Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Me haluttaisiin tietää. Molemmat veikataan kyllä vahvasti poikaa, mutta voidaan vielä yllättyä :grin
 
Se olis jotenkin hauska ajatus, että se tulis synnytyksessä vasta ihan täytenä yllätyksenä ja sais siihen asti arvailla! Mutta luulen, että oon niin utelias et haluan tietää :dummy::dummy1: Kumpikin on yhtä iloisia yllätyksiä enkä osaa vielä arvailla yhtään. Ei se sukupuoli varmaan vaikuttaisi paljon mihinkään paitsi nimen valintaan ehkä. Toivon vaan kovasti, että tulis jompi kumpi :love7
 
Tiedän että mies ehdottomasti ei halua tietää, ite oon vähän kahden vaiheilla.. En mä sitä ainakaan rupee kysymään, mut jos oon yksin ultras ja kysytään halunko tietää, ni voi olla et vastaisin myöntävästi :hilarious:

Sit taas näin yli nelikymppisenä en tiedä mihin kaikkiin seulontoihin ja tutkimuksiin sitä vielä joutuu osallistumaan, ni voihan se olla että sieltä sitte sukupuolikin selviää ihan kysymättäkin...?
 
Me haluttiin esikoisesta tietää ja mies oli silloin jo veikannut poikaa. Ja poikahan sieltä tuli ja tavarat vilkkuivat ultrassa kyllä ihan selkeästi :)

Varmaan tälläkin kertaa halutaan tietää jos niin pitkälle päästään. Mies sanoi että hän on pistänyt tytön aluille tällä kertaa niin jäämme odottelemaan tuloksia…

Miehen vanhemmat eivät ole halunneet koskaan tietää näiden tulokkaiden sukupuolia ennen syntymää. Oma äitini taas ehdottomasti halusi tietää ja osteli kaapit täyteen vaatteita ja tavaroita. Onneksi niistä on kaikki neutraalit vielä tallella niin ei tarvitse juuri mitään hankkia :wink
 
Kyllä haluaisin tietää, helpottaa etukäteen hankintoja.
Meillä jo ennestään poika ja tyttö, vähän kyllä jänskättää kumpi tulee :)
 
Esikoisen kohdalla en halunnut tietää, vaan jännitys säilyi syntymään asti :grin Tosin olin täysin vakuuttunut, että tyttö sieltä on tulossa, joten jos olisikin ollut poika, olisin ollut varmaan todella hämmentynyt!

Nyt ajattelin, että haluaisin tietää sukupuolen jo ennakkoon jos mahdollista. Luulen, että se kuitenkin konkretisoi ajatusta ja odotusta vielä eri tavalla ja luo itselle ja muille jo valmiiksi tietynlaista sidettä tulokasta kohtaan.
 
Luulen, että halutaan tietää. Kahdesta aiemmastakin ollaan kysytty, tosin jotenkin mulla oli jo molemmista vahva aavistus ennen ultraakin, joka sitten osui oikeaan molemmista.
 
Mä ajattelin että olisi kiva pitää salaisuutena loppuun asti, mutten varmaan malta olla kuulematta
 
Ei olla vielä päätetty. Toisaalta ois kiva pitää nyt yllätyksenä loppuun asti kun aiemmista on otettu sukupuoli selvää. Mutta nyt kun vauvoja on kaksi ja sitä kautta ultrassakin ravataan normaalia useammin luulen että sukupuolet saattaa tulla tietoon vaikkei haluaisikaan.
 
Me ollaan puhuttu että halutaan kyllä tietääBeaming Face With Smiling Eyes
 
Me haluttiin tietää. Mulla oli aika vahva tyttötoive, kun on ennestään kaksi poikaa, joten siksikin halusin tietää, että saan tottua ajatukseen, jos kumminkin on taas poika tulossa. Ja poikahan siellä on :). Jännää on se, että tyttötoiveesta oli helppo luopua heti kun selvisi, että poika tulee. Nyt olisi vaikea palata ajatukseen, että vauva olisi tyttö.
 
Takaisin
Top