Ei ehkä liity varsinaisiin ”vauva hankintoihin”, mutta oletteko ostaneet kotidoppleria? Itsellä harkinnassa 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sivuvaunu ohje max 9 kg / tai kun oppii konttaamaan.Tais olla ohjekirjasessa että kun lapsi oppii nousemaan niin ei sitten enää sovi käytettäväksi (laidat jää matalaksi) ! Tuo voisi ikähaitarissa olla mitä vain 5kk ja 10kk välissä.
Vintedistä tilasin halvallaEi ehkä liity varsinaisiin ”vauva hankintoihin”, mutta oletteko ostaneet kotidoppleria? Itsellä harkinnassa![]()
Ei ehkä liity varsinaisiin ”vauva hankintoihin”, mutta oletteko ostaneet kotidoppleria? Itsellä harkinnassa![]()
Itse en ottaisi tuon aikakauden leluja vakituiseen käyttöön. Varsinkin pehmeämuovisissa (esim barbeissa ja my little ponyissa) käytettiin silloin muovinpehmentimiä, jotka nykyään on kielletty (taitavat mm. alentaa hedelmällisyyttä, eli vaikutukset ilmenee vasta pitemmän ajan päästä). Mummoloissa oon toki antanut leikkiä vanhoilla leluilla varsinkin nyt isompana, mitään puruleluja (tai jos laittaa kaiken suuhun niin mitään) en antaisi harvakseltaankaanOsaako joku sanoa, onko 80/90-luvun lasten lelut kuinka turvallisia? Materiaalien standardit on varmasti muuttuneet aika paljon. Anopilla on vaikka ja mitä tallessa. Vaatteitakin niin paljon, että jos ovat hyväkuntoisia, ei paljoa alkuun tarvitse ostaa niiden ja äitiyspakkauksen lisäksi.
Kiitos vastauksesta! Näin muistelinkin mutta en saanut päähän, että mitä aineita olivatkaan. Mutta tosiaan ne sitten voi jättää sinne mummolaan, jossa silloin tällöin voidaan leikkiä niillä (pl.tuo suu asia).Itse en ottaisi tuon aikakauden leluja vakituiseen käyttöön. Varsinkin pehmeämuovisissa (esim barbeissa ja my little ponyissa) käytettiin silloin muovinpehmentimiä, jotka nykyään on kielletty (taitavat mm. alentaa hedelmällisyyttä, eli vaikutukset ilmenee vasta pitemmän ajan päästä). Mummoloissa oon toki antanut leikkiä vanhoilla leluilla varsinkin nyt isompana, mitään puruleluja (tai jos laittaa kaiken suuhun niin mitään) en antaisi harvakseltaankaan
Vaatteita meillä on muutamat mun/veljien vanhat. Niissä ei yleensä ymmärtääkseni oo mitään haitallista, ovat paljon useammin 100% luonnonkuitua kuin nykyiset. Tämä toki tekee myös sen, että ovat yleensä aika ”tilavia”, kun ei ole joustoa samalla tavalla kuin trikoovaatteissa, niin en oo oikein tykännyt arjessa käyttääVilla- ja juhlavaatteita meillä siis lähinnä tuolta aikakaudelta.
Round 2. Kun menossa, niin tajunnut, että aika vähällä pärjää sen vastasyntyneen kanssa. Muutenkin tarpeet ja mieltymykset on ihan erilaiset perheissä.Meille on esikoinen tulossa ja mielenkiinnolla luen näitä viestejä, että mitä kaikkea tulisi ostaaMun vanhemmat ilmoitti heti kun kerrottiin heille raskaudesta,että he varaavat vaunujen oston itselleen. Miehen siskolla on jo pari lasta joten anoppi saanut jo hössöttää muutaman kerran
Tulevaa vauvan huonetta jossain vaiheessa hiukan remontoidaan, mutta jotenkaan vielä uskalla laittaa seiniin mitään lapsen huoneeseen sopivaa tapettia, jos sitten joulun tienoilla
Vaatteet ajatellen suurimmaksi osaksi hankkia kirppareilta, mutta sellaisen teddy puvun haluan ostaa.
Jos vain löydät niin laita ihmeessä! Olisi kiva ettei kaapit ole täynnä turhaa tavaraaRound 2. Kun menossa, niin tajunnut, että aika vähällä pärjää sen vastasyntyneen kanssa. Muutenkin tarpeet ja mieltymykset on ihan erilaiset perheissä.
Jos kiinnsotaa ja löydän niin voin laittaa tekemäni listauksen hankinnoistamme aikanaan esikoiselle. Se voi antaa vähä osviittaa mitä voisi hankkia.
Lappiin varmaan parhaimmin sopii emmaljungan kaikki eri mallitMuutamia juttuja on nyt tullut hankittua, kuten ensisänky ja kaukalopussi.
Onko kenelläkään suosituksia yhdistelmävaunuista, jotka menis kätevästi epätasaisessa maastossa sekä myös lumessa, Lapissa kun asutaan ?
Lappiin varmaan parhaimmin sopii emmaljungan kaikki eri mallitkannattaa vähän kattella niitä, mut niissä ilmeisesti kunnon paksut renkaat ja hyvät jousitukset ja on jonkin verran painavemmat vaunut niin lumessaki liikkuvat varmasti hyvin