Häpyluu- ja nivuskivut

Tökkönen, mullakin on tässä ensimmäisessä raskaudessa ollut helppoa käydä pitkillä kävelylenkeillä. Ei supistele tai vihlo paikkoja, vieläkin (rv37) onnistuu 6 kilsan kävelylenkkikin. Saa nähdä onko seuraavassa raskaudessa sitten enemmän ongelmia.
 
Joo en tiedä, johtuuko iästä, fyysisestä kunnosta, toisests raskaudesta vai mistä, mutta vaivoja on kyllä ollut enemmän. Pahoinvointi oli ihan samaa luokkaa kuin ekassa mutta erityisesti supistukset ja kivut ovat olleet läsnä vasta tässä toisessa. Ekasta mulla ei ollut mitään liitoskipuja tai kivuliaampia supistuksiakaan. Nyt on!
 
Voi apua, uskallankohan mä edes harkita toista lasta, jos toinen raskaus on vielä rankempi... toki se on varmasti yksilöllistä, mutta monella tuntuu toinen raskaus olevan vielä rankempi fyysisesti. Tosin mä en kyllä enää tiedä, että miten tän rankemmaks vois mennä :'D
 
Maatunen, mulla oli tuon ekaluokkalaisen raskaus paljon helpompi kuin esikon tai tämän. Joka kerta on erilainen, joten rohkeesti vaan. :)
 
Voi kiesus sentään! En pääse enää sängystä Ylös kipujen takia saatika kylkeä pysty kääntämään. Ei kovin kivaa kun mieskin on taas viikon pois. Auttaakohan särkylääke näihin haaruskipuihin? Onko kokemuksia? En kovin turhaan haluisi lääkkeitä popsia..
 
Maatunen, jepp :/ Mul ainaki on täs tokassa tullu paaaljon aikasemmin ja enemmän kipuja ja vaivoja. Kolmaskin lapsi oli harkinnassa mut enpä tiedä enää... Tää raskaus on jo ollu niin vaivalloinen! Toki ei kai kaikilla onneks näin!?
 
Joo kyllä katkeaa piuhat minulta hyvin joutuin kuhan lapsi on ulkona etten vaan ikinä ala tähän enää. Ja mies saa kumartaa mua lopun elämäänsä että oon sentään sille tän yhen tehnyt.
 
Multa saa kannassa viedä piuhat ja kaikki. Liian rankkaa tämmönen, tosin mulla on jo kolmas.
 
Mulla ollu tosi helppo raskaus, melkein vaivaton, mut uulalaa, nyt on kyllä nivus tms kivut iskeny.. Aijai.
Joka päivä pari tuntia oon käveleskelly, tuntuu tosi hyvältä, mut jos tässä lopputulos ni uuh..
 
Aika kultaa muistot ! Ainakin mulla ! Huh mitä sukkapuikkokipuja kun oli koiran kans lenkillä ! Ja illalla tuntui kun jonkun sormet olis just kaivautuneet ulos ! Nyt vois jo tapahtuu jotain
 
Takaisin
Top