Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käviks kattoo mammapöksyi? Oliks minkälaisia?
Oli kivan näköinen! Eikä kyllä oo Lidlissä nuo vaatteet hinnalla pilattuja :)Kattoko kukaan Lidlissä sitä äitiys farkkutunikaa?
Näin Lidlin sivuil mainoksen siitä ja näytti ainaki mallin päällä tosi kivalta!![]()
Normimitoitus mun mielestä. Joku tuossa aikaisemmin taisi todeta että reilua kokoa.Mulla oli mennyt ihan ohi tuollaiset lidlin mammavaatteet. Oliko ne minkälaista mitoitusta? Eli kannattaako ottaa ennemmin vähän isompi kuin normi koko vai pienempi? Mietin vain jos laitan äitini asialle, kun en ehkä itse kulje siellä päin.
Syksy on minusta ihanaa farkut + villapaita aikaa, sopii hyvin mammamaha lookiin. En ehkä olisi osannut olla kesällä viimeisillään raskaana, olisi iskenyt vaatekriisi vaikka vähemmänhän silloin vaatetta tarvitsee. Ei minuun vain iske toppi ja hame yhdistelmä jonka välistä paistaa suurin osa paljaasta mahasta. Mut kaikki tavallaan!Meillä on nyt nuo super vikingit esikoisella, mutta en aio niitä käyttää kahdella. Hommaan mielummin vierekkäiset tuplat. Meidän esikoinen ei todellakaan viihtyisi siellä vauvan alla, niin ettei kunnolla näe ympärilleP&T ei ole kokemusta, mutta perättäisistä tuplista noin muuten. Eli oli käytössä super vikingit ja harmittaa vieläkin etten ottanut vierekkäin istuttavia. Mutta tää nyt on ihan makukysymys, plus miten lapset jaksaa kävellä, viihtyy ym.
Mä oon kattellut bumbridereja ja mountain buggyja, luultavasti jälkimmäiseen päädyn. :)

Meillä on nyt nuo super vikingit esikoisella, mutta en aio niitä käyttää kahdella. Hommaan mielummin vierekkäiset tuplat. Meidän esikoinen ei todellakaan viihtyisi siellä vauvan alla, niin ettei kunnolla näe ympärille
Meillä nyt harkinnassa bugaboon donkey duot![]()
Onko kellään kokemusta bola-koruista? Tai meinaako kukaan sellaista hankkia? Onko ihan hömpötystä vai toimiva juttu? Esikoisen aikaan sitä ei ollut, nyt himottais ostaa. Mutta onko ihan turhake?! Ja mistä kannattais ostaa, jos ostais?!
Eli mulla se on hankintalistalla ja ainakin raskauskeijun-sivuilla oon niitä nähnyt :)