Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen niin suunnittelijaluonne että en malta odottaa syntymään asti, haluan kaiken infon heti kun mahdollista.
Olen niin suunnittelijaluonne että en malta odottaa syntymään asti, haluan kaiken infon heti kun mahdollista.
Nää on kyllä hauskoja ku oon nähny instassa näitä mut mä en kyllä ikinä pystyis siihen että saisin tollaisen tiedon kaikkien ihmisten edessä ei sillä sukupuolella niin väliä ole mutta mä haluun rauhassa ite asettua siihen ajatukseenKyllä mä(meinasin sanoa mekin mutta en tiedä puolison mielipidettä ) haluan tietää etukäteen.
Salaa haaveilen pienistä sukupuolenpaljastus juhlista!!
Nää on kyllä hauskoja ku oon nähny instassa näitä mut mä en kyllä ikinä pystyis siihen että saisin tollaisen tiedon kaikkien ihmisten edessä ei sillä sukupuolella niin väliä ole mutta mä haluun rauhassa ite asettua siihen ajatukseen