Elliania
Satasella mukana keskusteluissa
@Jupiter34 Oi ihanaa
Tusinoittain tarrasukkia täältä etelästä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kysymästä, ihan hyvin mennyt tuon kuvan jälkeen ainakin pääasiassa, lukuunottamatta paria kriisiä jotka mahtunut tähän, miehen kanssa pari riitaa. Joka hyvin erikoista sinänsä koska ei ole ennen ollut... Oli siis meidän ekat riidat.@KaliIhanaa, että testi näyttää plussaa. Miten tilanne on kehittynyt kuvanoton jälkeen?
@Sinertävää ja @Jupiter34 Kiitos sydäntä lämmittävistä kehuista
Omanapailuja: Labratulosten mukaan minulla oli varhainen keskenmeno vähän aikaa sitten. Se johtui omalääkärini mukaan mitä luultavimmin jo tiedetyistä perinnöllisistä sairauksista ja mahdollisesti myös piilevistä sairauksista, joita nyt yritetään vaivalla löytää. Lapsettomuusklinikalle menoa myös suositeltiin jälleen.
Pääsin välissä melkein huokaisemaan helpotuksesta, kun oltiin otettu tällä viikolla mittavat verikokeet ja ajattelin, että ehkä tässä ollaan menossa toiveikkaasti kohti syiden löytämistä ja ratkaisuja tälle kaikelle. Jouduin kuitenkin verikokeiden jälkeen pian melkein sairaalaan, kun kovat, aaltoilevat alavatsakivut eivät meinanneet lakata kahdeksassa tunnissa. Yö meni lattialla kippurassa itkien. Onneksi lopulta tilanne rauhoittui kuitenkin kouristuksia laimentavilla lääkkeillä, joita oli jäänyt yli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja sain päivystävän lääkärin arvion mukaan lääkkeiden vaikuttaessa pysyä kotona, kun tutkimukset kuitenkin on meneillään. Tämä päivä menee nyt saikulla. Surettaa, kun olisi ollut niin paljon kaikkea ihanaa tälle päivää tiedossa.
Pari tuntia sitten omalääkärini soitti ja valoi uskoa siihen, että minun kroppa tiedettyine ja vielä tuntemattomine sairauksineen saadaan tasapainoon. Hän on sitä mieltä, että voidaan saada vielä joku päivä oma lapsi syliin, kun raskautuminen itsessään kuitenkin labratulosten mukaan onnistuu.
Kyseinen omalääkärini on huomannut tutkimusväsymykseni ja on todella sisukas tapaus. Hän haluaa kovasti, että tämä tilanne selviää. Syöpien ja tulehduksien mahdollisuus on onneksi jo saatu poisluettua tässä vaiheessa eli sinällään kaikki on ihan hyvin. Minut määrättiin ottamaan yhteyttä gyneeni niin pian kuin mahdollista jatkotutkimusten vuoksi. Hänelle pystyn soittamaan onneksi vasta huomenna. Saan hetken hengähtääPerjantaina saan myös tietää lisää labratuloksia ja on puheaika jälleen omalääkärilleni. Olen kiitollinen, että minulla on lääkäri, joka jaksaa silloinkin, kun minä väsähdän ja patistaa rakkaudellisesti jatkamaan eteenpäin
Nämä tämän viikon verikokeetkin tapahtuivat hänen aloitteestaan. Hän soitti minulle ja pyysi jatkotutkimuksiin. Miten voi olla näin ihana ja välittävä lääkäri
Kuten ehkä tekstistäni huomaa, olen vähän väsähtänyt ja siten ehkä tekstin jäsentelykin takkuaa. Teki kuitenkin mieli jakaa tämäkin osa lapsettomuuden hoitojen matkaa teidän kanssa kaikessa keskeneräisyydessään![]()