Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Tavallaan olisi jännittävää pitää yllätyksenä loppuun asti, mutta luulen, että uteliaisuus vie voiton mikäli kaikki on hyvin :smiling-eyes:
 
Ekassa haluttiin tietää ja samoin tässä. Esikoisen kanssa pidettiin sukupuoli salaisuutena kaikilta muilta loppuun asti, mutta tällä kertaa varmaan paljastetaan rakenneultran jälkeen :smiling-eyes:
 
Olen niin suunnittelijaluonne että en malta odottaa syntymään asti, haluan kaiken infon heti kun mahdollista. :smiling-eyes:
 
Mulle kans kaikki olemassa oleva tieto mitä vaan mahdollista saada. Esikoisen kanssa rakenneultrassa oli hauska, että aika oli jo melkein lopussa niin sanoin kätilölle, että saisiko alakertaa yhtään näkyviin. Hieman yllättyneenä kätilö kysyi sitten ”halutteko tietää sukupuolen vai?”. Olin vähän ihmeissäni tästä :tears:
 
Olen niin suunnittelijaluonne että en malta odottaa syntymään asti, haluan kaiken infon heti kun mahdollista. :smiling-eyes:

Sama täällä. :Grimacing Face:

Ja kun meillä tosiaan esim. vaatteet kaikki aikalailla tyttömäisiä, niin senkin takia haluan tietää, että pistetäänkö vanhat kiertoon ja hommataan uusia tilalle. :Slightly Smiling Face:
 
Esikoisesta saatiin kuulla odottavamme tyttöä, mutta välitettiin kaikille, että ei haluttu tietää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Noh, menin paljastamaan syntymän jälkeen, että kyllä oikeasti tiedettiin etukäteen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt en kyllä tiedä yhtään jätetäänkö yllätykseksi meillekin. Mies saa päättää :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mä haluan kyllä tietää etukäteen ja kerrotaan kyllä muillekin :smiling-eyes:
 
Me kyllä varmaan selvitetään sukupuoli. Vaikka sinänsä sillä ei ole väliä, mutta ehkä tekee odotuksesta jotenkin konkreettisempaa kun tietää kumpi on tulossa, voi alkaa miettimään nimiä jne.
 
Me ei olla kahdesta aiemmasta kysytty, eikä ole aikeissa muuttaa hyväksi todettua toimintatapaa :) musta on kiva että se selviää sit vasta synnytyksessä. On myös jännää miettiä omia etiäisiä ja tuntemuksia asiasta, osuvatko ne oikeaan.
 
En osaa sanoa vielä. Luultavasti halutaan tietää etukäteen, mutta ei se välttämätöntä ole.
 
Kyllä mä(meinasin sanoa mekin mutta en tiedä puolison mielipidettä ) haluan tietää etukäteen.
Salaa haaveilen pienistä sukupuolenpaljastus juhlista!!
 
Mä en kyllä malttais odottaa syntymään asti:Smiling Face With Open Mouth Eli kyllä, halutaan tietää etukäteen.
 
Kyllä mä(meinasin sanoa mekin mutta en tiedä puolison mielipidettä ) haluan tietää etukäteen.
Salaa haaveilen pienistä sukupuolenpaljastus juhlista!!
Nää on kyllä hauskoja ku oon nähny instassa näitä mut mä en kyllä ikinä pystyis siihen että saisin tollaisen tiedon kaikkien ihmisten edessä :Grinning Face: ei sillä sukupuolella niin väliä ole mutta mä haluun rauhassa ite asettua siihen ajatukseen :Slightly Smiling Face:
 
Nää on kyllä hauskoja ku oon nähny instassa näitä mut mä en kyllä ikinä pystyis siihen että saisin tollaisen tiedon kaikkien ihmisten edessä :Grinning Face: ei sillä sukupuolella niin väliä ole mutta mä haluun rauhassa ite asettua siihen ajatukseen :Slightly Smiling Face:

Sama täällä, että en itse haluaisi saada tietoa isomman joukon läsnäollessa. Me ekasta haluttiin pitää loppuun asti salaisuutena muilta. Olis kyllä pitänyt olla sen verran pelisilmää ja sanoa, ettei edes kysytty sukupuolta, kun uteluja riitti loppuun asti:rolling: Nyt kerrotaan kyllä sukupuoli, kun selviää:smiling-eyes:
 
Ensimmäisessä raskaudessa haluttiin tietää sukupuoli, mutta nyt halutaan, että tieto tuleekin vasta synnytyksessä. :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top