Kali
Kommentoinnin ninja
Noista sormuksista tuli mieleen, mies puhui viime vuoden lopulla että ostais mulle jonkinlaisen sormuksen, en tiedä tarkoittiko kihlasormusta tai mitä... Mutta vielä en ainakaan ole saanut.
No ehkä puhui vain lämpimikseen. Tai sitten unohtunu koko juttu kun tähän esikoisen yrittämiseen mennyt paljon energiaa. Tosin olishan se kiva olla kihloissa edes jos esikoisen saa joskus... Mietin kerran otanko puheeksi mutta en ole kehdannut koska kuuloistaisi omasta mielestä epätoivoiselta.
Että mites se sormus... 
Mutta täällä odottelen menkkoja alkaviksi huomenna tai ylihuomenna. Testit täysin negoja ei viivanpaikkojakaan havaittavissa, onneksi tosin ei ettei turhaa toivoa tule uudestaan... No ehkä tuo tuleva yk7 tuo parempaa onnea koska 7 on mun onnen/lempinumerokin.
Toivossa on hyvä elää niin kauan kunnes se viedään pois. En tähän yk6 usko tai toivo enään mitään siltä hirveästi ainakaan vaikka testaillut olen vielä varmuuden vuoksi, sain eilen selviteltyä päätä ja pakko mennä eteenpäin. Nyt taas tikutan oviksenkin ensi kierrossa kunhan se alkaa jotta tiedän vähän paremmin missä mennään. Nyt joko dpo13 tai dpo12 jos luotan aikaisempiin kiertoihin... Ei kyllä yhtään ole menkkamainen olo mutta kaipa sekin voi vaihdella.
Mutta täällä odottelen menkkoja alkaviksi huomenna tai ylihuomenna. Testit täysin negoja ei viivanpaikkojakaan havaittavissa, onneksi tosin ei ettei turhaa toivoa tule uudestaan... No ehkä tuo tuleva yk7 tuo parempaa onnea koska 7 on mun onnen/lempinumerokin.
Tsemppiä tulevaan siirtoon!
Ei nyt sentään, mutta halusin kokonaisen viikon ajalta positiivisia tuloksia, ennen kuin soitan neuvolaan. Jos torstaiaamuna eli DPO15 on vielä vahva viiva, sitten uskallan soittaa!
Testaan kahdella testillä kun on noita ClearBlue-monitorin testejä jäänyt ylimääräiseksi, niitä tuli aina ovulaatiotestien mukana ja kerkesin aika monet pakkaukset ovulaatiotestejä käyttää niin että menkat alkoi jo DPO10 enkä päässyt testaamaan
Tuleepahan tuplasti tarkistettua!
Ja
Donaferty kyllä tökkii, kun musta siinä on epämiellyttävä maku, mutta minkäs teet. Toivon kovasti, että sillä saisin kiertoa lyhyemmäksi ja ovulaatiota aikaisemmaksi. Vatsa oli jonkin verran sekaisin alkupäivät, mutta nyt lienee rauhoittunut? Muuten en oo huomannut vielä mitään eroa, mutta ihan kun ois vähemmän herkkuhimoa? Joten jos se sitten kuitenkin jotain tekisi.
Tää kotitesti kertoo vaan sen että onko viitearvojen sisällä vai ei, ei muutoin tarkemmin mitään. Mä kyllä masennuin ja ahdistuin näistä uutisista kovasti, ja tuli sellainen toivoton olo, että eipä se tästä yrittämällä taida parantua, jos siittiöt on tosiaan huonolaatuisia tai niitä on vähän.. Mutta mies on paljon optimistisempi, ja hän oli selvitellyt että nää kotitestit voi antaa ihan harhaanjohtaviakin tuloksia.