Hankinnat esikoiselle

Kiitos hyvästä Babybox -vinkistä :) Libero-kerhoonkin oon jo ehtinyt liittyä.

Miehen veljellä on nyt tammikuussa vuoden täyttävä tyttö, joten sieltä ollaan saanut vauvan vaatetta 5 kassia, tosin kun ei tiedetä kumpi on tulossa, niin joutu nostaan puhtaasti tytöille tarkotetut vaatteet vielä oottamaan (mekot ja pieni prinsessa -paidat). Muuten oli onneks tosi neutraalia eli käy kummalle vaan. Muutakin vauvatavaraa ollaan saamassa sieltä, joten helpottaa hieman.

Vaunut ja autoon koppa, tutit ja tuttipullot, yms. ovat hankintalistalla.
 
Kävin eilen hakemassa babyboxin, mies ilahtu kovin 2kkn ilmaisesta Viaplaysta :grin Siellä oli vaippoja, 62/68 kokoset pöksyt, ale-kuponkeja, baby wipeseja yms. Ihan kiva oli paketti! Saatiin myös muutamat vaatteet, makuupussi vaunuihin yms. ystävältä. Viikonloppuna käydään viel kokeilee vaunuja ja tilataan sitte vaunupaketti ku on viel alessa. Huomenna käyn hakemassa Baby Björn balance-sitterin ja lelukaaren, Torista hommasin, tuota on kovin kehuttu :) Käydään kans Ikeassa kattoo uutta kalustetta lastenhuoneeseen ja hoitopöytää ja pinnasänkyä. Jännää!
 
Hankin ihanan lämpöpussin Jollyroomista ❤️ Vaunuihinkin tilasin 'nahkaiset' suojat työntöaisaan ja turvakaareen. Pieniä vaatteita on taas tullu halittua ❤️ + tuleva mummo (äitini) on innostunu shoppailemaan vaatteita vauvalle.
 

Liitteet

  • IMG_2964.JPG
    IMG_2964.JPG
    476.2 KB · Katsottu: 58
Oon miettiny ite kans tuota starttipakettia. Esikoisella oli sama kaukalo, mutta se on keretty jo hävittää.
 
Britaxin tuotteet on kyllä ihan perus hyvää laatua, oisinko just eilen lueskellut toukokuisien hankintakeskustelua ja oli noista paketeista kyse.
Meillä on Brion yhdistelmä, turvakaukalo ja telakka, eli nykyiset Britaxit ja ollaan oltu tyytyväisiä.
 
Meillä esikoisen jäljiltä brio smilet eli aiempi versio noista paketin vaunuista sekä siihen koppa, turvakaukalo&telakka. Ollaan oltu ihan tyytyväisiä. Tulevat käyttöön myös seuraavalle. (Tosin ehkä joudutaan jotkut tuplamatkikset hankkimaan. Esikoinen täyttää keväällä kolme, mutta ei ole kovin innokas kävelemään niin haluan varata hänellekin istumapaikan tarvittaessa ja kaupoissa hyvä saada kiinni johonkin välillä.)

Kannattaa miettiä millaiseen käyttöön ensisijaisesti vaunut tulossa ja sen pohjalta sit valita. Smileissa paljon hyviä ominaisuuksia ja erityisesti se et turvakaukalon saa runkoon kiinni suoraan ilman adaptereita oli pienen vauvan kans hyvä juttu. Ainut miinus puoli on pienet etupyörät talvikäytössä..

Tuossa paketissa kyllä kaikki tarvittava ja hintakin vaikuttaa aika edulliselle.
 
Onko jollain tietoa oisko Nord Active yhdistelmävaunut laadukkaat?

En oo koskaan kuullutkaan..laita linkkiä?

Niinkun joku jo sano niin millasessa ympäristössä vaunuja esim käytetään ja millaisia ominaisuuksia tarvitaan. Tarviiko niiden mahtua pieneen autoon tai pieneen hissiin.. Ja uteliaana katselemaan lastentarvikeliikkeisiin mitä ja millaista on tarjolla, mihin hintaan ja tietysti hieman testaamaankin.

