Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Ehdottomasti myös me haluttas tietää ja aikaisemmistakin kysytty. Kuulemma meillä päin ekassa ultrassa veikattu jo sukupuolta. Toivottavasti myös meidän kohdalla.
 
Kyllä halutaan tietää. Vaikkei sillä mitään väliä ole kumpi tulee, niin se tieto kuitenkin konkretisoi vauvan odottamista.
 
Täällä myös halutaan tietää etukäteen. Olen muutenkin malttamaton tyyppi niin heti kaikki tieto mulle :rolleyes: Sillä kumpi tulee ei ole väliä!
 
Kyllä vaikka lasten kasvatuksessa meillä ei erityisemmin korosteta sukupuolta. Toki sukupuoleen perinteisesti yhdistettyjä väri valintoja ollana tehty, mutta lapsen kasvaessa tuettu hänen mielenkiinnon kohteitaan oli ne sit mitä tahansa.
 
Onko vielä mitään fiilistä kumpi tulossa? :grin Mulla menny arvaukset aina väärin. Nyt ehkä tyttöfiilis eli varmaan poika tulossa.
 
En tiedä halutaanko tietää. Esikoisesta ei kysytty ultrassa ja mulla oli vahva poikaolo, mut tyttö tuli. Nuoremmasta kysyttiin, mut hän istui jalat niin nätisti yhdessä, että ultraaja ei uskaltanut sanoa mitään veikkausta. Mulla oli vahva tyttöolo jo ennen tota ultraa ja se piti paikkansa.
 
Onko vielä mitään fiilistä kumpi tulossa? :grin Mulla menny arvaukset aina väärin. Nyt ehkä tyttöfiilis eli varmaan poika tulossa.

Mää luulen et poika :dummy: Netissä tuli vastaan joku palsta missä lueteltiin oireita ja kerrottiin kumpi tuli, ja monessa kun luki ettei oo tissit kipeet ja poika tuli. Ja tytöstä oli tissit kipeet. :pompus:
Toisaalta meillä on siskot saaneet vaan tyttöjä, ja veljet poikia, et katotaan nyt miten miten. Poikaa veikkaan :angelic:
 
Eiköhän kysytä sukupuoli tälläkin kertaa. Meillä on ennestään kaksi tyttöä, niin jotenkin oon ajatellut et tää vois olla poika, mut saa nähdä!
 
Näillä näkymin ei haluta tietää, mutta saa nähdä muuttuuko mieli vielä:dummy::dummy1:
 
Kyllä halutaan tietää. Tällä hetkellä tunne että poika olisi tulossa, mutta sen näkee sitten. :happy:
 
Kyllä halutaan tietää ehdottomasti. Se tieto auttaa valmistautumisessa lapsen tuloon ja voi sitten keskittyä miettimään nimeä vain toiselle sukupuolelle :grin Viime raskaudessa mulla oli koko ajan tyttöfiilis ja rakenneultrassa selvisi että on tulossa poika. Oli tosi hyvä tietää se ennen synnytystä niin siellä ei tarvinnut siitä enää yllättyä :)
 
Haluaisin ehdottomasti tietää. Esikoisesta en saanut tietää kun ei suostunut näyttäytymään ikinä ultrissa
 
Mä oon viime raskauksissa päättänyt, että en halua tietää. Olisi kiva olla jännityksessä. Mutta...aina rakenneultrassa sitte kätilön kysyessä halutaanko tietää, olen että joo joo joo :banghead::grin:grin eli en ehkä haluaisi tietää, mutta... Varmasti taas kysyn kuitenkin :facepalm::grin
 
Itse haluaisin tietää sukupuolen, helpottaa etukäteisvalmisteluja kuitenkin. :)
 
Oon ajatellut että en halua tietää. Mies kyllä haluaa joten katotaan kumman mieli vielä muuttuu. :D Varmaan mun.
 
Takaisin
Top