Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Haluamme tietää. Emme välttämättä kerro kuitenkaan muille ennen syntymää:Smiling Face With Open Mouth
 
Haluamme tietää. Emme välttämättä kerro kuitenkaan muille ennen syntymää:Smiling Face With Open Mouth

Me tehtiin viimeksi samoin. Ihan vinkkinä, että jos ei halua kuunnella niitä uteluja synnärille asti, niin ei kannata kertoa, että itse tietää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Minä kyllä haluan tietää jos vaan sinne asti päästään :smiling-eyes: Voi tehä sitten huonetta valmiiksi ym. Vaikka ei tuo edellinenkään ole vielä omaan huoneeseen muuttamassa :tears:
 
Nyt ois semmonen fiilis, että haluan jättää yllätykseksi. Voi toki mieli vielä muuttua xD
 
Ehdottomasti halutaan tietää heti kun mahdollista. Ja eiköhän se kerrota muillekin :smiling-eyes: Uskoisin että sukupuolen tietäminen itselle auttaa helpommin ja konkreettisemmin miettimään mitä on tulossa. Ja tietenkin varmaan etukäteen tulee jotain vaatetta ja tavaraa ostettua, niin on kiva senkin puolesta tietää sukupuoli etukäteen :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Ei olla puhuttu asiasta, tuntuu niin utopistiselta, että pääsisi edes tuonne asti raskaudessa.

Mulla on kaks yllätystä ennestään. Ekasta ei kysytty ja selvisi vasta synnytyksessä että tyttö tuli :Two-hearts: Toisesta kysyttiin, mutta vauva istui jalat yhdessä, joten kätilö ei uskaltanut ihan varmaksi sanoa. Mulla oli kuopuksesta niin tyttöolo koko ajan et ostelin jo ennen rakenneultraa parit pinkit vauvanvaatteet kirpparilta jemmaan :Two-hearts:
 
Halutaan tietää. Ihan pelkästä uteliaisuudesta. Ja näin ensimmäistä odottavana hurahdan kuitenkin kaikkiin vauvanvaatteisiin ja muihin ostoksiin, niin helpottaahan se siinäkin touhussa :Winking Face:
Ei olla vielä puhuttu kuinka laajasti sitä kerrotaan muille, missä vaiheessa ja miten. Kunhan sinne asti ensin pääsisi.
 
Kahdessa aiemmassa olen ehdottomasti halunnut tietää. Tällä hetkellä ajattelen, että emme ottaisi etukäteen selvää, mutta ehkä annan miehen päättää miten tahtoo :smiling-eyes:.
 
Kaikissa oon halunnut tietää. Esikoinen oli jalat ristissä, Kuopus taas jalat levällään :rolling:
 
Olen nähnyt jo muutaman ihan selkeän unen sukupuolesta, aina sama. Jännä nähdä sitten aikanaan onko olleet jotain enneunia vai höpöhöpöä ja meneekin päinvastoin :smiling-eyes:
 
Ei olla puhuttu asiasta, tuntuu niin utopistiselta, että pääsisi edes tuonne asti raskaudessa.

Mulla on kaks yllätystä ennestään. Ekasta ei kysytty ja selvisi vasta synnytyksessä että tyttö tuli :Two-hearts: Toisesta kysyttiin, mutta vauva istui jalat yhdessä, joten kätilö ei uskaltanut ihan varmaksi sanoa. Mulla oli kuopuksesta niin tyttöolo koko ajan et ostelin jo ennen rakenneultraa parit pinkit vauvanvaatteet kirpparilta jemmaan :Two-hearts:
Lainaan itseäni. Nyt kun otettiin nipt-verikoe veriseulojen sijaan, niin sukupuolitieto tulee siinä samalla. Sen olisi voinut kyllä kieltää, mutta päätettiin ottaa tieto vastaan. Tärkeämpää mulle on kuitenkin saada tietää onko vauva tutkituilta kromosomeiltaan kunnossa :folded:
 
Mä kirjottelin tonne aiemmin että haluan tietää. Vähän yllättäen puolisoni ilmoitti että haluaa pitää yllätyksen. En kyllä tässä tapauksessa itsekään sitten sitä tietoa halua ja tavallaan olen alkanut jo tykkäämään ajatuksesta että loppuun asti veikkaillaan sukupuolta:smiling-eyes:
 
Uteliaina haluamme tietää (jos rakenneultrassa se vain käy ilmi eikä tyyppi piilottele :D ), mutta luulen että pidämme tiedon vain itsellämme syntymään asti. :red-heart:
 
Uteliaina haluamme tietää (jos rakenneultrassa se vain käy ilmi eikä tyyppi piilottele :D ), mutta luulen että pidämme tiedon vain itsellämme syntymään asti. :red-heart:

Me tehtiin ekan kanssa samoin. Mutta oli kyllä elämää suurempi virhe kertoa, että tiedetään itse, kun se utelu oli ihan mahdotonta loppuun asti. :Hear No Evil Monkey: Nyt meinataan kertoa rakenneultran jälkeen, mutta jos pidettäis salaisuutena, niin en kertoisi kenellekään, että tiedetään itse.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Kyllä haluaisin tietää. Ei se nyt välttämätön tieto olisi, mutta kiinnostava. Voisi esim. miettiä nimeä konkreettisemmin jo ennakolta. Ja varmaan kertoisin sitten muillekin kun tiedän, siis niille kenelle nyt yleensä raskaudesta kertoisin. Sehän ei välttämättä etenkään näin ensikertalaisella ilmeisesti rakenneultran aikaa ihan selvästi vielä näy, ainakaan jos löysä vaatetus tms. (?).
 
Takaisin
Top