Hankinnat

Hankintoja pitää todellakin tehdä. Yksi vauvakuumehuuruissa hankitut body ja yksi body+housut -setti löytyy ja siinäpä se :wacky: esikoinen kyseessä kuitenkin. Onneksi on tuttuja ja sukulaisia joilta voi kysellä, pinnis ja keinutuoli onkin jo luvattu yhdestä suunnasta mutta muuten ollaan vähän vailla vielä. Voi tehdä tiukkaakin saada suvulta paljoa koska mun lähisukuun on nyt sitten tulossa 4 vauvaa tänä vuonna ja miehen puolelle pikkutyyppi on eka laatuaan :D
 
Tästä on ollutkin jossain yhteydessä keskustelua jossain, mutta kysyn nyt silti täällä niin ei tarvii alkaa etsimään; Olen ajatellut hankkia Dopplerin ja haluaisin nyt kuulla suosituksia teiltä. Erityisesti niitä molempia ääripäitä eli ihan huippuhyviä ja sitten semmosia mitä ei missään nimessä kannata ostaa. En ole koskaan moista kapinetta omistanut enkä edes nähnyt niin en osaa päättää minkä tilaisin. :) Kiitos jo etukäteen!
 
Meillä on UnbornHeart ja on ihan hyvä. Mä tykkään siitä, että on kytköksissä puhelimeen ja sykkeen saa lähetettyä eteenpäin helposti. :) Ja hyvin löyty sykkeet joskus 9+viikolla, ois ehkä löytynyt jo ennenkin jos olisin tajunnu kokeilla aiemmin. Tietty riippuu istukan sijainnistakin yms.
 
---
Voi tehdä tiukkaakin saada suvulta paljoa koska mun lähisukuun on nyt sitten tulossa 4 vauvaa tänä vuonna ja miehen puolelle pikkutyyppi on eka laatuaan :D

Kannattaa silti kysyä miehenkin puolelta :D Meidän pinnasänky on lainassa miehen tädiltä, ja ollut käytössä ainakin miehen samanikäisellä serkulla. Lisäksi anoppi on säästänyt syöttötuolin, duploja ja brion junaradan, ainakin. Ois löytynyt myös potta, amme ja vissiin vielä jotain muutakin...
 
Millaisia tuotteita käytätte raskausarpien ehkäisyyn? Minä hankin Madaran ihoöljyn, mutta tykkäisin ehkä enemmin voidemaisesta tuotteesta.
 
Bio-oilia kaapissa täällä. Oliko se niin että 4 kk eteenpäin sitte pitäis suunnelleen rasvailla? :) nyt käytän kasvoille, kun tuppaa kuivumaan tuo iho talvella.
 
Mä rasvailin esikoisen aikaan Bio-Oililla ja Vichyn raskausarpirasvalla. Toisella aamuisin ja toisella iltaisin. Yhtään arpea ei tullut, vaikka maha oli ihan jäätävän iso. Alottelin rasvailun rv 12. Mutta arpien tulo riippuu todella paljon ihotyypistä. Toisille tulee, vaikka kuinka rasvailis ja toisille ei tuu, vaikka ei rasvaa ollenkaan.
 
Minä rasvailin tosi tunnollisesti esikoisen aikana ihan alusta asti mutta maha räjähti ihan täysin samoin myös rinnat ja pakarat... eli eniten vaikuttaa ihotyyppi noihin raskaus arpiin. Toisesta ei tullut lisää arpia vaan samat vahat arvet taas tummuivat.
 
Mun maha on jo niin täynnä aroia, ettei haittaa yhtään vaikka tulee lisää. Se iho on jo menetetty tapaus :excited001

Tää katseli tänään vaunuja netistä :rolleyes: toivotaan että edelliset vaunut on kunnossa, säilytyksessä mun porukoilla. Sen verran tyyriiltä näytti kaikki vaunut.
 
Mun maha on jo niin täynnä aroia, ettei haittaa yhtään vaikka tulee lisää. Se iho on jo menetetty tapaus :excited001

Tää katseli tänään vaunuja netistä :rolleyes: toivotaan että edelliset vaunut on kunnossa, säilytyksessä mun porukoilla. Sen verran tyyriiltä näytti kaikki vaunut.

Mä myös menin jo vaunuja katselemaan, tosin tuplia. Mietinnässä jo miten vaunuasia järjestetään. Poika täyttää elokuussa 2v. Ainakin nyt edelleen nukkuu päiväunet ulkona. On myös sen verran pieni että jos lenkillä haluan käydä niin tuplat olis ehdottomat. En kuitenkaan haluaisi luopua meidän Brion vaunuista. Ollut niin tyytyväinen niihin.

