Fiiliksiä, uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Mulla ei oo ollu tytöstä mitään fiiliksiä ja pojasta vahva tunne et on poika, tiedän tulevan sukupuolen ja menee samalla tavalla edelleen
 
Mulla esikoisesta oli vahva poikaolo, mutta rakenneultrassa näkyi, että tyttöhän sieltä on tulossa. Nyt tällä kertaa ei ole mitään oloa kumpaankaan suuntaan. o_O
 
Mulla on sellainen olo että olis tyttö tulossa kun on ihan erilaiset oireet kuin pojan raskausaikana. :)
 
Mä olis esikoisesta ihan 100% varma, että on tyttö ja poikahan sieltä tuli :Heartred Nyt tuntuu et olis poika tulossa, ni oisko tääsit tyttö :D
 
Mulla vahva fiilis että olis tyttö, meinasin kirpparilta jo vaaleanpunaista vaatettakin ostaa :rolleyes: Noh, jos kuitenkin malttaisi siihen rakenneultraan asti.. :D
 
Musta on alkanut tuntua pojalta, samoin ajattelee puolison sisko, anoppi ja yks tuttava joka kuulemma "vaan tietää nää jutut" :D olishan se poika aivan huippujuttu, mut katsotaan selviääkö rakenneultrassa kuka meille olis muuttamassa :)
 
Mulla on ihan hirvee hedelmähimo :sorry: nektariineja, päärynöitä, banaania... muu makee ei maistu, juomana vesi. Ei suurempaa pahoinvointia, iho tosi hyvässä kunnossa, vatsa kasvaa kovasti, vähän liikaakin energiaa.
Poikafiilis, mut mitäpä te muut luulette? Vielä kun kärsii arvailla :joyful:
 
Mulle on tullut vähän tyttö olo.. saa nähdä :joyful:
Vielä olis yli kk ultraan. Se on vasta 21+5 :smiley-angry017
 
Anselmiini, minullakin vielä kk ru:hun, eikä millään malttaisi odottaa.. :rolleyes: ja oireet päinvastoin kuin Helga83:lla, joten saapi nähdä pitävätkö olot paikkaansa :)
 
Mymmeli ja Anselmiini, mullakin vielä YLI kuukaus rakenneultraan. Aika jännittävä lokakuun alku. Kiinalaisen ennustuksen mukaan tyttö, muita temppuja en oo testannut :joyful: ainiin paitsi vauva.fi testi ja se oli poika.
 
Mulla on mega himo hotti siipiin, kurkkutikkuihin ja kermaviilidippiin sekä suolakurkkuihin :grin
Esikoisesta ei ollut kyllä mun mielestä mitään erityisiä himoja, että saa nyt nähdä :p
Mää mietin kyllä, että jos soittaisin ja koittaisin saada aikaa vähän aiemmin, syyskuun puolelle. Ku tuo mun aika on jo siellä aika viimisillä hetkillä :sad001
Mulle tuli vielä TAYS:sta loppuviikosta kirje, että mulle on aika äitiyspolille 21.11 ni sillon pääsee taas kurkkii pikkusta :love7
 
Mulla kiinalainen ennustus lupailee nyt kans tyttöä. Esikoisesta ennusti poikaa, ja se piti paikkaansa!
 
Mulla edelleen tyttöolo ja makeaa tekee mieli oli se sitten hedelmää, smoothieta tai ehtaa suklaata:joyful: Vielä tarvis runsas kuukausi odottaa mut kyllä se sieltä tulee. Onneksi opiskeluelämässä tällä hetkellä paljon mielenkiintoisia juttuja, niin voi keskittää ajatukset niihin:happy:
 
Täällä ei oo fiiliksiä kummastakaan, mutta pahoinvointi ei ollut alkuraskaudessa mitään kovin voimakasta. Vähän kuvotti ja annokset sai olla pieniä. Tällä hetkellä naama on näpytön, mutta on niitä pari viikkoa sitten stressistä ja huonosta ihonhoidosta johtuen ollut. Suolaisia juttuja yritän vältellä, ettei tulisi turvotusta. Nyt on taas viileämpää, niin turvotusta ei tule niin helposti. Ruoan päälle tekee mieli ottaa jotain hyvää, mutta muuten ei tee makeaa mieli. Sooda- ja sormustestiä en ole tehnyt. Kiinalainen ennustus näytti tyttöä ja täällä oleva testi poikaa.

Olen aina toivonut poikaa, mutta nyt en halua luoda mielikuvia ennen rakenneultraa. Toivottavasti siellä sitten näkyy sukupuoli. Taitaa siis olla pieni epäilys tytöstä.
 
Näin unta, että meillä oli kaksi poikaa (esikoinen on poika). Saas nähdä oliko se enneuni :)
 
Oon aina ennen raskautta ajatellut, että mun ensimmäinen lapsi on tyttö. Nt-ultrassa lääkäri antoi kuitenkin epäilyksen pojasta. Rakenneultrassa toivottavasti selviää, että kumpi tulee :)
 
Neuvolassa terkkari sanoi, että sykkeet tarkoittaisi tyttöä. Ne oli 140-150. Eilen luin jostain blogista, että yli 145 sykkeet tarkoittaa tyttöä ja alle 145 poikaa. Eli eihän nuo mun lukemat kerro mitään, just tuossa rajalla.
Virtsan pH oli emäksisen puolella ja se kai viittaisi tyttöön.

Viime yön unessa mä katselin vaatteita pikkuiselle, mutta en muista minkäväristä päädyin ostamaan vai ostinko mitään. Siellä liikkeessä oli jonkun muun taapero päätynyt lattialle. Nostelin sitä ylös ja kyselin kenen tää on. Lapsen äitiä ei näyttänyt kiinnostavan ja siihen uni päättyikin. On nää raskausunet kyllä aikamoisia...
 
Mä näin viimeyönä unta että synnytin kaksoset. Viissiin vägän jäänyt mieleen alkanut kaksoisraskaus. Unessa luulin toisen kuolleen mutta olikin hengissä. Heräsin sit jossain vaiheessa ja vollotin vaan. Tuo uni pyörii nyt mielessä ja on vähän inhottava olo :/
 
Mulla ei varsinaisesti ollut oloa kummastakaan eikä toivettakaan. Np-ultran aikoihin kysyin veikkausta sukupuolesta ja ultraaja sanoi, että todennäköisesti tyttö.
Sen jälkeen tuli tosi vahva tyttö olo ja olin 100% varma tytöstä.
Tein huvinvuoksi soodatestin, vaun sukupuolitestin ja katsoin myös jotain kiinalaista syntymäkalenteria tms, nämä kaikki näytti poikaa, mutta sivuutin ne ja pysyin tytössä.
Muutama päivä sitten sain kuitenkin tietää, että poika tulee kun kromosomit ei valehtele Eka päivä meni hassuissa tunnelmissa, olin niin jumittunut tyttö oloon, mutta seuraavana päivänä olin jo äärimmäisen iloinen pojasta, ihanaa vaihtelua kun tyttöjä jo löytyy :)
 
Takaisin
Top