Forumi-sovellus puhelimessa - kerro mielipiteesi! :)

Oletko tyytyväinen foorumin puhelinsovelluksiin?

• Erittäin tyytyväinen!

Äänet: 0 0.0%
  • Ihan kiva

Äänet: 3 42.9%
  • Parannettavaa olisi

Äänet: 2 28.6%
  • En tykkää!

Äänet: 0 0.0%
  • En käytä

Äänet: 2 28.6%

• Kaikki äänestäjät
    7

Miramaria

Tietävä tietäjä
Heissan kaikki!

Käytättekö foorumin puhelinsovellusta? Onko se helppokäyttöinen vai tökkiikö joku? Haluaa kuulla mielipiteitä! Vastaa kyselyyn ja kerro mielellään vielä tarkemmin tässä ketjussa, mitä tykkäät sovelluksista! Antakaa tulla ihan mitä vain mieleen tulee :)

Suuuri kiitos kaikille vastaajille jo valmiiksi! :gen053

Miulla on hyvin pelannut, iphone 5C. Ei kaatuile tai jumita tai mitään. Ainoo mikä ärsyttää ni joskus ku o pitkän aikaa käyttämättä ni se lataa "vakionäkymän" eli foorumijaottelun kun ite luen lähinnä 'Unread'-valikon kautta keskusteluita. Se nyt on pieni harmi :)

Mulla iPhone4 ja bugeja on vaikka muille jakaa...

Hyvin usein jumittuu täysin, eikä reagoi mihinkään. Ja usein ei rupea päivittämään ollenkaan. Saattaa myös sammua kesken kaiken. Muutaman kerran myös käynyt niin, että oon kirjoittanut pitkän stoorin ja sitten onkin jumittanut, eikä auta muu kuin laittaa kiinni, jolloin lataa alusta ja koko teksti häviää. Ja sitten jos kirjoitat tarpeeksi pitkän tekstin, niin vikat rivit menevät noitten kamera ym. kuvien alle "piiloon", etkä näe mitä kirjoitat...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ah. Toi on kyllä vikana, ei näy kaikki teksti. Ite jos oon joutunu pidempää kirjoittamaan ni oon kirjoittanu muistiinpanojen puolella ku esim. facebookissakin jos vaihtaa ohjelmaa tai joku soittaa niin teksti katoaa. Ni on tottunut jo muistiinpanoja käyttämään kaikkeen, mikä on tärkeää.

Mulla myös ohjelma kaatuu tosi usein. Yleensä sillon jos yrittää päivittää jotain sivua tai avata uutta. Joskus kuitenkin myös kesken viestin kirjottamisen. Muuten kyllä tykkään käyttää foorumia puhelimella, mutta noiden ongelmien takia siitä on tullu hankalaa ja hidasta.

Minä käytin, mutta en tykännyt. Pitänee kokeilla uudestaan, josko olisi parempi. Onneks tabilla pääsee ihan selaimen kautta tänne. ;)

Just kun pääsin kehumasta niin nyt se sitten kaatuu joka kerta jos lähetän jotain sitä kautta. :) Onneks vasta viestin lähtemisen jälkeen.

Mulla tulee muuten noi ilmotukset ihan miten sattuu ja millon sattuu ton applikaation kautta. Sama ilmotus saattaa tulla vakka viiskin kertaa ja välillä ilmotuksia ei tuu ollenkaan.

Hyvin on toiminut! Ainut minkä huomasin niin en sovelluksella näe esim. Kilpailujen sijoituksia, siis Top 100 - listalle en pääse kirjautumaan sisään, mutta ilman sovellusta pääsen näkemään listan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä en ole kauaa käyttänyt, mutta mitään negatiivista sanottavaa ei toistaiseksi ole. ;) iPhone 4 täällä

Tosin oispa kiva, jos vois antaa arviointejakin. Nyt vissiin voi vaan tykätä, vai oonko käsittäny väärin? Minusta on kiva jakaa sympaattisydämiä tai olla samaa mieltä jonkin kanssa. :)

Joo ja kännykkösovelluksella ei myöskään näy muut kuin tykkäykset. Siis ei näy mitä muita arviointeja on itse saanut.

Takaisin