Höpinäketju 🥰

Ninjaa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syyskuiset 2023
Aattelin et ois kiva et meil on tämmönen yleisen jutustelun ketju kans ☺️ toivottavssti tänne pian eksyis lisää odottajia!
 
Onnea Ninjaa ❤️ Kävinkin vähän kurkkimassa tuota Raskaaksi 22- ketjua ja harmittelin kun en löytänyt paikalle aiemmin 😁 Mieheni kanssa lähinnä keskenään vain kuumeiltu. Vertaistuki olisi ollut paikallaan 🤭
 
Onnea Ninjaa ❤️ Kävinkin vähän kurkkimassa tuota Raskaaksi 22- ketjua ja harmittelin kun en löytänyt paikalle aiemmin 😁 Mieheni kanssa lähinnä keskenään vain kuumeiltu. Vertaistuki olisi ollut paikallaan 🤭
Onnea sinne myös ❤️Joo siellä on muutama nyt plussanut ja osa piinailee että ehkä saadaan sielä vielä seuraa 😅
 
Joo, meillä muutenkin noi lasketut niin alkukuusts että paljon vielä aikaa 🙈
Malttamattomana odottelin että jostain putkahtaisi joku syyskuisten ryhmä joko Facebookiin tai jollekin foorumille. En halunnut itse sellaista perustaa ja täällä oli valmiina aihio, niin päätin uskaltautua edes näin liittymään 🤭
 
Malttamattomana odottelin että jostain putkahtaisi joku syyskuisten ryhmä joko Facebookiin tai jollekin foorumille. En halunnut itse sellaista perustaa ja täällä oli valmiina aihio, niin päätin uskaltautua edes näin liittymään 🤭
Joo täöl on yleensä kivasti ku seurannu noita muita la ryhmiä nii hyvin porukkaa yleensä 😅 itellä on kyllä tarve vertaistuelle ku ekaa ootan eikä lähipiirissäkään oikeen ole muita samassa tilanteessa
 
Joo täöl on yleensä kivasti ku seurannu noita muita la ryhmiä nii hyvin porukkaa yleensä 😅 itellä on kyllä tarve vertaistuelle ku ekaa ootan eikä lähipiirissäkään oikeen ole muita samassa tilanteessa
Kiva kuulla 😁 Itse en esikoista odota, mutta kuopus on jo 11-vuotias, eli edellisestä raskausajasta on jo niin pitkä aika, että kaikki tuntuu jo aivan uudelta ja oudolta 🤭 Vertaistuki siis paikallaan 😁

Edit. Miehelleni tämä olisi kuitenkin ensimmäinen lapsi ❤️
 
Jep 😁 Toivotaan vain, että pääsemme kokemaan tämän matkan loppuun asti tällä kertaa ❤️
 
Moikka, mäkin alan siirtymään kuumeilijoiden puolelta tänne. Tulispa vaan lisää porukkaa pian.

Mulla ja miehellä on kummallekin kyseessä erikoinen. Ollaan siis molemmat sellaisessa ymmyrkäisen hämmentyneessä vauvakuplassa. Meillä tärppäsi vielä aika nopsaan jo toisesta varsinaisesta yrityskierrosta, kun oli kierto palautunut pillereuden jälkeen. Tämä oli pieni yllätys, kun itsellä on ikää 36 ja hänellä 41.
 
Moikka, mäkin alan siirtymään kuumeilijoiden puolelta tänne. Tulispa vaan lisää porukkaa pian.

Mulla ja miehellä on kummallekin kyseessä erikoinen. Ollaan siis molemmat sellaisessa ymmyrkäisen hämmentyneessä vauvakuplassa. Meillä tärppäsi vielä aika nopsaan jo toisesta varsinaisesta yrityskierrosta, kun oli kierto palautunut pillereuden jälkeen. Tämä oli pieni yllätys, kun itsellä on ikää 36 ja hänellä 41.
Onneksi olkoon kovasti pienestä ihmeestä ❤️
Meillä oli hieman sama tilanne yrityksen suhteen. Jätimme ehkäisyn (minipillerit) pois elokuun alussa ja plussasimme syyskuun puolivälissä jo. Suruksemme se tosiaan meni kesken lokakuun lopulla 😔 Ajattelin ettei toviin uskalla toivoa uutta raskautta, mutta nyt näköjään onnisti ❤️ Ja siis itselläni myös ikää 36, että ei aivan tyttösiä enää olla 😁 Mieheni on minua 9 vuotta nuorempi ja hänellä ei ole lapsia entuudestaan. Toivotaan nyt parasta meille ja kaikille syyskuisille ❤️
 
Moikka, mäkin alan siirtymään kuumeilijoiden puolelta tänne. Tulispa vaan lisää porukkaa pian.

Mulla ja miehellä on kummallekin kyseessä erikoinen. Ollaan siis molemmat sellaisessa ymmyrkäisen hämmentyneessä vauvakuplassa. Meillä tärppäsi vielä aika nopsaan jo toisesta varsinaisesta yrityskierrosta, kun oli kierto palautunut pillereuden jälkeen. Tämä oli pieni yllätys, kun itsellä on ikää 36 ja hänellä 41.
Onnea teille ja kiva kun muitakin jotka odottaa esikoista 🙈
 
Mäki tulin tänne höpisemään!
Tänään aamulla sain plussan, tai toissapäivänä oli jo tosi haalea punanen viiva testissä, mutta tänään vasta "varma", ettei ollut viivanpaikka/värikertymä tuo mun viiva.

Jännittävää, mutta aika kevyellä innostuksella ite, koska vielä niin varhaiset päivät. Ylihuomenna vasta menkat myöhässä.... mutta toivotaan, että syyskuinen tarras hyvin kiinni ja tosta meijän taaperosta tulee isosisko jo näinkin pian🤗
 
Mäki tulin tänne höpisemään!
Tänään aamulla sain plussan, tai toissapäivänä oli jo tosi haalea punanen viiva testissä, mutta tänään vasta "varma", ettei ollut viivanpaikka/värikertymä tuo mun viiva.

Jännittävää, mutta aika kevyellä innostuksella ite, koska vielä niin varhaiset päivät. Ylihuomenna vasta menkat myöhässä.... mutta toivotaan, että syyskuinen tarras hyvin kiinni ja tosta meijän taaperosta tulee isosisko jo näinkin pian🤗
Onnea kovasti plussasta 😍❤️ Täällä myös hieman pelonsekaisin tunnelmin odotellaan ajan kuluvan ns. turvallisille viikoille.

Mukavaa, kun meitä alkaa tänne kertymään jo useampia 😁
 
Takaisin
Top