Samoin!Mie en oo uskaltanu hankkia vielä mitäänOottelen nt-ultran ja sit annan itelleni luvan alkaa ostelee tavaroita
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samoin!Mie en oo uskaltanu hankkia vielä mitäänOottelen nt-ultran ja sit annan itelleni luvan alkaa ostelee tavaroita
![]()
esikoisestakaan en uskaltanut kovin aikaisin mitään alkaa hankkimaan, olisko rakenneultran jälkeen hommailtu suurin osa. Aikaa onneksi on, ettei tässä hoppu ole, vaikka ihanaahan se pienten vaatteiden ja vauvan tavaroiden hypistely on
Joo se juuri. Siinä mitataan mm. sikiön niskaturvotus (siitä tuo nimi) ja tutkitaan kromosomipoikkeavuuksien riskiä. Toki sikiöseulontoihin osallistuminen on vapaaehtoista.Mikä se nt-ultra olikaan? Oliko se se ensimmäinen julkisen puolen ultra viikoilla 11-13?
Mulla on mietinnässä minkälaiset vaunut sopisi kerrostaloon ja mitkä raaskisi jättää vaunusuojaan. Mut miten sieltä sit olis helpoin siirtyä sisälle? Mä oon aivan pihalla kun ensimmäinen kyseessä... Auttakaa![]()
Rattaat, joissa on ns. Kantokassi on kätevät kerrostalossa. Eli saat napattua vauvan kantokassissa. Mutta syys /talvi vauvalle voi olla ahdasta topata, en tiedä.. Meillä esikko joulukuussa syntynyt ja olihan se tiivis pakettiMikä se nt-ultra olikaan? Oliko se se ensimmäinen julkisen puolen ultra viikoilla 11-13?
Mulla on mietinnässä minkälaiset vaunut sopisi kerrostaloon ja mitkä raaskisi jättää vaunusuojaan. Mut miten sieltä sit olis helpoin siirtyä sisälle? Mä oon aivan pihalla kun ensimmäinen kyseessä... Auttakaa![]()
Asutko miten rauhallisessa kerrostalossa ja onko teillä hissiä? Jos hissi niin minkä kokoiset vaunut/ kantokoppa siihen sinun lisäksesi kyytiin mahtuisivat?Mikä se nt-ultra olikaan? Oliko se se ensimmäinen julkisen puolen ultra viikoilla 11-13?
Mä olen aina niin kateellinen niille, keillä on kädentaitoja, jotta voi ommella itse vaatteita. Kuinka kivaa, ei tuu samoja muilla vastaanMeillä kaikki aikalailla tallessa, koska en ole myynyt juurikaan mitään. Nuorimmainen kohta 3v. Britaxin b-ready tuplat ollut yli 5vuotta käytössä ja siihen seisomalauta, niin se toiminee hyvin edelleen. Meillä isommat 4 ja 5v edelleen haluaa olla kyydissä myös, mutta meillä pitkät matkat jos täältä liikkeelle lähtee.
Pinnasänky tarvii ostaa ainoastaan ja tietty se kallein ostos.. auto.. mies ajaa paljon reissutyössä joten jätetään näillä näkymin tuo tämänhetkinen 5 paikkanen käyttöön sekä sit pitänee ostaa isompi jättiläinen. Mä vihaan ajaa isoja autoja joten tämä tulee olee itelle totuttelua! Mutta kaikki hankinnat sitten kesällä joskus, en aio ostaa kyllä yhtään mitään. Mutta jos nyt tulee tyttö, niin sit alan ompelee mekkoja hulluna
, vanhoja kankaita piisaa.
Joo, meil oli vanhempi auto mitsubishi ja sinne mahtui heittämällä pari aikuista istumaan. Odotin vähän samoja tiloja nytkin, mutta en ihan saanutJuu olen ammatiltani myös ompelija, mutta niitä töitä en ole koskaan työkseni tehnyt että jäänyt harrastukseksi. Pohdin tässä että olisin oman toiminimen pistänyt pystyyn ja jotain alkanut tekee, mut nyt kun tämä neljäs tulossa niin saa lisää mietintä aikaa et mitä sit työkseen tekee
.
Pitääpä juu noista autoista ottaa jotain selvää ja sit jäädä kyttää. Mut juu tiedän et noi 7 paikkaiset ei ole kovin järkeviä juuri sieltä takaa, mutta mun vanhemmilla ollut zafira ni oon itsekin istunut ihan siellä takana, ei toki mikään tilava istua, mutta mahtunut. Mut huh koko auto ostos.. meillä aika uusi tuo tämän hetkinen ja jotenkin ajatellut et huh ei tarvii uutta miettiä, mut kappas nyt se on taas edessä![]()
Varmaan riippuu aika paljon talostakin ja kuinka paljon liikutte. Mä oon tykännyt isorenkaisista vaunuista koska ne rullaa hyvin talvellakin. Irrotettava vaunukoppa. Aluks tuli käytettyä pelkästään turvaistuinta vaunukoppana, sen sai adapterilla kätevästi vaunurunkoon kiinni.Mikä se nt-ultra olikaan? Oliko se se ensimmäinen julkisen puolen ultra viikoilla 11-13?
Meillä on kerrostalossa hissi, joten vaunut on meillä kotona ja niin taitaa olla muillakin. Alkuun jätin parvekkeelle kun muksu suostui nukkumaan päikkärit vain siellä, mutta nyt ovat eteisessä, johon hankittiin niiden alle iso kynnysmatto ettei koko ajan tarvitse olla kuravesiä kuivailemassa. Tämä toki riippuu asunnon koosta ja mallista. Ja nämä meidän on aika järeän malliset, mutta kulkevat hyvin kelillä kuin kelillä. Nyt en sitten tiedä kun pitäisi kahden lapsen mahtua että mihin päädytään. Pitää käydä liikkeissä varmaan vain katselemassa ja testailemassa. Toivon että löytyisi käytettynäMikä se nt-ultra olikaan? Oliko se se ensimmäinen julkisen puolen ultra viikoilla 11-13?
Tää nyt ei sua jeesi, mutta noilla on ihania värejäOnko teillä kokemusta Oran Unto-vaunuista? Olisi sellaiset käytetyt sopuhintaan ostettavissa, mietin ovatko ominaisuuksiltaan minkälaiset? Niihin saisi adapterilla kiinnitettyä joitakin kaukaloitakin. Kaukalon haluan ostaa uutena. Ajattelin myös että jos nt ultrassa kaikki ok, voisi alkaa pikkuhiljaa tekemään hankintoja.