Hankinnat/ ostokset ja lahjukset

Täällä puuttuu enää ne vaunut ja kaukalo. Leluja en oo hommannut, niitä lienee ostaa läheiset kuitenkin :) ja se äp lelu oli ihana ❤
H&m oli hyviä tarjouksia, niin tilasin mamma- ja imetysvaatteita. Rinnat ei oo vielä(kään) kasvaneet niin vaikee ostaa liivejä. Mut niitä 85E parit, menee ensihätään tai sitten ainakin, kun maito määrät alkaa laskea.

Pinkkihirmu täällä kans tallessa omat satukirjat, Nalle Puh lehdet ja muuta, joita sitten oman pienen kanssa luetaan. Myös kasetteja on tallessa :) niissä on sitä jotain, oikeeta fiilistä :)
 
Ah, jep, bongaisipa niitä Tammen kultaisia satukirjoja jostain! Ne on aika ihania. :) Niitä näkyi olevan vaippaostosten kylkiäisinä joku aika sitten kaupassa. :O

Tänään kävi yksi sukulainen joka on neulonut hirmu urakalla meidän tulevalle pikkuiselle vaikka mitä! Voi että!!:Heartbigred

Britaxin turvakaukalo hommattiin just myös! Viittä vaille valmista kaikki vauvaa varten..vai onko! Huh, on tämä melkoista. :grin
 
Mä olen ainoastaan talvihaalarit, toppahanskat ja pipoja ostanut vauvalle. Toki meiltä melkein kaikki tavarat ennalta löytyykin, kun olen ollut laiska laittamaan pieniä vaatteita esim eteenpäin ja kaukalo sekä pinnasänky löytyy.
 
Ah, jep, bongaisipa niitä Tammen kultaisia satukirjoja jostain! Ne on aika ihania. :) Niitä näkyi olevan vaippaostosten kylkiäisinä joku aika sitten kaupassa. :O

Tänään kävi yksi sukulainen joka on neulonut hirmu urakalla meidän tulevalle pikkuiselle vaikka mitä! Voi että!!:Heartbigred

Britaxin turvakaukalo hommattiin just myös! Viittä vaille valmista kaikki vauvaa varten..vai onko! Huh, on tämä melkoista. :grin
Mä ainakin ostin ihan Suomalaisesta kirjakaupasta muutama viikko sitten noita kirjoja. Möivät alennuksella. En tiedä onko enää niitä siellä myynnissä.
 
Meillekin on alkanut tupsahdella tavaraa. En ole varma, mitä pitäisi vielä hankkia ennen synnytystä. Ehkäpä kaukalopussi olisi hyvä löytää.
 
Meillä kanssa pohdittu tuota seisomalautaa.
Meillä olisi syntymän aikaan esikoinen 2v6kk, niin ehkä kuitenkin vielä tarvitaan tuplia pidemmille lenkeille.
Onhan tässä aikaa miettiä :D

Meillä sama ikäero tulee olemaan! Onneksi ekalle tuli ostettua aikanaan emmaljungan supervikingit, joten hankitaan niihin vain lisäosa.
 
Meillä sama ikäero tulee olemaan! Onneksi ekalle tuli ostettua aikanaan emmaljungan supervikingit, joten hankitaan niihin vain lisäosa.
Samoilla vaunuilla meilläkin mennään :D
Meillä on nyt hankittuna bumprider -seisomalauta. Katsotaan sitten ostetaanko se adapteri, että saa tarvittaessa päällekkäin.
 
Takaisin
Top