Mä toivon samaa!

Ja toivottavasti verikokeista selviää jotain mikä voi auttaa, tai jos ei selviä, olisi kaikki hyvin!

Ja toivon mukaan samat keinot tepsii sullekin! 3kk Donafertyn jälkeen lyheni kierrot normaaliksi siihen vielä letrot siihen päälle niin munkin keho osasi viimein kunnolla ovuloida!

Mä toivon että täällä kaikki saa tarvittavan avun!
Me käytiin viime viikolla varhaisultrassa yksityisellä kun oli rv 7+1. Jännitti aivan sikana että olisiko tää vaan tuulimuna tai esim vastaisiko alkio päiviä, myös syke pitäisi tuossa kohtaa jo näkyä. Siellä ultrassa näkyi pikkuinen sykkyrä jonka sydän sykki hirmuista vauhtia!

Miehellä tais tulla vähän tippa linssiin! Ja vastasi 7+1 / 7+2 kokoa, oli noin 11.7mm. Tottakai edelleen jännittää että päästäänhän me vielä kunnialla ensimmäisen kolmanneksen loppuun kun onhan tässä vielä riskejä siihen 14. viikkoon asti

Mutta ilmeisesti kun on syke näkynyt, pitäisi km-riski pudota ihan muutamaan prosenttiin. Yritän pitää siitä ajatuksesta kiinni.
En voi uskoa että kesän kysta-episodin jälkeen olisin oikeasti tässä. Oli kyllä puolentoista vuoden tunteiden vuoristorata!
Oon myös yllättynyt oireiden moninaisuudesta, kun leffoissa kaikki vaan oksentelee. Mun eka oire oli alaselkäkivut. Plussan jälkeen aluksi oli menkkakramppeja useampi viikko, kuumotti että nytkö se km tulee, mutta vissiin se on normaalia kun kiinnittymistä tapahtuu ja kohtu lähtee kasvamaan. Hengästyn joka kerta kun menen portaita ylös tai ylämäkeen ja salilla rennoissakin liikkeissä on syke ihan tapissa. Turvotusta on ollut myös paljon niin että on jo näyttänyt maha isolta vaikka eihän sen vielä pitäisi näkyä.

Huomenna tulee 8+0 täyteen ja mulla ei edelleenkään ole pahoinvointia, mutta sen sijaan mun hankalin oire on unettomuus, tosi usein herään 4 tunnin unien jälkeen ihan virkeänä, sit toki päivällä väsyttää.

Ja toki rinnat (etenkin nännit) on kipeät, mä välillä tökin niitä kun haluan varmistaa että ne on edelleen kipeät että oonhan vielä raskaana.

Jotkut ruoat ei nyt maistu (esim tuorepuuro, mun lemppari!) ja jotkut toiset taas maistuu (peruna, mistä normaalisti en välitä). Mutta mun puolesta saa olla vaikka 500 oiretta kunhan saadaan esikoinen syliin asti
Kunhan halusin tulla kertomaan kuulumisia, kun tää on mun ensimmäinen plussa ikinä ja kaikki on ihan uutta. Esikoishaave pikkuhiljaa edistyy. Toivon mukaan pääsette pian myös kokemaan kaiken itse!