Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea sinne myös Joo siellä on muutama nyt plussanut ja osa piinailee että ehkä saadaan sielä vielä seuraaOnnea Ninjaa Kävinkin vähän kurkkimassa tuota Raskaaksi 22- ketjua ja harmittelin kun en löytänyt paikalle aiemmin Mieheni kanssa lähinnä keskenään vain kuumeiltu. Vertaistuki olisi ollut paikallaan
Aivan varmasti saammeOnnea sinne myös Joo siellä on muutama nyt plussanut ja osa piinailee että ehkä saadaan sielä vielä seuraa
Joo, meillä muutenkin noi lasketut niin alkukuusts että paljon vielä aikaaAivan varmasti saamme
Malttamattomana odottelin että jostain putkahtaisi joku syyskuisten ryhmä joko Facebookiin tai jollekin foorumille. En halunnut itse sellaista perustaa ja täällä oli valmiina aihio, niin päätin uskaltautua edes näin liittymäänJoo, meillä muutenkin noi lasketut niin alkukuusts että paljon vielä aikaa
Joo täöl on yleensä kivasti ku seurannu noita muita la ryhmiä nii hyvin porukkaa yleensä itellä on kyllä tarve vertaistuelle ku ekaa ootan eikä lähipiirissäkään oikeen ole muita samassa tilanteessaMalttamattomana odottelin että jostain putkahtaisi joku syyskuisten ryhmä joko Facebookiin tai jollekin foorumille. En halunnut itse sellaista perustaa ja täällä oli valmiina aihio, niin päätin uskaltautua edes näin liittymään
Kiva kuulla Itse en esikoista odota, mutta kuopus on jo 11-vuotias, eli edellisestä raskausajasta on jo niin pitkä aika, että kaikki tuntuu jo aivan uudelta ja oudolta Vertaistuki siis paikallaanJoo täöl on yleensä kivasti ku seurannu noita muita la ryhmiä nii hyvin porukkaa yleensä itellä on kyllä tarve vertaistuelle ku ekaa ootan eikä lähipiirissäkään oikeen ole muita samassa tilanteessa
Toivotaan todellakin!Jep Toivotaan vain, että pääsemme kokemaan tämän matkan loppuun asti tällä kertaa
Onneksi olkoon kovasti pienestä ihmeestäMoikka, mäkin alan siirtymään kuumeilijoiden puolelta tänne. Tulispa vaan lisää porukkaa pian.
Mulla ja miehellä on kummallekin kyseessä erikoinen. Ollaan siis molemmat sellaisessa ymmyrkäisen hämmentyneessä vauvakuplassa. Meillä tärppäsi vielä aika nopsaan jo toisesta varsinaisesta yrityskierrosta, kun oli kierto palautunut pillereuden jälkeen. Tämä oli pieni yllätys, kun itsellä on ikää 36 ja hänellä 41.
Onnea teille ja kiva kun muitakin jotka odottaa esikoistaMoikka, mäkin alan siirtymään kuumeilijoiden puolelta tänne. Tulispa vaan lisää porukkaa pian.
Mulla ja miehellä on kummallekin kyseessä erikoinen. Ollaan siis molemmat sellaisessa ymmyrkäisen hämmentyneessä vauvakuplassa. Meillä tärppäsi vielä aika nopsaan jo toisesta varsinaisesta yrityskierrosta, kun oli kierto palautunut pillereuden jälkeen. Tämä oli pieni yllätys, kun itsellä on ikää 36 ja hänellä 41.
Toivotaan niin, tarrasukkia siis kaikilleJa tuhannesti onnea teille kaikille plussasta! Toivotaan, että nämä kaikki saadaan syliin asti
Onnea kovasti plussasta Täällä myös hieman pelonsekaisin tunnelmin odotellaan ajan kuluvan ns. turvallisille viikoille.Mäki tulin tänne höpisemään!
Tänään aamulla sain plussan, tai toissapäivänä oli jo tosi haalea punanen viiva testissä, mutta tänään vasta "varma", ettei ollut viivanpaikka/värikertymä tuo mun viiva.
Jännittävää, mutta aika kevyellä innostuksella ite, koska vielä niin varhaiset päivät. Ylihuomenna vasta menkat myöhässä.... mutta toivotaan, että syyskuinen tarras hyvin kiinni ja tosta meijän taaperosta tulee isosisko jo näinkin pian
Täällä kans esikoista odotellaan. Kaikki on uutta ja ihmeellistäJoo täöl on yleensä kivasti ku seurannu noita muita la ryhmiä nii hyvin porukkaa yleensä itellä on kyllä tarve vertaistuelle ku ekaa ootan eikä lähipiirissäkään oikeen ole muita samassa tilanteessa
Voi kun kiva kun on muita myös uuden äärellä! Kaikki on nii jännää.Täällä kans esikoista odotellaan. Kaikki on uutta ja ihmeellistä