekkäin aurinkoon ja sisälle lämpömittari. Muutaman tunnin jälkeen oli mustien vaunujen sisälämpötila noin asteen verran enemmän kuin valkoisissa. Et sillä värillä ei loppupeleissä ole kovin suurta merkitystä vaunuissa :)

Tietty jos istuinosa on musta niin se varmasti pyllyn alla kuumempi kuin valkoinen :p
 
Unikko, hyvä tietää, mä oon vaan niin epäluuloinen ja ylivarovainen.. Vaikka kai ne on miljoona muuta asiaa jotka vaunun/rattaan lämpenemiseen enemmän vaikuttaa ku väri. Vanhat uskomukset U know.

Justiina; mä vaan ilmoitin isännälle että matkarattaat tarvitaan vaikka meilläkin on tosi hyvät yhdistelmät. Lisäksi hoksasin että juoksurattaat olis kova sana :/ kohta meillä on yks hallillinen rattaita :D mutta me reissataan niin paljon autolla että matkarattaat on kyllä ehdottomat. Nyt on auton pakkaaminen niin tuskaa ku vaunuja raahaa mukana...
 
Pitää alkaa suostutella... meillä pitää auton konttiin ahtaa lisäksi suurehko koira on meinaan ahdasta toisella vaunujen kanssa... tai sit en ees kysy vaan ostan, niinku tavallisesti :laughing002
 
Mä oon shoppaillut huuto.netissä ja Torissa pojalle Fisher Pricen leikkipuhelimen (kun on vähän liiankin innokas näppäilemään mun puhelinta...), taaperokärryn (joo vähän aikaista mutta onpahan valmiina!) ja rattaisiin I'coon ohuen lämpöpussin, josta saa "kannen" pois joten voi käyttää myös istuinpehmusteena. Sitä voi sitten käyttää nyt keväästä pitkälle loppusyksyyn, ennenkuin siirrytään superpaksuun ja lämpimään toppapussiin.
 
Meidän rattaat on kans mustat mutta hankittiin niihin vaalea istuinalunen (käännettävä joka toimii kesällä ja talvella) joten kesällä ei hiosta ja muutenkin kesällä rattaissa on parempi ilmanvaihto kun ei enää tartte käyttää pusseja tai jalkapeitteitä. Ei silloin rattaissa kuuma tule vaikka mustat ovatkin.

Hankittiin rattaisiin myös kevätpussi joka vastaa tota äitiyspakkauksen pussia paksuudeltaan, mutta pitää tuulta. Kyllä nyt kelpaa neidin olla kyydissä.

Eetuha, oon kans ekojen kannalla kun niissä on paremmat pyörät ja aisaakin saa hieman säädettyä omalle korkeudelle. Meidän matkarattaissa aisa on korkeemmalla kuin yhdistelmissä eikä sitä saa säädettyä, niin saa hieman tottua niiden ohjailuun.
 
Ihania popoja!! Ihan toiseen asiaan. Onko teillä vauvojen huoneessa (tai siellä missä nukkuu) kuinka pimeää? Meillä pikkunen herännyt jo parhaimmillaan jo ennen kuutta. Ajattelin, onkohan kuinka merkitystä kun on noin valosaa. Ostin pimennysverhot, jos yhtään auttais aamun uniin. Toisaalta taas mietin että nukkuuko sitten muualla jos ei oo yhtä pimeää. Huomenna laitetaan verhot paikoilleen saas nähdä. Kuuden herätykset kun alkais jo riittää.
 
Meillä valoisa makuuhuone ja likka (ens la 5kk) nukkui viime yönä 22-08, söi ja nukku vielä 50min.
Eli ainakaan meillä ei valoisa huone vaikuta.
Mutta joskus meilläkin herää neiti tissille esim. 05, niin mun on vaikea nukahtaa valoisassa takaisin. Joten siksi meilläkin rullaverho odottaa asennusta.
 
Kyllä meillä ainakin neiti jää välillä kukkuun hereille jos herää 5-6 välillä syömään ja huoneessa ei ole kovin pimeää. Nukahtaa kyllä vielä takaisin kun en nosta pois omasta sängystä ja lykkään vaan tuttia suuhun :p
 
Meillä on rullaverho, päiväunille jätän sen hieman raolleen.

Ihania kenkiä! :) tuollaiset crocsit houkuttais itselläkin.

Me ostettiin pojalle arskat Anton & Ninasta, toistaiseksi antanut lasien olla eikä vaikuta tympääntyneeltä :) eikä ollut kalliit, 12,95 muistaakseni.
 
Meillä on makkarissa pimentävä rullaverho, mutta pidän oven auki, sieltä sitten kajastaa päivänvaloa muttei ihan niin kirkkaasti ja vaihtelevasti nykyisin herätään 6 ja 8 välillä, ihan miten sattuu. Toisaalta nyt nukkunut mun kainalossa päikkäreitä 2h eikä mitään verhoa ikkunan edessä...
 
Meillä herätään nyt 6.30-7 kun on valoisaa. Täytyy hommata rullaverhot. Reisunpäällä nukkui normaalisti sinne 8 asti kun oli pimeää.
 
Omassa makkarissa testattu viime yö verhojen tehoa. Nukkumaanmeno kävi paljon helpommin! Toki aamulla oltiin hereillä 5.50, mutta onneksi nukahti vielä viereen reiluksi tunniksi. Että äkkiä verhot vaavin huoneeseen :) Tällä kertaa ei herännyt myöskään tunnin jälkeen nukahtamisesta.
 
Takaisin
Top