Uusi äitiyspakkaus julkaistaan 15.3 eli ylihuomenna. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinhän se on. Aika vähälläkin tavaralla pärjää. Ja käytännössä sit näkee, mitä todella kaipaa. Joku juttu voi yhdelle olla turha ja toiselle arjen pelastaja.
Mä jouduin ekan lapsen kanssa perumaan puheeni ja muuttamaan mieleni niiiin monta kertaa. Imetystyynyä esim en uskonut tarvitsevani. Mutta sitten kun vauva oli sellasta maratonruokailijatyyppiä, se tyyny olikin aika jees. Sen oon jo myynyt, mutta nyt ois ihana ostaa tilalle sellanen iso, jonka kanssa vois jo raskausaikana nukkua.
Mä hyvä etten eilen laittanu vaunuja tilaukseen, haluaisin ehdottomasti buffalot mitkä oli esikoisellakin ja niiden tuotanto on lopetettu!! [emoji24]
Mut pakko pitää järki kädessä, enhän mä nyt herranjumala tässä vaiheessa laita vaunuja tilaukseen. :D
On niitä vielä monessa kaupassa kuitenkin :) onkohan se fox ns korvaava sitten, en kyllä ymmärrä miksi tilalle laitettu pienempirenkainen ratas, eihän niillä kulje erkkikään talvella :D
Tula on hyvä! :)
Oiskohan se uusi free-to-grow hintansa väärti? Niitä ei käytettyinä oo hirveesti tarjolla vielä.