Hankinnat vauvalle

Välikausihanskat ovat niin kuin toppahanskat, mutta ilman sitä toppausta :)
 
Noniin, nyt on meillekkin hankittu välikausihaalari, fleece ja välikausihanskat. Tennarit ostettiin myös, ne pysyi hyvin jalassa kontatessa pihalla. Mutta tosiaan ei niitä vielä tarvitse, kun ei nouse seisomaan, testattiin kuitenkin jo!
Hattuja olikin jo ennestään sekä arkeen ja hienosteluun. Nuita ns. Parempia ei niin arkeen sopivia takkejakin on tullut hankittua muutama, niitä on jotenkin kivempi ostaa kun ei tarvitse miettiä sitä käytännöllisyyttä!
Nyt sitten pärjätään toivottavasto pitkälle syksyyn näillä, vaikka taidampa hankkia toppapuvunkin kun kerran vauhtiin päästiin...
 
Ajattelin ostas Polarn O. Pyretin vk-haalarin irrotettavalla fleecellä. Onko kenelläkään kokemuksia?
 
Viimein saatu päätökseen pähkäilyt, ja lopputulos istuimessa: Klippan Triofix Recline, huh kun oli urakka. Lopputulemaan olen kuitenkin nyt toistaiseksi tyytyväinen. Hetken odottelemme vaihdosta kaukalosta istuimeen, sittenhän tuo lopullinen tuomio päätöksen onnistumisesta saadaan :wink
 
Meillä on kans toi klippan istuin, ollu käytössä jo pari kk ja hyväks todettu :)
 
sss, kiva kuulla! Onneksi menin vielä kerran liikkeeseen haastattelemaan eri vaihtoehdoista,kun netistä Klippan ei ponnahtanut silmiin.
 
Paljonko maksoitte Brion taaperokärryistä? Hongkongissa on tarjouksessa 34,95 ja ajattelin sieltä hakea. Onkohan hyvä tarjous?
 
Me ostettiin Prismasta ja ja makso just jotain 35e ja tota hintaa ne on ollu kaikkialla mitä oon nähny :)
 
Prismassa on joo 34,95 normaali hinta. Ja tietty bonukset päälle :wink Sieltä myö ostettiin, saa myös Prisman verkkokaupasta ilmasella toimituksella.
 
Siispä Prismasta ja bonukset kotiin! Meidän lähi Prismassa ei ollut, täytyykin käydä isommassa Prismassa katsomassa. Ajattelin silloin ettei kuuluisi valikoimiin...
 
Mie en meinannu millää löytää meiän Prismasta sitä kärryy, kysyin sit myyjältä ja siellähän se oli brion hyllyssä alahyllylle piilotettu :D Prisman nettisivuilta voit muuten tarkistaa jokaisen tuotteen kohalta missä Prismoissa se on saatavilla.
 
Me ostettiin kans prismasta, mutta asiakasomistajapäivinä niin sai sen 15% alennusta :p
 
Uudenveroisesta maksoin tori.fi sivulla 15€:a ja toisen löysin huuto.netistä viidellä eurolla. Molemmat Brion.
 
Me saatiin briot naapurilta ilmaseks kun oli viemässä kierrätykseen kärryä. Onneks satuttiin paikalle just kun tyhjensi varastoaan :)
 
Onko teillä jo tyyny käytössä? Meillä on ollu se äp tosi littana tyyny, mutta voikohan jo ottaa jotain isompaa käyttöön? Mun vieressä nukkuessa tyttö hakeutuu aina samalle tai viereiselle tyynylle tai laittaa pään mun käsivarren tai mahan päälle. Onkohan noissa minkälaisia suosituksia..
 
Meillä on ne vauvoille tarkoitetut yhtä tyhjän kanssa tyynyt. Toinen tekee siitä mytyn, että saa korkeutta lisää. Ei ainakaan meillä toimi...mutta, mä itse pidin lapsena niin paljon vauva tyynystäni, että nukuin 1-2cm tyynyllä teini-ikään asti :grin

Edit.Finlaysonin vauvoille tarkoitetut tyynyt, jotka on myös allergisille ystävällisiä.
 
Ei vauvat taida tyynyä tarvita mutta en tiedä suosituksista. Jos nukkuu mahallaan, mahdollisiman littana on paras. Meillä on joku Finlaysonin lituskatyyny muttei poika sen päällä nuku. Aina on tyyny mytyssä pinniksen nurkassa. :grin
 
Poika nukkuu mahallaan pinniksessä mut mun vieressä selällään/kyljellään. Ei ole tyynyä käytössä. Litteä tyyny olis olemassa, mut en ole vielä laittanut, kun tosiaan nukkuu mahallaan. Voihan sitä tyynyä kokeilla jos lapsi hakeutuu aina pää korkeammalle. Neuvolassa varmaan osaavat sanoa nykyisiä suosituksia tarkemmin...
 
Meillä on tyyny käytössä (juurikin tämä littana) ja se pysyy pään alla hyvin. Toki välillä kun on pyöritty sillai että sängyssä on poikittain tai väärinpäin niin ei ole pään alla mutta normaalisti nukkuu pää tyynyllä. :)
 
Takaisin
Top