Vieläkö raskauskorut ovat muotia? Juolahti mieleen, että ostin sellaisen viime raskaudessa ja onnistuin vielä löytämäänkin. Piti vain kiillottaa, kun oli tummunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä hankin tänään Kampin Bebesistä toppatakin. Piti alunperin ostaa torin kautta käytetty, mutta en löytänyt itseä miellyttävää. Yli satanen siihen meni, mutta takista saa kätevästi edestä suikaleen irti, jolloin sitä voi käyttää myös ilman vauvamasua. Jopa mies komppasi, että hyvä ostos. Pakkohan se sitten oli hankkia. :D Nyt vain pakkasia odottelemaan. :)

Minäkin tavallaan haaveilen kuivausrummusta :D Mietityttää kovasti, että mihin mahdutan kohta kaikki vaatteet kuivumaan.
Ja toisaalta olen sitä mieltä, että ne pilaa vaatteet.. mutta olisihan se kätevä, varsinkin siinä vaiheessa, kun joskus iskee molemmille lapsille esim oksennustauti![]()
.
.Mietin eka et miiiiiksi koirataloudessa ja sit tuli mieleen muutama viikko sit pyykkitelineellä roikkuneet tummat housupyykit jotka ois mennyt villahousuista kun yks viistänyt siitä koko ajan ohi. Eli allekirjoitan.Oi kuivausrumpu ois aivan huippu, varsinki näin koirataloudessa kaipaa sitä älyttömästi. Harmi kun tähän nykyiseen asuntoon ei mahdu.

Ahdistaaaa! Ei olla edelleenkään hommattu tuplarattaita!! En osaa päättää ostanko uutena kalliit vai paljon halvemmalla käytetyt! Voisko joku kertoo mulle vastauksen xD