Isommilla lapsilla myös 2v ikäeroa. Silloin myytiin esikoisella olleet vaunut ja ostettiin tuplat. Silloin ainakin oli aivan ehdottomat kun asuttiin kaupungin keskustassa niin paljon tehtiin kauppareissujakin vaan kävellen.
 
Meillä esikoinen reilu 2v kun tämä syyskuinen syntyy ja itekkin mietin oisko meillä tuplille tarvetta... ei asuta keskustassa eli kauppareissut mennään kuitenkin autolla mutta lenkkeilyä ajatellen.

Lämpöpussin aion hommata tulevalle, en esikoiselle tajunnut ja nyt oon vaan ihastellu kavereilta miten kätevä se on :)
 
Mä en kanssa oikein usko että rasvailulla arpia sais estettyä. Mutta muistelisin ihon kutisseen aika paljon viime kerralla, joten rasvailla piti ahkeraan.
 
Madaran öljy on ihanaa, käytin sitä viime raskaudessa ja sen jälkeen Bio-oil oli ihan blääh.
 
Mä käytin sitä Vichyn voidetta. Eikä kyllä tullut vatsaan arpia. Toisaalta, olen jojoillut painon kanssa kauan, ja esim. reidet on täynnä venymäjälkiä ja taisi olla alaselkäkin, että ei siinä nyt muutama lisää olisi enää paljoa merkannut. Voidetta onkin vielä yks täys tuubi jemmassa, kun taisin ostaa raskauden jälkeiseen palautumiseen, mutta eipä siinä vauvahuuruissa sitä jaksanut enää alkaa miettimään.
 
Mä jouduin viime kerralla vaihtelee voiteita aika tiuhaan kun nopeasti alko ällöttää se haju kun oli yltäpäältä rasvassa :D
 
Mitään en ole vielä alkanut hankkia enkä hanki ennen kuin aikaa on hieman kulunut ja ultriinkin asti päästään :). Varovaista suunnittelua täällä päin :) Kurkkailin kuitenkin jo netistä kaikenlaisia yhdistelmärattaita, varmaan sellaiset oisi kätevät! :)
 
Varovasti kanssa kurkittu mitä sitä voisi ostaa kun päästään pidemmälle :P Toki jos nyt hyvä tarjous jostain tulee niin sitten ehkä eri :P Onneksi vaunut + turvaistuin saadaan lähiperheestä niin ei tarvitse niitä ostella :) Kirpparit tulee varmasti pyörittyä läpi mitä lähemmäksi päästään :) Ja tiedän että sisko on meidän 2v yrityksen aikana säästellyt omalta lapseltaan kaikkea :P
 
Auton vaihdosta, onko muita pienen auton omistajia, jotka ei meinaa ensimmäiseksi autoa vaihtaa? Meillä kun mies on vähän nihkeä auton vaihtoon, itse sen olisin isompaan jo vaihtanut :p Täytynee testata vaunut sinne takaluukkuun, jos eivät mahdu niin sitten täytyy miettiä. Tosin pk-seudulla kun asuu niin pääsee julkisilla hyvin eri paikkoihin..
 
Meillä on kaksi autoa, toinen farmari ja toinen mun pikkuinen kauppakassi. Saa nähdä miten mahtuu mun pikkuautoon istuinta ja saako vaunuja ollenkaan mukaan. Jos ei mahdu niin täytyy ukon kanssa vaihtaa autoja :)

Huuto.netissä oon kurkkinu kaukaloa ja vaunuja. Yhdestä kaukalosta oon jo kysellyt tietoja ja aion sen kyllä ostaa jos on sellainen kuin halutaan. Koska on niin edullinen ja hyväkuntoinen. Jos sille ei käyttäjää tulekaan niin saadaan varmasti myytyä eteenpäin kun ei paljoa hintaa tarvii pyytää :)
Nyt näin alussa ostan vain ainoastaan jos on todella edullista ja varmasti tarpeellista + helppo myydä eteenpäin jos tarvitsee. Oon vähän sellainen että mielellään ostan ajoissa aina kaiken ja varsinkin jos edullisesti saa. Tuntuu muuten rahanmeno hurjalta jos loppuvaiheessa hankkii kaiken kerralla. Mutta tämä on mun näkemys asiasta, hirvittäähän se myös samalla nyt jo ostella mitään. Haluan luottaa että kaikki menee hyvin ja nauttia nyt myös edes jonkun halvan tavaran ostamisesta :happy093
 
Takaisin
Top