Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Lähipiiristä tiedän, että sukupuolen saa tietää vasta, kun hän itse sen lopulta kertoo. Mutta kyllä mua kovasti kiinnostaa se lääkärin arvaus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Malttamattomana tietenkin haluaa mahdollisimman pian mitä vaan tietoa.
 
Lähipiiristä tiedän, että sukupuolen saa tietää vasta, kun hän itse sen lopulta kertoo. Mutta kyllä mua kovasti kiinnostaa se lääkärin arvaus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Malttamattomana tietenkin haluaa mahdollisimman pian mitä vaan tietoa.

Itsellänikin niin malttamaton luonne että ei ole edes vaihtoehto, ettei kysyisi veikkausta. 😂
 
Oon kans malttamaton ja tiedonhaluinen, joten ehdottomasti haluan tietää heti kun mahdollista! 😄
 
Halutaan tietää etukäteen kuten ensimmäisessäkin raskaudessa 🥰
 
Luottogynelle (yksityinen) uusi ulrta-aika 26.8 ja toivoisin siellä "Otso-Almiida"- työnimen lyhentyvän... Varasin tuon ajan kohdukaulan pituuden ja istukan sijainnin selvittämiseen.
 
Me halutaan tietää. Jotenkin se vaan tekee raskaudesta konkreettisempaa ja tietää edes jotain pikkuisesta, kun ei nähdäkään voi :smiling-eyes:
 
Mua vähän innostais ajatus siitä, että selviäis vasta synnytyksessä. Toisaalta sitten taas en halua tällä kertaa jättää nimen keksimistä vasta synnytyksen jälkeiseen zombie-olotilaan, jolloin en oikein ollut omastakaan nimestäni varma. 😆
 
Halutaan varmasti tietää vaikkei se hankintoihin oikeastaan vaikutakkaan. Ehkäpä pyydetään että kirjoittaa sukupuolen johonkin kirjeeseen ja avataan se joskus myöhemmin vasta kun ollaan kahden tai perheen kesken😌
 
Halutaan tietää. Tehdään NIPT niin kuin esikoisestakin tuossa rv9 jälkeen, ja siinä samalla saadaan sukupuoli.
En tiennytkään että sen sukupuolen saa jo tuolloin selville? Minäkin sen NIPTin teen ja päätettiin jo että ois kiva tietää sukupuoli ennen kuin kerrotaan lapsille, niin voidaan samalla sanoa että tuleeko veli vai sisko 🥰
 
Haluttaisi myös tietää jo raskausaikana. Helpompi suunnitella tulevaisuutta 😊 Aiemmista on saatu tieto myös jo rakenneultrassa.
 
Haluttaisi myös tietää jo raskausaikana. Helpompi suunnitella tulevaisuutta 😊 Aiemmista on saatu tieto myös jo rakenneultrassa.
Valtaosalla on ajatus kuten teillä ja meillä.
Ja loput joutuu pinnistelemään RUssa, ettei tietoa liikaa tulisi 😁
 
En tiennytkään että sen sukupuolen saa jo tuolloin selville? Minäkin sen NIPTin teen ja päätettiin jo että ois kiva tietää sukupuoli ennen kuin kerrotaan lapsille, niin voidaan samalla sanoa että tuleeko veli vai sisko 🥰
Juu, sen saa selville samalla kokeella. Itse asun kyllä ulkomailla, ja meillä kyse on yksi lomakkeen kysymyksistä, että haluaako tietää vai ei, joten en tiedä miten Suomessa on, mutta sen perusteella mitä olen muiden kuullut NIPTiä tehneen Suomessa, sama systeemi olis sielläkin.
 
Kyllä halutaan tietää. Tosin en tiedä kerrotaanko muille asiasta; kaksi viimeisintä raskautta pidettiin sukupuoli salassa muilta syntymään saakka; ei edes kerrottu että oltiin otettu selvää.
 
Halutaan tietää. Ehkä malttamattomimpana tietoa odottaa syksyllä viisi vuotta täyttävä isoveli 😃 Pohtii asiaa kovasti. Meillä vanhemmilla ei ole toiveita kumpaankaan suuntaan, mutta kaipaan kuitenkin ennakkotietoa.
 
Mä toivon, että nähtäisi jo neuvolan ultrassa ensi viikolla esimakua.. Meillä siis ystävät ja suku (villasukan neulojat odottaa väriä 🤣) tietää jo rakenneultran ajankohdan, joten osaavat ehkä odottaa tietoa vasta sieltä..😅
Jos selviäisi jo aiemmin, saataisi itse fiilistellä asiaa jo ennakkoon..🥰
 
Takaisin
Top