GALLUP: Millä viikolla vauvamaha alkoi näkyä ensimmäisen kerran?

Mulla alkaa nyt näkyä aika selkeästi tällainen läskirellukka/rellukoita, jotka ovat ilmeisesti pääasiassa turvotusta, sillä muutoin olen mahasta melko kapeahko. Toisinaan on ennen raskauttakin turvottanut, joten luulen, ettei tätä kukaan muu vielä oikein huomaa. Tätä en vaan saa oikein vedettyä sisäänpäin, kuten normaalin turvotuksen olen saanut :D Odotan niin kovasti, että tulee se aika, kun uskallan tästä raskaudesta oikeasti kertoa!
 
Viikoilla 18 alkoi huomaamaan itse vähän. Nyt menossa rv22 itse huomaa, ja ne jotka tietävät raskaudestani niin osa huomaa. ihmiset jotka eivät tiedä eivät ole kyllä huomanneet pientä kasvanutta mahaa.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Aikaisin. Itse huomasin jo joskus rv 9 jälkeen kauhean turvotuksen (taustalla lisäksi ummetusta :/). Töissä mahaa kommentoitiin jo rv 11 eteen päin. Olen aika hoikka rakenteinen muuten..
 
Odotan esikoista. Mummoni sanoi huomanneensa selvästi raskauden, kun olin viikolla 10. Nyt oon viikolla 18 ja maha on selkeästi jo pyöristynyt -niin ettei sitä voi olla huomaamatta enää!
 
Nyt olen 14+3 ja on toi vähän näkynyt jo pari viikkoa, ei oo kukaan asiasta tietämätön vielä sanonu mitään, mies kommetoi jatkuvasti et on jo maha alkanu kasvamaan et kait siinä jotain on tapahtunut :)
 
20141208_192322.jpg
:)kyllä sielä asustaa joku
 
Hei. Mietin hirveesti että onkohan normaalia että minulla ei näy yhtään vielä masu rv 16+2 vaikka olen tosi laiha? Painan 44kg tällä hetkellä ja olen 160cm pitkä.. kaikilla tutuillakin on paljon aikasemmin näkyny ja itellä ei vieläkään mitään muutosta vaikka tosiaan luulis että alkaa näkyä kun oon näin siro. :sad001 mulla oli yksi keskeytynyt keskenmeno just ennen tätä raskautta ja nyt vaan toivois vaan että kaikki menee hyvin.. :sad001 tosi harvoin saa edes ultraan yms aikoja kun taas on silleen et 2kk väliä niin välillä mietityttää hirveesti.. :sad001
 
Kyfi7805140, mahan näkyminen on tosi yksilöllistä. Vaikka olis kuinka hoikka, ei se välttämättä tule heti esiin tai ylipäätään kasva kauhean isoksi. Tiedän tapauksen jossa kyseltiin vielä ihan raskauden loppumetreillä marraskuussa (vauva tuli marraskuun lopussa), että niin, teille on tulossa kevätvauvaa? :grin Tässä tapauksessa kyllä äiti oli yli 170cm vaikkakin tosi hoikka, eli pituus saattoi piilottaa massua.

Omalla kohdalla tästä esikoisesta alkoi massu näkyä niin, että muutkin saattoivat sen huomata joskus rv22-23, mutta kunnolla pömpötti vasta jossain rv25 paikkeilla kun kaikki rupes sillon äimistelemään että mikä spurtti sieltä on tullut... :grin Ihan alkuraskaudesta kyllä silti luovuin farkuistani yms ja hankin mammapöksyjä, kun ihan alavatta alkoi kiristää, isomman kummun kasvu vaan vei vähän aikaa. :) Pituutta on semmoset vähän vajaa 170 ja normipainoinen.
 
Mulla maha tuli esiin vasta rakenneultran jälkeen viikoilla 21 - - > Olin jo 6kk raskaana kun esim. mun laulunopettaja ja osa kollegoista tajusi :)
 
Joka kerta edellistä nopeammin. Siis turvotuksen muodossa tietenkin, mut enivei. Esikoisesta masua ei voinut piilotella enää 12+ eteenpäin, kakkosesta 10+ ja kolmannesta 7+... Kärähdin viimeisimmällä kierroksella äkkiä.
 
Takaisin
Top