Halusin tytön, saan pojan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ritzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla itellä oli taas alusta asti oikeasti "ihan sama" kumpaa sukupuolta vauva on, yhtä rakas vauva olisi joka tapauksessa.
Rakenneultraan menin odottavaisin mielin ja olin asennoitunut siihen, että kohta tiedetään tuleeko meille pieni tyttö vai pieni poika. No, kävikin niin ettei rakenneultrassa sukupuoli paljastunut. Rv 23+6 kävin kipeiden supistusten takia kontrolliultrassa ja satuttiin miekkosen kanssa huviksemme kysäisemään jos sukupuoli näkyis (varauduttiin siihen et lääkäri vastaa vihasesti ettei täällä sitä katsota), mutta meidän ylläriksi lääkäri sitten kertoikin kahteen otteeseen, että tyttö olisi tulossa. Se oli yks onnellisimmista hetkistä mun elämässäni, heti tuli semmonen tunne et niinpä tietysti, tyttöhän siellä on kokoajan ollutkin!

Tämän tyttöuutisen jälkeen mulle on hiipinyt semmoinen pelko mieleen, et mitä jos synnytykses selviäiski sitten et vauva on poika... Kauhee sanoa näin ku mulle itelle on todellakin pääasia toi vauvan terveys, mut mä en tiiä mitä siitä pitäis ajatella. Se tulis kyllä pienoisena shokkina, varmaan ainakin aluksi. :( Toivotaan nyt kuitenkin, että saamme meille "luvatun" tytön syliin, täs on niin henkisesti valmistauduttu tyttövauvaan ja lähipiirissäkin kaikki oottelevat tyttöä saapuvaksi. :D On lisäks tehty semipaljon hankintoja tyttöä varten, vaikka ainahan sitä sanotaan ettei ultran perusteella kannata mekkoja alkaa ostelee..

Takaisin