Ainakin meillä päin lastentarvikeliikkeet myyvät pääasiassa eri merkkejä vaunuissa ja turvaistuimissa ja siksi suosittelenkin käymään vaikka jokaisessa, että saa mahdollisimman hyvän kuvan tarjonnasta. Aika nopeasti myös huomaa missä liikkeessä myyjät vain myyvät ja missä haluavat aidosti auttaa löytämään sen juuri teille sopivan tuotteen.

Yks mikä tuli mieleen niin kannattaa miettiä myös niin, että takuuasiat yms on helposti hoidettavissa. Jos meinaa ostaa esim vaunuja/turvakaukaloa uutena.
 
https://www.ozbaby.fi/tuote/yhdistelmavaunut-nord-active/183374YHD/ Tässä linkki noihin. Näyttää olevan monessa paikassa myynnissä. En ehdi hirveästl livenä kierrellä kun teen pitkää päivää duunissa.

Me on kateltu kans Nord Activee tai Comfortia. Meinattiin ens viikonloppuna lähtee tekeen ensi kartoitusta ihan liikkeisiin et olisko hyvän tuntuset. Voin laittaa kommenttia kun ollaan käyty, jollei kellään o aiemmin kirjotella kokemuksia.
 
Mä olen ihan ulalla näistä hankinnoista (ja kaikesta muustakin), mutta löysin 70% alennuksella ihanan lämpöpussin. Vaikka onkin kesävauva tulossa niin onko sellaisen hankkiminen hyödyllistä ensi syksyä varten?
 
Mä olen ihan ulalla näistä hankinnoista (ja kaikesta muustakin), mutta löysin 70% alennuksella ihanan lämpöpussin. Vaikka onkin kesävauva tulossa niin onko sellaisen hankkiminen hyödyllistä ensi syksyä varten?

Ajattelisin, että nimenomaan rattaisiin siirtyessä lämpöpussi on hyvä, kun vauva ei enää ole vaunukopan suojassa. Eli varmasti hyödyllinen hankinta :)
 
Mä olen ihan ulalla näistä hankinnoista (ja kaikesta muustakin), mutta löysin 70% alennuksella ihanan lämpöpussin. Vaikka onkin kesävauva tulossa niin onko sellaisen hankkiminen hyödyllistä ensi syksyä varten?
Meillä on ainakin ollut kovalla käytöllä. Oli jo vaunuissakin pakkasilla. Se äitiyspakkauksen makuupussi kun ei ole niin kauhean lämmin.
 
Hain viikonloppuna BabyBoxin; paketin paras anti ehdottomasti tutit ja pöksyt! Muuten ei olla hankittu vielä kuin muutamia vaatteita ja itte virkkasin innostuksissani vauvalle vaunulelun ja pienen peiton. Niin ja sitteri ostettiin kun tuli poistokappale vastaan puoli-ilmaseks. :)

Britax Smile II:in iskin silmäni jo ennen raskautta ja käytiinkin niitä katselemassa viikonloppuna. Sen vähän mitä vaunuista ymmärrän niin vaikuttivat oikein hyviltä, joten ne on nyt tulossa meille tuolta Ozbabysta starttipakettina (turvakaukalo tosin vaihdettiin omasta mielestämme parempaan malliin).

Kiitos vaan sille, joka starttipaketin tähän ketjuun linkkasi! :signs001 Olis menny ko. tarjous ehkä muuten ihan ohi meikäläiseltä.
 
Me tilattiin Babystylesta Nord Comfort ja Cybex Aton i-size. Testauksen jälkeen vaikutti näppärältä setiltä. :)
 
Babyboxi on vielä hankkimatta. Spostissa toivottavasti koodi vielä tallessa :angelic:

Pinnasänky tulee miehen perheeltä ja vaunut miehen sivulta. Jotain pientä vaatetta on .hankittu mutta ei vielä suuremmin.

Sitterin sain kaverilta ja amme/syöttötuoli tulee omasta takaa, olleet säilössä siskon lapsia varten.
 
Mä en tiä mistä noutaa ton babyboxin ku asun tää korves. Oiskohan esim seinäjoella jotain liikettä... tietääkö kukaa?:wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top