Hankinnat vauvalle

Mulla mies ehdotti tuota dopplerin hankintaa. En tiedä vielä, olisiko kannattava hankinta. Ehkä myöhemmin, kun sykkeet on helpompi löytää. Omiin hermoihini en nimittäin luota 😅

Mä en oo ostanut vielä mitään, eikä kovin isoja hankintoja oo luvassa kun esikoisen jäljiltä löytyy lähes kaikki.

Kaukalon valinnasta sen verran, että kannattaa myös tsekata samaan telakkaan menevä seuraava istuin. Suurin osa istumista on max 105 cm lapselle, pari vuotta sitten taisi olla yksi tai kaksi, joissa pituusraja 125 cm. Eli jos ootte itse pitkiä tai kasvaneet nopeasti lapsena, kannattaa harkita semmoista settiä, jossa seuraavaan istuimen pituusraja on isompi. Meillä on tästä syystä besafe beyond ja on kyllä hintansa arvoinen mun mielestä!

Vaunuissa kannattaa oikeesti miettiä sitä missä asuu ja liikkuu sekä omaa elämäntapaa.

Jos asuu kaupungissa ja liikkuu pääasiassa urbaanissa ympäristössä niin mä panostaisin hyviin matkarattaisiin, joihin saa kopan ja kaukalon kiinni. Jättäisin jykevämmät yhdistelmät silloin kauppaan. Esim voisin harkita cybex balios.

Jos taas liikkuu enempi sorateillä ja maastossa niin sit panostaisin oikeesti jykeviin ja tukeviin yhdistelmiin, esim Emmaljunga Sento Pro tai Max.

Jos haaveissa kaksi lasta pienellä ikäerolla niin hanki kerralla rattaat, joista saa tuplat. Esim cybex cazelle kaupunkiin ja Sento Max jos liikkuu enempi maastossa.

Takaisin