Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta meillä on tulossa seuloja, joista ilmeisesti sukupuoli käy ilmi, joten enemmän mietityttää se, lipsauttaako joku tiedon meille vahingossa.
:
Lisäksi sekin mietityttää, että Suomessakin syntyy joka vuosi useampaan perheeseen lapsi, jonka sukupuolta ei voida määrittää. Joten senkään takia en halua takertua liian tiukasti ajatukseen sukupuolesta. Lisäksi tuttavapiirissä on transnuoria ja -aikuisia, jotka ovat kertoneet kokeneensa sukupuolensa vääräksi jo lapsesta alkaen, joten olen alkanut pohtimaan senkin vuoksi asiaa laajemmin, vaikkei asia ole minua henkilökohtaisesti koskettanutkaan. 

Halutaan tietää, ehdottomasti.
Meillä on yhteensä 3 poikaa. Mulla kaksi ja miehellä yksi. Ei ole väliä kumpi tulis, mutta tyttö tois vähän tasapainoa meidän isäntävaltaan. Kaikki neljä koiraakin on poikia![]()
Välillä isäntä supisi toisen, poikapuolisen kissan kanssa keskenään.
sukupuolella ei ole väliä mutta tieto saattaisi konkretisoida asiaa ja saisi alkaa miettimään nimiasioista.