Tänne voi laittaa esim. Mitä on ostanut vauvalle tai itselleen (äitiysvaatteet) tai sitten esim. kysyä tuotesuosituksia lastentarvikkeista, jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään meinasin jo tilata äitiysvaatteita lisää, mut ehkä ultran jälkeen sit vasta
Kirpparilla kattelin toppahaalareita vauvalle, mut jotenkin en pystyny ostaa ku pelkään sen tuovan huonoa onnea, vaikka eihän se niin mene
Kyllä mäki mietin että hätäilen mutta.. kävi miten kävi.. en kyl varmaan aikoihin vauvalle osta mitään ellei tule jotain kivaa eteen.. ainiin Apua Mitähän se tarvii verrattuna meidän kevät/kesävauvaan yhdet pörröhousut ostin jo aikoja sit koossa 68 mut riittääköhän äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi.. vai onko se toppapuku liian iso.. Voi hitsi sit ei heti pääse käyttää kantopussiakaan vai mikä sen nimi oli pitäiskö hankkia takki jonka saa auki siitä kantojutun kohdalta...hmm
Joo se äitiyspakkauksen puku on kyllä tosi iso, mut ku mä mietin, että mun vauva syntyy jo lokakuussa, niin eiköhän sitä lopputalvesta voi käyttää ihan ok Paitsi jos tällä kertaa syntyykin miehen geenien takia pieni vauva Edelliset ollu isoja vauvoja ku ollu eri isä joka tosi pitkä ja mulla ollu sokerit päin pyllyä
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekinKyllä mäki mietin että hätäilen mutta.. kävi miten kävi.. en kyl varmaan aikoihin vauvalle osta mitään ellei tule jotain kivaa eteen.. ainiin Apua Mitähän se tarvii verrattuna meidän kevät/kesävauvaan yhdet pörröhousut ostin jo aikoja sit koossa 68 mut riittääköhän äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi.. vai onko se toppapuku liian iso.. Voi hitsi sit ei heti pääse käyttää kantopussiakaan vai mikä sen nimi oli pitäiskö hankkia takki jonka saa auki siitä kantojutun kohdalta...hmm
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekin
Se äitiyspakkauksen toppapuku on kokoa 68/74 ja meillä esikoisella se oli käytössä vielä tässä tammikuussa (hän syntynyt viime huhtikuussa). Eli on todella iso me ostettiin huhtikuiselle sit koon 56 toppapuku kun oli suht kylmä kevät mut toinen oli niin pieni et meinasi hukkua sinnekin
Mun esikoinen on lokakuinen, laskettu oli 13.11, mut syntyikin 21.10... Kyllä se äitiypakkauksen toppahaalari oli aktiivisessa käytössä heti kun tarvitsi. En ees ostanut mitään pienempää. Taisi ihan alkuun olla lainassa kaverilta pienempi toppahaalari ja se meni ihan muutaman hassun kerran.Joo se äitiyspakkauksen puku on kyllä tosi iso, mut ku mä mietin, että mun vauva syntyy jo lokakuussa, niin eiköhän sitä lopputalvesta voi käyttää ihan ok Paitsi jos tällä kertaa syntyykin miehen geenien takia pieni vauva Edelliset ollu isoja vauvoja ku ollu eri isä joka tosi pitkä ja mulla ollu sokerit päin pyllyä