Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Ehdottomasti haluan tietää, lähinnä nimen miettimisen takia. Ja aion varmaan kertoa kaikille myös :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:.
 
Halutaan! Viimeksi ei pidetty salassa vaan kerrottiin sukupuoli kun sitä kysyttiin :)
 
Olen aina halunnut tietää etukäteen ja yleensä olen myös vaistonut kumpi sieltä tulee ennen kun ultrassa käytiin. Tässä raskaudessa en tiedä haluanko tietää etukäteen haluan varmaan yllätyksenä kumpi sieltä tulee.. Mutta ajattelin sanoa ultraajalle että kirjoittaa paperille jos kadun päätöstä myöhemmin 😅
 
Halutaan tietää.
Aion pitää itse itselleni "babyshowerit" ja leipoa teemaan sopivan kakun josta sukupuoli paljastuu.
 
Mies haluaa tietää, mä en ole varma 🤣 Toisaalta rakastan yllätyksiä, niin sillä olisi kiva jännittää loppuun saakka. Käytännön kannalta taas olisi helpompaa kun tietäisin. Eli todennäköisesti haluan kuitenkin tietää 😂 Onneksi on vielä aikaa miettiä.
 
Kyllä itse ainakin haluan tietää etukäteen jos vaan saa edes suht hyvän näkymän sinne! Jos jää hieman epävarmaksi niin ei kyllä muille sitten uskalla kertoa 😅
 
Mies oli sitä mieltä, että hän ei välttämättä haluaisi tietää, mutta mä haluan ehdottomasti. Tähän mies sitten sanoikin, että: "no siitä ei sitten tulee mitään, että sä tiedät ja mä en. :tears:"
 
Halutaan tietää, mutta nähtäväksi jää kerrotaanko asiasta muille. Kaksi viimeistä raskautta tiedettiin mutta ei kerrottu muille eikä sitä että selvitettiin.
 
Ei haluta tietää, mutta tänään ultran jälkeen jäikin yhtäkkiä sellainen olo, että hitsi kun en kysynyt 😄
 
Uteliaisuus vie voiton, eli ihan varmasti halutaan tietää! Eikä se todennäköisesti salaisuutena kauan pysy 😄
 
Esikoisesta en tiennyt, toinen ja kolmas tulivat vahingossa selville, kun lääkäri lipsautti. Nyt on vahva aavistus, joten todennäköisesti kysyn.
 
Minä haluaisin tietää jo heti, muttamies haluaa odottaa syntymään. Mut sillehän ei voi mitään jos RUssa vilahtaa😅 meille ensimmäinen tulossa
 
Minä haluaisin tietää jo heti, muttamies haluaa odottaa syntymään. Mut sillehän ei voi mitään jos RUssa vilahtaa😅 meille ensimmäinen tulossa
Entäpä jos menisitkin yksin RU, niin silloinhan ei miehen silmät saa vahingossa liikaa infoa 😀 ja sinä vastaavasti saat kaiken haluamasi tiedon....
 
Entäpä jos menisitkin yksin RU, niin silloinhan ei miehen silmät saa vahingossa liikaa infoa 😀 ja sinä vastaavasti saat kaiken haluamasi tiedon....
Mies haluaa olla mukana RU, ja ottaa vapaaksi töistä että pääsee.😅 haluaisin myös tehä vauvalle villapaidan kun kuitenki talvella syntyy, mut pittää siitä tehä neutraali niin käy molemmille😊
 
Mies haluaa olla mukana RU, ja ottaa vapaaksi töistä että pääsee.😅 haluaisin myös tehä vauvalle villapaidan kun kuitenki talvella syntyy, mut pittää siitä tehä neutraali niin käy molemmille😊
Pyydä ultraajaa kirjoittamaan sukupuoli lapulle, niin voit sitten sen lukea itse ja salata mieheltä? 😅
 
Takaisin
Top