Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millasia dopplereita teillä on? Aattelin katella Vintedistä tai jostain käytettynä, ei oo aiemmin ollut mutta nyt vois testata 🤭
Mulla on torista ostettu näytöllinen Jumper JPD-100b, ihan hyvin sillä on sykkeet löytynyt. Välillä tosin heittää näytölle erikoisia lukemia, esim 80 tai 170, oma syke on kuitenkin n 60 ja sikiön n 150

Tähän mennessä on hankittu vain yhdistelmävaunut, kun torista löytyi niin hyvä setti sopivaan hintaan. Tulevana tiistaina on rakenneultra, joten sen jälkeen varmaan uskaltaa enemmän ruveta katselemaan hankintoja pienelle. Vaatteita saadaan läheisiltä, ostettavaksi jää ainakin turvakaukalo, pinnasänky ja hoitopöytä.

Mä oon asettanut itselleni jonkun henkisen rajan, että rakenneultran jälkeen saa sitten alkaa tehdä hankintoja 😅 Vielä reilu pari viikkoa pitäisi malttaa! Jonkun verran on kyllä puolison kanssa jo selailtu netissä kaikkia tarvikkeita.

Mäkään en oo hirveästi vielä hankkinut, tosin ensin pitäisi excelöidä mitä jo löytyy 😊 turvakaukalo on meillä se isoin hankinta, stressaan siitä jo valmiiksi että millaisen ostaa 😩 mutta vaatteita ja kaikkea tilpehöörit on ihana katella 😍

Mä oon asettanut itselleni jonkun henkisen rajan, että rakenneultran jälkeen saa sitten alkaa tehdä hankintoja 😅 Vielä reilu pari viikkoa pitäisi malttaa! Jonkun verran on kyllä puolison kanssa jo selailtu netissä kaikkia tarvikkeita.
Meillä sama raja! Paitsi vauvakirjan jo ostin.. 🥹 ja vasta syyskuun puolivälissä rakenneultra! 😵‍💫 Teillä ei enää hirmu paha aika odotella!

Täällä kanssa rakenneultraa odotellaan (vielä reilu viikko!) ja sitten uskaltaa varmaan alkaa hankintoja tekemään. Täällä kans vauvakirja ostettuna ja ihan joitain muutamia vaatteita oon tilannut Vintedistä. Tutulta saatiin harsoja ja kantoliina. Mutta näin esikoisen kanssa kaikki pitäisi hankkia ihan alusta alkaen. 😁

Mulla kans henkisenä rajana tuo rakenneultra, joka on nyt tulevana keskiviikkona. Jonkin verran on netistä miehen kanssa katseltu tarvikkeita, mutta koska esikoinen tulossa, niin ei oikein tietoa mikä kaikki on tarpeellista. 😅 tarkoitus on, ettei luoda turhaan tarpeita ennakkoon, vaan ostetaan sit myöhemmin jos koetaan tarpeelliseksi.

Takaisin