Hankinnat vauvaa varten

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sinsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt ei voitu äitin kanssa sivuuttaa lastenvaatehyllyä, kun oli niin kovassa alennuksessa vaatteita :rolleyes: mukaan lähti yksi body ja kaksi pienenpientä pipoa :p vähän samoilla ajatuksilla minäkin, että jos ei jostain syystä pysy matkassa, niin eiköhän niille vielä käyttöä tule :)

No niinpä! :D täytyy vielä vähän yrittää hillitä itseään, mutta kyllä niitä on käytävä taas hipelöimässä, kun ollaan varmemmilla vesillä!

Mäki just sanoin miehelle, että nt-ultran jälkeen pakko käydä ostamassa joku juttu vauvalle. Meillähän on läjäpäin esikon vanhoja vaatteita ja muutamia uusiakin, kun tossa keskenmenneessä ehdin jotain ostaa. Mut kiva se on vauvalle ostaa jotain omaa, vaikka olis toinen poikakin tulossa. :) Mä tykkään lindexin vaatteista, ne on loistavia hinta-laatusuhteeltaan. Kappahlin newbie-mallistossa on kans ihania, mutta niitä en oo kokenut niin laadukkaiksi.

miuk, oon ihan samaa mieltä noista Kappahlin ja Lindexin vaatteista. Esikoisen toinen kummitäti sattuu olee Lindexillä töissä, niin meillä onkin tosi paljon Lindexin vaatteita. H&M:n vaatteet oon kokenu liian solakan mallisiksi ja ohuemmat kankaat ei kestä kauheesti, mutta on sieltäkin jotain hyviä löytyny.

Ihanaa saada tämmösiä käytännön kokemuksia - mikä on koettu hyväksi, käytännölliseksi, laadukkaaksi yms. Ehkä tulee tehtyä vähemmän niitä ihan turhia ostoksia! :D

Mä vannon, et en osta mitään, ennenkun viikot on sillä mallilla, et oikeesti voi olettaa jonkun sieltä syntyvän syyskuussa... Mut prismassa käydessä kun mies kolusi jääkiekkovaruste-aleja, niin saatoinpa vähän eksyä lasten osastolle pälyilemään... :P Olipa ihania juttuja ja melkein kaikki näytti olevan -50% ainakin vaatteissa :) Mitään en ostanu, ihastelin vain. Jotain supersöpöjä bodeja yms olis kyllä nyt ollu ihan pikkurahalla, ja talvihaalareita jne... Oih ja voih!

Joo niitä oli kans, mut ne tais ollakin niitä ainoita, jotka ei ollu alelapuilla varustettuja! Niin söpöjä!!! <3 Jos olis ollu samassa alessa, niin olisin mieheltä salaa ajellu vielä uudestaan prismaan tänään hakemaan niitä säkillisen :wink Muumit vois olla poikkeus mun ostoperiaatteessa :D Jossain ketjussa oli puhetta myös niistä muumi dvd-seteistä, joissa on kaikki jaksot. Sellanenkin oli prisman ale-osastolla :)

Mä sain mieheltä sen Muumi DVD-boxin joululahjaksi vuosi sitten ja kun vedet meni ja synnytys käynnisty niin "katoin" Muumeja ajan kuluksi (ei siinä oikeesti kovasti pystyny keskittymään kun supistukset tuli sillon jo sen verran usein ja jännitti nähdä pian oma lapsi <3).

Mä luulen kanssa et synnyttäessä vou olla vaikea keskittyä hyväänkään sarjaan :D

Ai nykyään on muumi dvd-boksejakin :p Oon ostellu yksittäisiä dvd:itä aina superalennuksista ja kirppareilta muutamalla eurolla, mutta vieläkin puuttuu muutama dvd :p

Meillä taitaa olla yksi muumi dvd tai sitten jopa kaksi. Eli vielä saa ostella niitäkin tulevaisuudessa, jes! :D ja muutama muu lasten elokuvakin löytyy, kun nuorimpiin veljiin sen verta ikäeroa, että yökyläilijöille pitäny olla jtn :D

Mulla lähti vähän lapasesta tänään :sorry: Kiertelin kauppoja ja mukaan tarttu doppler, tutinpidike ja pari vaatetta. Oli vaan niin ihania, etten voinu vastustaa kiusausta! :p Huomasin muuten kattovani kaupoissa paljon enemmän poikien vaatteita, oiskohan joku alitajunnan juttu, et olis poika mahassa..?

Mulla on kanssa olo, et poika tulis. Ja jotenkin miellän ajatukset ja hankinnat poikavauvalle. Aika jännä nähdä sit kumpi sieltä tulee, onkohan alitajunta oikeassa... :D

Niinpä. Ennen tätä raskautta mulla pyöri vaan päässä tyttöjen nimet ja kaupoissa ihailin kaikkia mekkoja ja tyttöjen vaatteita, mut nyt on kääntyny ihan toisinpäiin.

Mä mietiskelin tänään jo hoitopöytää, pinnasänkyä ja vaikka mitä. Lähinnä, että millaiset olisi fiksuja vaihtoehtoja. Pikkasen aikaista kyllä vielä! :D

Ois se ihanaa kun vois jo ostaa ja laittaa kaikki valmiiks.. Voin vaan kuvitella, miten sit shopataan ku viimestä päivää joskus rakenneultran jälkeen...:excited001

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Se voi todellakin olla, että sitten antaa itselleen hiljalleen luvan alkaa oikeasti tekemään hankintoja. Ja katselin mä jo kuinka paljon kalliimpi vuokra olisi kolmioissa.. :D

Takaisin