Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Me tehtiin ekan kanssa samoin. Mutta oli kyllä elämää suurempi virhe kertoa, että tiedetään itse, kun se utelu oli ihan mahdotonta loppuun asti. :Hear No Evil Monkey: Nyt meinataan kertoa rakenneultran jälkeen, mutta jos pidettäis salaisuutena, niin en kertoisi kenellekään, että tiedetään itse.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Halutaan tietää jos vaan saadaan rakenneultrassa selville! Hyvä pointti kyllä tuo, että ei ehkä kannata kertoa että itse tietää, jos haluaa uteluilta välttyä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Kyllä haluaisin tietää. Ei se nyt välttämätön tieto olisi, mutta kiinnostava. Voisi esim. miettiä nimeä konkreettisemmin jo ennakolta. Ja varmaan kertoisin sitten muillekin kun tiedän, siis niille kenelle nyt yleensä raskaudesta kertoisin. Sehän ei välttämättä etenkään näin ensikertalaisella ilmeisesti rakenneultran aikaa ihan selvästi vielä näy, ainakaan jos löysä vaatetus tms. (?).

Kyllä mun tietääkseni rakenneultrassa se lähes aina näkyy jo, periaatteessa olisi nähtävillä jo joskus viikoilla 15-16 lähtien. Toki joskus voi olla etenkin tyttötulkinnat silti vähän arvauksia, jos vauva ei ole suotuisassa asennossa tai muuten jää epäselväksi. Mulla ekassa raskaudessa näkyi rv 17 kun käytiin hematooman takia ylimääräisessä tarkastuksessa yksityisellä.
 
Halutaan tietää, jos se vain käy ilmi rakenneultrassa. Tulevasta vauvasta tietää niin vähän, että haluan kaikki mahdolliset tiedonmurut, vaikka eihän sukupuoli kerro mitään siitä millainen tyyppi sieltä on tulossa. Enkä usko, että erityisemmin vaikuttaa siihen millaisia vaatteita hankitaan tai muuhunkaan. Tosin mieleisiä nimiä on niin vaikea keksiä, että olisi kiva jos niiden potentiaalinen joukko vähän rajaantuisi.
 
Takaisin
Top