Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Halusin tietää esikoisesta ja haluan tietää nytkin. Kyllä se jotenkin konkretisoi sitä vauvaa, kun eihän siitä syntymättömästä vauvasta juuri tiedä paljon mitään.
 
Haluttiin ekastakin ja uskon että halutaan tietää nytkin. Helpottaa ainakin vaatehankintoja jos on tyttö, niin löytyy entuudestaan. :Smiling Face With Open Mouth
 
Kyl me se kysytään, jos näkyy. Mut ei kyl sit mennä sitä omakustanteisesti selvittämään, jos ei ultrassa näy. Viime raskaudessa nimittäin olisin todennäköisesti menny, niin paljon halusin tietää sen etukäteen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Joskin ultria oli kyl sen rakenneultran jälkeenkin viel muutama, et olis se kyl niissä sit viimestään selvinny. Itekin olisin sen yhdessä ultrassa selvästi osannu ruudulta tulkita, poika siis oli :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Halutaan tällä kertaa tietää, joka toisesta ollaan tiietty
 
Kyllä halutaan tietää sukupuoli. :smiling-eyes: niinkuin jadine sanoi, niin konkretisoi ja on ihanaa että edes jotain tulevasta vauvasta tietää. :red-heart:
 
Ei haluta! Ei edellisessäkään raskaudessa. Olen kyllä kaikissa tiennyt silti äidinvaiston mukaan tasan kuka siellä majailee:Grinning Face::red-heart:
 
Kuulutaan ilmeisesti vähemmistöön eli ei haluttu tietää edellisellä kerralla eikä varmaan haluta nytkään. Päätös herätti kyllä paljon kysymyksiä muilta ja osa jopa epäili, että tiedetään itse, muttei haluta vain kertoa. Mutta totuus on, että salaisuus säilyi syntymään saakka.
 
Mekin halutaan kyllä tietää!❤️ Oon katsonut somessa näitä gender reveal videoita ja ne on niin ihania, ois kiva järkätä ite jotain sellasta🥰
 
Mekin halutaan tietää. Kaksi tyttöä entisestään, niin pojalle ehkä pitäisi tehdä muutamia uusia hankintoja 🙂
 
Mekin halutaan tietää! Ja juurikin siksi, että haluaa tietää kaiken tulevasta tyypistä mitä on mahdollista saada tietoon😍
 
Haluan tietää sukupuolen! Esikoisellekin helpompi puhua tulevasta vauvasta jos/kun häneen voi viitata siskona tai veljenä.
 
Kyllä halutaan tietää. Esikoisestakin tiedettiin. Mun mielestä se tekee vauvasta jotenkin konkreettisemman. On edes yksi asia jonka tietää tulevasta perheenjäsenestä.
 
Takaisin
Top