Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Sanoisin, että ehdottomasti haluan. Mun luonteenlaatu on malttamaton ja mun epävarmuudensietokyky on muutenkin ihan hirveellä koetuksella raskaudessa, niin kaiken infon minkä voi etukäteen saada vauvasta, otan vastaan :) Pitääkin kysyä mieheltä, mitä hän haluaa, ei olla vielä ehditty tästä puhumaan.
 
Meillä mies ei ehkä haluaisi tietää etukäteen, ei tiennyt omasta esikoisestakaan. Ja mä taas todellakin haluan saada tietää etukäteen. :tears: Saapa siis nähdä kuinka tässä käy, kun ollaan molemmat vähän jääräpäitä.
 
Halutaan tietää sukupuoli(arvaus) etukäteen 🥰 aiemmissa on lupailtu poikia ja ne on olleet paikkansapitäviä arvioita joten suht luottavainen oon.
 
Mä voisin olla jopa tällä kertaa täysin tietämättä, mutta mies haluaa tietää. JOS sukupuoli ei selviäsi, saisi pysyä selviämättä. Mutta oma veikkaus on tosi vahva jo nyt oireiden perusteella, niin ehkä me sitten se selvitetään kuitenkin, että pitääkö tunne paikkansa. Hankintoihin se ei kovin paljoa vaikuta, sillä vaatteet mistä tykkään sopii kummallekin. Onhan se toisaalta kiva, että konkretisoituu se ajatus siitä millainen uusi ihminen sieltä sitten tulisi sukupuolenkin myötä.
 
Todellakin haluan tietää. Olen aika malttamaton ja kärsimätön, niin en pysyisi housuissani, jos en saisi edes valistunutta arvausta sukupuolesta. 🤭
 
Halutaan tietää kyllä 🥰 mies toivoo poikaa, ehkä parempi antaa hänelle aikaa tottua ajatukseen jos olisikin tyttö 😅 itselle ei oikeastaan ole väliä, tosin nyt olen alkanut kallistua myös pojan kannalle kun mies toivoo niin kovasti
 
Halutaan kans tietää. Se jotenkin konkretisoi sitä vauvan odottamista vielä lisää.
 
Halutaan tietää, helpompi tehdä hankinnat kun tietää kumpi tulossa 🥰
 
Halutaan tietää, mutta toisaalta kutkuttaa ajatus siitä, että asia selviäisi vasta vauvan synnyttyä 😆
 
Halutaan tietää. Tehdään NIPT niin kuin esikoisestakin tuossa rv9 jälkeen, ja siinä samalla saadaan sukupuoli.
 
Huomasin ultrassa (7+2) tähyileväni sillä silmällä... eli kyllä tahdon!
Kelle tuloksen kertoisin :Dog: lisäksi, se onkin jo aivan ei juttu.
 
Takaisin
Top