FB-ryhmän pyynnöt!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Sama mulla... en sinällää pahemmin foorumeilla pyöri, joten kutsua oottelen täällä... laitoin sulle Sukey sen s-postin tulemaan yksityisviestillä... ja henttu nimiselle nimimerkille myös pistin, muttei häntä oo täälllä kirjautuneena pahemmi näkyny? vastatkee pian, kauhee hinku päästä sinne ryhmään :D

Päivittääkö Sukey myös tota syyskuisten listaa? Siellä on aika paljon uusia listaamattomia. Voi tietysti olla muita kiireitä välillä.

Joo-o, oon ilmeisesti ainoa fb-ryhmän ylläpitäjistä, joka käy täällä katsomassa, ja kun nuo kaksi kullanmurua pitävät päivät kiireisinä, niin täällä tuppaa hommat välillä seisomaan.

Jennuinen, copypastella otin tuon sun s-postiosoitteesi täältä foorumilta. Yritin laittaa kutsun siihen uudelleen, mutta fb ilmoitti, että ko. osoitteeseen on jo lähetetty kutsu. Onhan osoite oikein kirjoitettu, ja olethan tarkistanut sähköpostistasi myös roskapostin?

sandels84 ja kaali, kutsut laitettu.

mulla ei myöskään jostain syystä löydy kutsua mistään, vaikka email näyttäisi olevan oikein.. minne lie eksynyt :P

Raketti, kutsu laitettu.

zousan, yritin laittaa sulle kutsun uudelleen, mutta fb ilmoitti, että kutsu on jo lähetetty (välillä fb sekoilee, ja kutsun saa laitettua uudelleen, jos ei ole tullut perille). Oletko tarkastanut roskapostit, ettei se olisi mennyt sinne? Onko sinulla toista s-postiosoitetta, johon kutsun voisi lähettää? Ja kolmas vaihtoehto on, että lisään sinut kaverilistalleni ja saan sinut sillä tavalla ryhmään.

Sukey: ei tosiaan ollut roskissa tai missään, mutta jos koitat vielä tätä toista osoitetta->

kiitoksia :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
nyt miekin uskaltaudun liittymään.

.................. osoitteeseen vois kutsua laitella :)

muokkasin. sain kutsun.

Muokattu viimeksi:
Zousan, sandels84 ja appelsiini, kutsut laitettu :)

Jennuinen, lisäänkö sut omiin kavereihini siksi aikaa, että saan sitä kautta lisättyä sut ryhmään? Tietty jos sulla on toinen s-postiosoite, johon kutsun voisi laittaa, niin sitäkin voisi kokeilla.

Sukey, kiitos kutsusta. Mulla se löytyi g-mailin "sosiaaliset verkostot" tms. viestien seasta.

Hei, täällä uusi syyskuulainen ja liityisin mielelläni fb-ryhmään :) laitan Sukey sinulle yksityisviestinä s-postiosoitteen.

Jennuinen, Laitatko yksärillä nimen ja jotain tunnusmerkkejä, että tunnistan profiilikuvan, niin laitan sulle kaveripyynnön? :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin