Fyysinen työ ja supistukset

Öisin herää kovotteluun ja epämukavaan oloon jaloissa ja alavatsassa. Aamulla kyykistyin ottamaan tavaroita lattialta heti herättyäni, vatsa meni kivikovaksi mutta meni ohi noin 20s itsekseen.

Parin tunnin päästä siitä tiskasin wokkipannua ja sieltä se tuli taas. Meni ohi alle minuutin pötköttelyllä.

Perjantaina lääkäri tutki kohdunkaulan ja limakalvot ym. niissä ei ollut mitään muutoksia ja kaikki sen suhteen oli siis hyvin. Sanoi että nyt lepoa niin paikat myös pysyvät kiinteinä ja semmosina kun pitääkin.

Mulla lääkärineuvola tulevana torstaina ja vähän jännittää miltä paikat näyttää. Itellä on ollut tässä jo useamman viikon aika tiukkoja supistuksia, eivät vielä satu mut tuntuvat jo tosi ilkeille. Niiden lisäksi välillä on selän ja alavatsan polttelua. Ja nyt vasta 26+2 viikot, eli tulee pitkä huili jos vanhat merkit pitää paikkansa. :(

Mulla lääkärineuvola tulevana torstaina ja vähän jännittää miltä paikat näyttää. Itellä on ollut tässä jo useamman viikon aika tiukkoja supistuksia, eivät vielä satu mut tuntuvat jo tosi ilkeille. Niiden lisäksi välillä on selän ja alavatsan polttelua. Ja nyt vasta 26+2 viikot, eli tulee pitkä huili jos vanhat merkit pitää paikkansa. :(

Otahan iisiä seuraavat päivät! ♡

Täällä saatiin myös suosiolla viimeiset 6vko ennen äippäloman alkua saikkua pari viikkoa sitten. Meillekin lääkäri totesi, että aivan turha ottaa riskejä, töitä kerkeää tekemään vielä. :) nyttemmin kipeimmät supistukset ovat helpottaneet, mutta vastapainoksi sitten alkaa supistaa jos istuksii pidemmän aikaa. Äippäloman alkuun enää onneksi suurinpiirtein vain kuukausi. Äkkiä tämä aika menee.

Täällä saatiin myös suosiolla viimeiset 6vko ennen äippäloman alkua saikkua pari viikkoa sitten. Meillekin lääkäri totesi, että aivan turha ottaa riskejä, töitä kerkeää tekemään vielä. :) nyttemmin kipeimmät supistukset ovat helpottaneet, mutta vastapainoksi sitten alkaa supistaa jos istuksii pidemmän aikaa. Äippäloman alkuun enää onneksi suurinpiirtein vain kuukausi. Äkkiä tämä aika menee.

Kirjoittiko kerralla tuon 6vko saikun? :o mulla suppareiden takia kirjoitti 2vko viimeeksi.

Juu kirjotti sen 6vko että ei tarvinut enää erikseen lähteä 2viikon takia hakemaan saikkua. Aikasemmin gyne kirjotti 4vko saikkua. :)

Takaisin